Najlepsze zawody dla każdej klasy w WoW Wrath of the Lich King Classic


Zawody były niezbędną mechaniką w World of Warcraft od pierwszego wydania MMO i z każdym kolejnym rozszerzeniem, ich znaczenie wciąż rośnie. Każda z dziewięciu głównych profesji jest dostępna dla każdego gracza w Wow i zapewnia określone korzyści i zastosowania.

Ponieważ każda klasa zapewnia różne priorytety statystyk, obrażenia i typy zbroi oraz ma swoje wady, nie ma jednej profesji najlepiej dopasowanej do każdej postaci. To są najlepsze zawody dla każdej klasy w Wrath of the Lich King Classic.

Wojownik — Zielarstwo/Alchemia

Wojownicy notorycznie należą do najtrudniejszych klas, aby osiągnąć poziom od 1 do 80 cali World of Warcraft. Wynika to w dużej mierze z braku leczenia klasy, co znacznie utrudnia pojedynki w pojedynkę. Zielarstwo i alchemia pozwalają na przekształcenie zebranych ziół w mikstury o różnym przeznaczeniu, w tym o właściwościach wytrzymałościowych i zdrowotnych. Eliksiry Battle i Guardian w szczególności wspomagają już i tak już zdolne do ofensywy i defensywy wojownika.

Alchemia może nie jest najbardziej dochodową profesją w porównaniu z kowalstwem lub zaklinaniem, ale ta profesja ogromnie pomoże wojownikom podczas zdobywania kolejnych poziomów w Azeroth.

Druid — skórowanie/obróbka skóry

Druidzi są niezwykle silną klasą zbieracką, ponieważ ich różne formy zapewniają opcje ukrywania się, formy podróżowania i uspokajają zwierzęta, aby pomóc w zbliżeniu się do węzłów zasobów. Wraz z doświadczeniem podczas zdobywania poziomów, skórowanie może być jedną z najbardziej dochodowych profesji w World of Warcraft.

Kuśnierstwo jest naturalną drugą podstawową profesją druidów, biorąc pod uwagę, że klasa ta nosi głównie skórzaną zbroję. W końcu obróbka skóry rozgałęzia się na trzy rozgałęzione ścieżki powyżej 225+ umiejętności, przy czym plemiona najlepiej nadają się dla druidów i zapewniają cenne przedmioty i zestawy.

Łowca — górnictwo/inżynieria

Inżynieria to wszechstronny zawód, który pozwala graczom tworzyć szeroką gamę bomb, lunet, broni i innych gadżetów. Biorąc pod uwagę, że myśliwi używają przede wszystkim łuków i pistoletów do swoich ataków dystansowych, inżynieria ma największy potencjalny potencjał do tworzenia lepszej broni i dodatków do obrażeń. Inżynieria zapewnia inne umiejętności niszowe, takie jak kable połączeniowe goblinów, które mogą dać myśliwym zdolności wskrzeszenia.

Paladyn — górnictwo/jubilerstwo

Klejnoty mogą zapewnić znaczne ulepszenia przedmiotów z miejscami na klejnoty, co jest niezmiernie korzystne dla Paladynów, niezależnie od ich specjalizacji jako czołgu, uzdrowiciela lub zadawania obrażeń. Jedne z najsilniejszych klejnotów w Wowpodobnie jak precyzyjne smocze oko, które zapewnia ponad 63+ wytrzymałość, może znacznie wspomóc ochronę Paladynów.

Oprócz zapewniania znaczących ulepszeń, klejnoty są często poszukiwane w rzemiośle aukcyjnym i zapewniają stały dochód jubilerom. Biorąc pod uwagę, że prawie wszystkie klejnoty powstają z rudy, górnictwo jest rozsądną drugą profesją do wyboru dla potencjalnych jubilerów.

Łotr — górnictwo/inżynieria

Łotrzykowie to jedni z najlepszych handlarzy uszkodzeniami w Wow, z szeroką gamą drobiazgów inżynieryjnych zapewniających przewagę w walce. Wraz z wytworzonymi przedmiotami inżynieria zapewnia graczom niezliczone gadżety, które mają niszowe specjalizacje. Granaty adamantytowe i mroźne zapewniają łotrzykom łatwą ciszę na duże odległości, która może pomóc w przygotowaniu ukradkowych ataków, a także gogle ultra-kocie oko, które mogą zapewnić przewagę w PvP typu Rogue-on-Rogue.

Należy zauważyć, że inżynieria jest jednym z najdroższych zawodów do wykonania w Wow. Chociaż wydobycie znacznie obniży cenę przedsięwzięcia, łotrzykowie, którzy zdecydują się podążać ścieżką inżyniera, powinni spodziewać się ogromnych ilości złota na wytworzenie pożądanej broni.

Mag — Kuśnierstwo/Zaklinanie

Zaklinanie pozwala graczom ulepszyć swoje przedmioty za pomocą przydatnych, magicznych ulepszeń broni i zbroi, które mogą znacznie pomóc w zadawaniu obrażeń i przeżywalności maga. Zaklęcia wymagają magicznych odczynników, które można wytworzyć jedynie poprzez odczarowanie innych przedmiotów. Ponieważ obróbka skór na niskim poziomie może tworzyć zielone przedmioty ze stosunkowo łatwych do znalezienia kropli materiału, zapewnia doskonałe paliwo do tworzenia silniejszych zaklęć.

Magowie mają również naturalną zaletę teleportacji, która pozwala im podróżować do praktycznie każdego większego miasta w celu poznania potencjalnych nabywców. Zaklęcie to kolejna profesja, która będzie wymagała znacznych inwestycji, ale silne zaklęcia są niezbędne dla każdego najeźdźcy w końcowej fazie gry, który ma nadzieję znaleźć się na szczycie wykresów obrażeń.

Czarnoksiężnik — Zielarstwo/Inskrypcja

Uwolnienie WOTLK również ponownie wprowadzono inskrypcję i glify do Klasyczny WoW. Inskrypcja umożliwia graczom tworzenie mniejszych i większych glifów, inskrypcji, które zapewniają znaczne zwiększenie umiejętności każdej klasy. Inskrypcje mogą pozwolić czarnoksiężnikom na tworzenie glifów nie tylko dla siebie, ale także dla innych, ze znacznym zyskiem, biorąc pod uwagę ich konieczność zakończenia gry najeźdźców. Zielarstwo zapewni nie tylko odczynniki do inskrypcji, ale także alchemicy do tworzenia mikstur zdrowia, które mogą pomóc w przetrwaniu Czarnoksiężników.

Szaman — skórowanie/obróbka skóry

Ponieważ szamani używają zbroi skórzanych i kolczugowych, obróbka skór zapewnia tej klasie możliwość tworzenia własnego ekwipunku przez pewien czas. Obróbka skóry ostatecznie dzieli się na trzy różne ścieżki, przy czym obróbka skóry ze smoczych łusek jest najbardziej korzystna dla szamanów i prowadzi do najlepszego wyposażenia osobistego dla tej klasy.

Skórowanie zapewni najlepszy dodatkowy zawód, aby obniżyć koszty odczynników do obróbki skóry. Choć obróbka skór zanika w późnej fazie gry, ponieważ łupy z najazdów i lochów zaczynają przeważać nad przedmiotami do wytworzenia, obróbka skór jest przydatnym narzędziem do wyrównywania poziomów Szamanów i pracy w domu aukcyjnym.

Kapłan — Krawiectwo/Zaklinanie

Krawiectwo to doskonały zawód do wyrównywania poziomów kapłanów, ponieważ otwiera różnorodność noszonych ubrań dla klasy. Chociaż krawiectwo jest dość słabe pod względem generowania złota, krawiectwo w połączeniu z zaklęciami może stworzyć potężne przedmioty skupione wokół podstawowych statystyk kapłana, mocy zaklęć i inteligencji.

Enchantment to najlepsza druga podstawowa profesja dla kapłanów, ponieważ pozwala użytkownikom ulepszać wszystkie zbroje i broń. Ponieważ krawiectwo może dostarczyć zielonych i niebieskich przedmiotów do odczarowania, te dwie profesje dobrze współdziałają w karmieniu się nawzajem.

Rycerz Śmierci — Górnictwo/Jewelworking

Najnowsza klasa dodana do Klasyczny WoW najmniej korzysta z klas rzemieślniczych, takich jak kowalstwo, biorąc pod uwagę, że klasa zaczyna się w wieku 68 lat, a takie zawody zaczynają spadać w późniejszej grze.

Zamiast tego Rycerze Śmierci powinni przyjrzeć się jednej z najsilniejszych profesji, jubilerstwu. Klejnoty umożliwiają Rycerzom Śmierci tworzenie potężnych ulepszeń, które mieszczą się w epickiej broni i zbroi z opcjami klejnotów.

Ponadto, ponieważ klejnoty są prawie zawsze poszukiwane przez najeźdźców w końcowej fazie gry, obróbka biżuterii jest niezwykle dochodowa Klasyczny WoW zawód również.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=633cfa7141eb45b89c6f008447a37683&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fwow%2Fnews%2Fbest-professions-for-each-class-in-wow-wrath-of-the-lich-king-classic&c=16955536028726856381&mkt=fr-fr