Nowa gra MMO autorstwa weterana World of Warcraft będzie czerpać inspirację z magii Arcane, Persona i Spider-Man

Zupełnie nowa gra MMO stworzona przez weteranów World of Warcraft mogłaby czerpać inspirację z grafiki Arcane, Persona i Spider-Man: Across the Spider-Verse. Kuszące szczegóły pochodzą od Grega Streeta, byłego weterana WoW, który opuścił projekt i założył własne studio o nazwie Fantastic Pixel Castle. Obecny projekt Street w tym nowym studiu, gra MMO o nazwie Ghost, pracuje obecnie nad zdefiniowaniem swojego stylu graficznego, o czym wspomniano w tweecie dewelopera poniżej.

Eksploracja stylu artystycznego

Pracujemy nad stylem graficznym Ghost na wielu płaszczyznach, a jedną z rzeczy, które chcę zbadać, jest magia, która przełamuje ogólny styl graficzny, nadając mu nadprzyrodzony wymiar. Szukam propozycji gier, zwłaszcza tych mniej znanych, które wizualnie przedstawiają magię w ten sposób. 9 grudnia 2023 r

Inspiracje artystyczne

Aby to osiągnąć, zespół Street czerpie inspirację z seriali takich jak Arcane, filmów takich jak Spider-Man: Across the Spider-Verse i gier takich jak Persona 5. Street szczególnie szuka przykładów, „w których magię można stylizować, nawet jeśli gra/program sam w sobie nie jest stylizowany.”

Skup się na magii

Jeżeli to jest centralnym punktem Streetu, to można powiedzieć, że jego inspiracje są trafne. Wszystkie trzy mają stylizowane punkty uderzenia, niezależnie od tego, czy jest to „Bang!” gdy wróg zostanie trafiony atakiem w Persona 5 lub efekt komiksowy, gdy Miles Morales uderza wroga w Spider-Man.

Magiczny i artystyczny wszechświat

Jednak Street wyjaśnia swoim obserwującym na Twitterze, że celowo szuka inspiracji dla magii Ghosta, a nie dla postaci. „Być może warto powiedzieć, że modele postaci i grafika otoczenia Ghosta prawdopodobnie nie będą hiperstylizowane ani hiperrealistyczne, ale magia to magia i nie musi przestrzegać zasad. »

To wciąż dość ekscytująca wiadomość dla tych, którzy niecierpliwie czekają na premierę Ghosta. Pomysł na wielkoskalową grę MMO z magicznymi efektami w stylu Persony to świetny pomysł sprzedażowy.

Poziomy trudności

Osobno Street powiedział niedawno, że gracze Ghost powinni spodziewać się skoków trudności. Powodem takiego myślenia jest to, że Street wierzy, że gry RPG dają więcej zabawy, gdy są „trochę trudne” i odnosi się to „podwójnie do gier MMO”.

Sprawdź nasz przewodnik po najlepszych grach MMORPG, jeśli szukasz wielkiego projektu gamingowego w oczekiwaniu na Ghosta.

Źródło: www.gamesradar.com