Nowa gra MMO zaprojektowana przez byłych pracowników Blizzarda, aby uniknąć wyścigu o modyfikacje interfejsu użytkownika World of Warcraft, bez zbliżania się do stylu Final Fantasy 14

Nowe doświadczenie MMO z doświadczeniem Blizzarda i Riot Games

Grupa weteranów Blizzarda i Riot Games połączyła siły, aby stworzyć nową grę MMO, czerpiąc korzyści z kilkuletniej pracy nad World of Warcraft i spinoffem League of Legends. Próbowali odpowiedzieć na kilka trudnych pytań projektowych.

Twórcy Fantastic Pixel Castle poruszają kontrowersyjną kwestię dodatków

Aby przedstawić studio stojące za grą MMO, zespół Fantastic Pixel Castle omówił swoje plany dotyczące obsługi dodatków UI i wyjaśnił kierunek, jaki zamierza obrać w stosunku do dodatków. Ed Altorfer, dyrektor ds. doświadczeń użytkowników, wyjaśnia, że ​​chcą odejść od modelu dodatków z World of Warcraft, pozostawiając jednocześnie miejsce na odkrywanie nowych zastosowań dodatków, szczególnie w zakresie dostępności i preferencji interfejsu użytkownika.

Zespół programistów nadal nie jest pewien, jaką dokładnie ścieżkę wybierze, ale chcą mieć pewność, że w grę będzie można grać bez użycia dodatków. Ich celem jest uproszczenie rozgrywki i nie przeciążanie graczy, w połowie drogi między World of Warcraft a Final Fantasy 14, które przyjmują różne podejście do dodatków.

Można znaleźć równowagę pomiędzy dwoma popularnymi modelami gier MMO

Inspirują się World of Warcraft, nie chcąc wdawać się w szalony wyścig dodatków. Z drugiej strony chcą uniknąć całkowitego zakazu dodatków, takich jak Final Fantasy 14. Podczas projektowania gry trudno jest zachować równowagę między tymi dwiema skrajnościami. Dlatego zespół programistów stara się znaleźć równowagę pomiędzy uproszczoną rozgrywką i dostosowywanie interfejsu, jakiego gracze oczekują w gatunku MMO.

Ostatecznie projekt „Ghost” ma na celu zapewnienie wrażeń z gry, które dostosowują się do codziennego życia graczy, z uwzględnieniem dostępności i doświadczenia użytkownika. Pragnieniem studia jest wyróżnić się, zachowując przy tym atrakcyjność dla graczy, otwierając drzwi do dodatków w rozsądny sposób, nie zmieniając przy tym wrażeń z gry.

Źródło: www.bing.com