Nowa funkcja kolizji kamer w WoW: The War Within

Nowa funkcja gry World of Warcraft poprawia komfort użytkowania

World of Warcraft: The War Within wprowadza nową funkcję kolizji kamery, która ma na celu ograniczenie zakłócającego powiększania obrazu. Ta aktualizacja poprawia widoczność gracza, umożliwiając kamerze poruszanie się wokół obiektów, takich jak drzewa.

Chociaż ta funkcja nie jest doskonała, poprawia rozgrywkę, zapewniając płynniejszy widok otoczenia gracza.

Aktualizacje interfejsu użytkownika w The War Within

The War Within wprowadza do World of Warcraft kilka aktualizacji interfejsu użytkownika, które promują dostępność i jakość życia. Od zmian w ramach Warbands po nowe ikony na mapie World of Warcraft, które sprawią, że fani nie przegapią żadnych przedmiotów fabularnych, The War Within kontynuuje misję Dragonflight, aby uczynić grę MMORPG sprzed 20 lat bardziej przyjazną dla użytkownika.

Niektóre funkcje The War Within rozwiązują jedną z największych wad kamery w World of Warcraft. W jednej z najnowszych wersji beta WoW: The War Within dodano nową opcję podglądu postaci gracza bez przeszkód z otoczenia. Obecnie opcję tę można włączyć jedynie za pomocą polecenia konsoli, chociaż prawdopodobnie zostanie ona dodana do ustawień gry po jej wydaniu. Wowhead nagrał materiał filmowy przedstawiający to ustawienie, który porównał z domyślną pełną kolizją kamery.

Nowa funkcja kolizji kamer w WoW: The War Within

Zwykle większość obiektów, w tym drzewa i fontanny, blokuje kamerę, zmuszając ją do przybliżenia, aby postać pozostała na ekranie. Ta nowa opcja pozwala niektórym obiektom ominąć kolizję kamery, zapewniając płynniejszy widok otoczenia gracza poprzez uniknięcie powiększania i pomniejszania.

Ta nowa funkcja aparatu zmienia zasady gry. Obecnie prawie każdy obiekt fizyczny może powodować przybliżanie i oddalanie kamery; nawet małe flagi, znaki i inne proste elementy dekoracyjne. Może to być szczególnie denerwujące podczas przemierzania trudnych lochów mitycznych w WoW lub podczas brania udziału w bitwach PvP. Dzięki tej opcji fani mogą cieszyć się płynniejszym obrazem otoczenia przy znacznie mniejszych zakłóceniach.

Oczywiście ta funkcja nadal ma swoje ograniczenia. Kamera nie może przechodzić za twardymi obiektami, takimi jak ściany czy budynki, a obiekty nie stają się przezroczyste, gdy gracze poruszają się za nimi, co oznacza, że ​​postacie można łatwo całkowicie zasłonić. Jednak World of Warcraft dodaje kolejną funkcję ułatwiającą życie, która może wyświetlać sylwetkę postaci, gdy jest ukryta za innymi obiektami. W połączeniu z tą nową opcją gracze powinni mieć możliwość śledzenia swojej postaci łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej.

Źródło: gamerant.com