World of Warcraft: Cataclysm Classic wprowadził nowe strefy dla poziomów od 80 do 85, ale to nie wszystko, co zmieniło się w najnowszym rozszerzeniu. Zaktualizowano także strefy startowe, oferujące nowe doświadczenia dla każdej frakcji. Rzućmy okiem na niektóre z najlepszych stref początkowych w Cataclysm Classic.
Orki
Dolina Prób na południe od Durotaru pozostaje w dużej mierze niezmieniona od 2004 roku, zapewniając więcej miejsca dla orków, teraz gdy Trolle mają własną strefę startową na Wędrujących Wyspach. Zadania pozostały takie same, ale nowy punkt lotu w Wiosce Sen’jin ułatwia podróż do Orgrimmaru.
Ludzie
Region Northshire jest idealny dla tych, którzy szukają klasycznej średniowiecznej fantasy, rozpoczynając swoją przygodę od zwalczania lokalnego robactwa i złodziei. Wioska Goldshire i Elwynn Forest stanowią zielone tło przed dotarciem do głównego miasta Przymierza, Stormwind.
Nocne Elfy
Shadowglen pozostaje tak samo piękna i magiczna jak wcześniej, zapewniając oazę spokoju w chaotycznym świecie. Gracze mogą następnie udać się do Grove of Shadows i skorzystać z tętniącego życiem portu Lightning Strike, aby zwiedzić inne przyjazne lokalizacje.
Krasnoludy
Strefa startowa Krasnoludów, wraz z Doliną Dun Morogh, jest jedyną pokrytą śniegiem strefą dla Przymierza. Ich rodzinny region, Dolina Coldine, oferuje atmosferę doskonale pasującą do kultury krasnoludów, z jej ogromnymi kominami i przysadzistymi kamiennymi domami.
Taureni
Dolina Wojennej Pieśni na południe od Mulgore została poddana renowacji, aby zapewnić łatwiejszy dostęp trenerom, kupcom i punktowi lotów Wioski Krwawego Kopyta. Zmiany te są powiązane z ekspansją Quilboarów w regionie.
Trolle
Trolle, które wcześniej zamieszkiwały Orki, mają teraz własne Wyspy Mrocznej Włóczni u południowego wybrzeża Durotaru, zapewniające tropikalne otoczenie do rygorystycznego treningu. Po osiągnięciu poziomu 5 Trolle dołączają do Wędrujących Wysp w poszukiwaniu nowych przygód.
Gobliny
Wyspa Kezan to intrygujący obszar początkowy, ponieważ fabuła rozpoczyna się tuż przed zatonięciem Kezan pod falami, zapewniając wyjątkowe wrażenia z rozgrywki. Gobliny muszą następnie dołączyć do Trolli na Wędrujących Wyspach. Wciągająca historia, obok której nie można przejść obojętnie.
Źródło: gamerant.com