Najlepsze kompozycje Arena 3v3 dla WoW: Shadowlands


Szybkie linki

  • DPS, Healer i Tank Comp
  • Uzdrowiciel i dwa czołgi Comp

Wybór właściwej kompozycji w Arena 3v3 może być trudne. W World of Warcraft: Krainy Cieniamasz szeroki wybór opcji Kompilacja areny 3v3. Znajomość swoich mocnych i słabych stron w każdym ogólnym typie kompozycji może naprawdę pomóc w stworzeniu lub zerwaniu następnego meczu na arenie.


POWIĄZANE: World of Warcraft: Shadowlands – Przewodnik po kompozycji areny 2v2

Jeśli wiedza o mocnych i słabych stronach każdego rodzaju kompozycji to połowa sukcesu, to wiedza o tym, jak radzić sobie z klasami przeciwnika, byłaby drugą połową. Przyjrzyjmy się mocnym i słabym stronom każdego rodzaju zawodów, aby pomóc ci w następnym meczu na arenie.


Wybory klas

Wybór odpowiedniej klasy dla tych kompozycji zależy od ciebie i tego, w co lubisz grać. Każda klasa, jak każda kompozycja, ma swoje mocne i słabe strony. Niektóre klasy, takie jak Discipline Priest, Retribution Paladin i Feral/Moonkin Druid, zadają obrażenia na sekundę, ale mogą okazać się niezwykle pomocne aby pomóc w uzdrowieniu. Inne klasy, takie jak Łotrzyk, Wojownik i Mag, okazują się dość irytujące w swoich zdolność do kontroli tłumu (CC).

WIDEO DLA GRACZY DNIA

Mieszanie i dopasowywanie tych klas razem może być doświadczenie prób i błędów, odnajdując, co działa razem, a co nie. Ale najważniejsze graj w to, w co lubisz grać oraz znajdź to, co Ci odpowiada w swojej kompozycji, cały czas pamiętając o użyteczności, mocnych i słabych stronach innych klas.

DPS, Healer i Tank Comp

To dość powszechna kompozycja. Jego siła tkwi w byciu dobrze zbalansowany DPS, leczenie, tankowość i przeżywalność. Z DPS i ochroną ze zbiornika, uzdrowiciel i DPS będą mieli bezpieczne możliwości leczeniajak również pomoc w dps strącaniu celu. Tak długo jak uzdrowiciel pozostaje przy życiu z pomocą DPS i czołgu ta kompozycja ma duży potencjał i przeżywalność.

Słabości w tej kompozycji wpadają w możliwy brak DPS oraz jeśli którykolwiek z trzech graczy zginie, zwłaszcza uzdrowiciel, mocne strony tej kompozycji rozpadać się dość szybko. Jeśli ta kompozycja jest trójnożnym stołkiem, to wszyscy gracze muszą pozostać przy życiu aby upewnić się, że działa to w przypadku pełnego zespołu. Dwóch z trzech może stawić czoła drużynie złożonej z trzech osób, ale prawdziwe atuty tego konkursu biorą się z współpraca każdego gracza — a jeśli jedna z nóg się złamie, to słabości zaczynają się ujawniać

Dwa DPS i Healer Comp

Kolejna dość powszechna kompozycja, ta może być doozy dla każdego. Mocne strony tej kompozycji tkwią w jej wysoki DPS i przeżywalność. Dwóch wysokich DPS, którzy potrafią utrzymuj zdrowie z pomocą Uzdrowiciela będzie uciążliwy dla każdego. Jeśli DPS ma wystarczająco wysokie obrażenia serii, jak również CC, a także może pomóc chronić uzdrowicielato prawdopodobnie jedna z najbardziej śmiercionośnych kompozycji.

Z drugiej strony słabościami tego zawodu są: jeśli Uzdrowiciel padnie, oznacza to możliwy szybki koniec DPS. Jeśli DPS nie może eliminuj cele wystarczająco szybko lub chroń uzdrowiciela, to może oznaczać złe wieści dla tego kompa. Można to przezwyciężyć, ale ogólnie dwa DPS-y będą miały trudności z pokonaniem trzyosobowej drużyny na własną rękę, zwłaszcza jeśli mają dużo CC i uzdrowiciela. Najsilniejsze kompozycje zwykle mają uzdrowiciela, samo to wskazuje, jak ważne jest przetrwanie uzdrowiciela.

POWIĄZANE: World Of Warcraft: Shadowlands – Jak tworzyć makra

Trzy DPS Comp

Ta kompozycja jest prawie memem, ale może okazać się niezwykle irytująca i zabójcza. Mocne strony tej kompozycji to jego wysoka seria, prawie całkowicie zapewniająca śmierć każdemu celowi, na który wszyscy trzej skaczą razem. Z odrobiną dobrze rozmieszczone CC i wysoki burst DPS, to pewna śmierć dla wybranego przeciwnika. Ich zdolność do niszczenia celów DPS razem, pojedynczo, aż będą ostatnimi żywymi, jest asem w rękawie tego kompa.

Słabe strony tego kompa są dość oczywiste. Mianowicie nie leczy. Jeśli ten komp przegra jednego gracza, przegrywa to, co daje mu heads-up na arenach, sprawiając, że CC i strategiczny DPS są o wiele ważniejsze. W większości przypadków obrażenia na sekundę mają pewną przeżywalność, więc jeśli w bitwie nie dochodzi do kolejnych natychmiastowych zabójstw przeciwnika z wysokiej wydajności obrażeń na sekundę, to wykorzystując CC, pole widzenia i wszelkie czasy odnowienia przeżywalności może po prostu zrekompensować słabość braku uzdrowiciela.

Uzdrowiciel i dwa czołgi Comp

Ta kompozycja może wiele przeżyć, co jest jego główną siłą. Dwa czołgi będą miały wysoka obrona, możliwy dobry DPS i CC, cały czas uzdrawiany, a to może okazać się uciążliwe dla każdego zespołu walczącego z tym składem. Będąc murem obronnym i powoli (lub możliwie szybko) DPS eliminując wrogą drużynę ze stałą presją to może być jedna kompozycja, z którą nikt nie chce się zajmować.

Brak możliwości DPS może jednak okazać się tutaj słabością. Jeśli czołgi nie mają wystarczającej ilości obrażeń, aby zniszczyć wrogą drużynę poprzez ich obronę, przeżywalność i prawdopodobnie leczenie, wtedy ta kompozycja może prowadzić donikąd walki. Jeśli zamierzasz uruchomić ten test, upewnij się, że twoje dwa czołgi mogą generować przyzwoity DPS zdjąć uzdrowiciela, aby zrekompensować jego możliwą słabość.

Inne kompozycje

Niektóre z tych innych kompozycji nie są tak popularne i mogą nie okazać się tak skuteczne, jak wspomniane wcześniej, z braku leczenia lub braku DPS. Nie znaczy to, że nie da się dobrze poradzić sobie z tymi kompozycjami, ale z ich słabości przeważają nad ich mocnymi stronami, może to być trudne. Jednak nadal warto je zakryć.

A dwa DPS i komp czołgu mają swoje mocne strony w CC i DPS. Jeśli potrafią rozmieścić odpowiednie CC, pole widzenia i strategicznie ustawić swoje szanse, mogą sobie radzić całkiem nieźle. Brak uzdrowiciela może jednak okazać się ogromną słabością tego komp. Może to być efekt domina, jeśli jeden członek drużyny padnie, ponieważ oznacza to mniej CC i DPS.

A dwa czołgi i jeden DPS comp popadnie w te same mocne i słabe strony, a może nawet brak DPS w niektórych przypadkach na górze tego. Komplet trzech zbiorników ma obiecującą presję, możliwy DPS i przeżywalność, ale popadnie w tę samą słabość nie masz wystarczającej ilości DPS lub uzdrowiciela jeśli ich obrona przetrwania zawiedzie.

A trzy uzdrowiciel komp ma swoje mocne strony w, zgadłeś, uzdrawianiu. Ten komp ma potencjał, by przetrwać wszystko, ale z brakiem DPS walka może nie być niczym więcej niż „sprawdźmy, ile uda mi się wyleczyć” poprzez bitwę. Prawdą jest, że niektóre klasy uzdrowicieli mogą zadać obrażenia na sekundę i prawdopodobnie wystarczy, aby okazać się skuteczne, ale przeciwko inny zespół z uzdrowicielem, CC i przeżywalnościąmoże na próżno próbować poważnie tego konkursu.

A dwóch uzdrowicieli i DPS lub komp czołgu będzie miał również swoją siłę przetrwania, ale będzie brakuje DPS potrzebnego do przebicia się przez obronę wroga i leczenia. Chyba że ten pojedynczy DPS/czołg ma wystarczająco dużo przerw na DPS i CC aby wywierać presję na drugą drużynę, może to okazać się nieskuteczną kompozycją.

DALEJ: World of Warcraft: Shadowlands – Przewodnik po rajdzie Sanctum Of Domination



Źródło : https://www.thegamer.com/world-of-warcraft-wowshadowlands-arena-3v3-composition-guide/