Najlepsze klasy do WoW Classic SoD Phase 2

Odkryj najlepsze klasy do gry w WoW Classic SoD Phase 2!

Najlepsze klasy w WoW Classic SoD Phase 2

Sezon Odkryć to „tryb carte blanche” w World of Warcraft Classic. Wygląda jak oryginalny Warcraft, ale nowe spotkania, umiejętności i mechaniki sprawiają, że jest świeży. Może to utrudnić wybór klasy. W fazie 2 Sezonu Odkryć postacie mogą osiągnąć maksymalny poziom 40, co dodaje mnóstwo nowych umiejętności i zadań. Dla każdej klasy pojawiły się także nowe runy, które pozwalają na wygrawerowanie dodatkowych zdolności na twoim ekwipunku. Zmienia to grę w interesujący sposób – uzdrawiając magów, czarnoksiężników czołgów, łowców walczących w zwarciu – i zwiększa złożoność przy wyborze gry.

Przeanalizowaliśmy wszystkie nowe runy w grze MMORPG, sposób gry tymi klasami do tej pory w sezonie oraz opinie graczy na temat tego, które klasy są po prostu fajne. Oto nasze rekomendacje dotyczące czterech klas, które warto wziąć pod uwagę w fazie 2 Sezonu Odkryć World of Warcraft Classic.

Mag – wciel się w broń masowego rażenia

Nie ma lepszej klasy w grze, która unicestwi wszystko na ekranie niż Magowie. Są szczególnie potężni w Sezonie Odkryć ze względu na limit poziomu – ich zaklęcia zadają wysokie obrażenia podstawowe i bardzo dobrze skalują się z ograniczonym wyposażeniem dostępnym przed osiągnięciem limitu poziomu.

Magowie nie są najlepszym wyborem w każdej sytuacji w grze. Ich obrażenia pojedynczego celu są mniejsze niż w przypadku innych klas, a problemem może być brak many. Ale nie ma klasy, która mogłaby im dorównać pod względem praktycznego obszaru działania, co oznacza, że ​​magowie nadal mogą grać solo w lochach.

W pierwotnej fazie Sezonu Odkryć Magowie zdobywali Runy, które dodały zdolności lecznicze do klasy – zasadniczo można było użyć małych uzdrowień, aby pozostawić wzmocnienie na graczach, a następnie użyć dużego leczenia na obszarze, który miałby celować w graczy tym wzmocnieniem. Mechaniki te nadal obowiązują w Fazie 2, ale wszystkie z wyjątkiem jednej z nowych Run Magów celują w umiejętności zadające obrażenia pojedynczemu celowi, dodając obrażenia Frostfire i Spellfrost.

Te nowe zaklęcia o podwójnej szkole są zabawne i pomagają w walce z wrogami, którzy mogą mieć pojedynczy silny opór tego czy innego typu. (Opierają się niższej z dwóch szkół magii).

Hunter – niezwyciężony solowy moloch

Łowca znajduje się na naszej liście, ponieważ jest najlepszą klasą solo w grze. Wraz ze wzrostem mocy zwierzaków i niezłą Runą Regeneracji Many, która uruchamia się po zadaniu obrażeń przez zwierzaka, Łowca przechodzi od specjalizacji Silnego zdobywania poziomów do króla walki solo . Możliwość zastawiania pułapek tylko dodaje zabawy.

Jeśli masz już dość strzelania, Faza 2 przynosi także serię nowych Run mających na celu wzmocnienie specjalizacji Łowców w przetrwaniu, ulepszenie Uderzenia Raptora i Ukąszenia Mangusty. Specjalizacja Hunter Survival jest silną specjalizacją w lochach i nowym napadzie Gnomeregan w fazie 2.

Jest to uzasadniony przeciwnik przeciwko Beast Mastery ze względu na najprzyjemniejszą specyfikację Łowcy – i jedną z najsilniejszych, jeśli nie najsilniejszą specyfikację walki wręcz w grze. To bardzo prosta rotacja, za pomocą tylko jednego lub dwóch przycisków, ale taki jest etos Klasyki .

Łowcy radzą sobie dobrze na niższych poziomach, ponieważ podobnie jak Magowie, mają większą moc bazową. Nie mają znaczących problemów z maną w porównaniu z niektórymi innymi klasami, zwłaszcza z regeneracją many zwierząt domowych po obrażeniach.

Zwykle gorzej przystosowują się, przynajmniej jeśli chodzi o specjalizacje dystansowe, ponieważ zwierzaki nie skalują się tak dobrze, jak ich panowie – a w Sezonie Odkryć zwierzaki stanowią znacznie większy procent całkowitych obrażeń Łowcy. Runy Łowcy również, ogólnie rzecz biorąc, nie są trudne do zdobycia w porównaniu z niektórymi innymi klasami.

Druid – twardy, ale wszechstronny zawodnik walczący w zwarciu

Druidami w wersji klasycznej trudniej było grać czymkolwiek innym niż botem wzmacniającym i uzdrowicielem średniego zasięgu. Sezon Odkryć to zmienił, sprawiając, że ataki kotów i tankowanie niedźwiedzi zasługują na poważne rozważenie. W fazie 2 koty i niedźwiedzie zyskują szał, 15-sekundowy czas odnowienia, który dodaje znaczne obrażenia (a tym samym zagrożenie dla niedźwiedzi) i odporność na strach.

Koty zyskują kolejny potężny czas odnowienia dzięki Furii Tygrysa, a Niedźwiedzie zyskują Instynkt Przetrwania, który znacznie zwiększa ich zdrowie na krótki czas podczas tankowania. Zasadniczo, Faza 2 dodaje niektóre podstawowe możliwości współczesnego WoW-a, zachowując jednocześnie smak Klasyki, wspólny motyw dla różnych klas w tej zabawnej grze.

Pomiędzy nowymi dodatkami a możliwością wprowadzania zmian kształtu w celu zadawania obrażeń magicznych i innych użyteczności, Druidzi wynaleźli miejsce w grupach ze względu na wysokie obrażenia zadawane pojedynczym celom oraz grupowe wzmocnienia i użyteczność. W grupach Przymierza, w których biorą udział gracze walczący w zwarciu, Koty są teraz praktycznie niezbędne, ponieważ zapewniają odpowiednik Totemu Furii Wiatru Sojuszu, potężną dodatkową premię do obrażeń dla graczy lubiących uderzać.

Poza oknami Berserka, Koci Druidzi zadają naprawdę straszne obrażenia obszarowe, więc prawdopodobnie nie zapełnisz nimi drużyny. Ale nadal gra się w nie fajnie i prawdopodobnie będziesz chciał mieć przynajmniej jeden pomarańczowy pasek w dowolnej grupie, którą utworzysz.

Kapłan – moc uzdrawiająca, która również wyrządza straszliwe szkody

Jeśli wybierzesz klasę leczenia w fazie 2, nie możesz się pomylić z Kapłanem. Wszystkie trzy specyfikacje są solidne, a szczególnie specjalizacja Dyscyplina jest przyjemna w eksploracji, dzięki możliwości zadawania zarówno dużych obrażeń, jak i potężnego leczenia. Jeśli lubisz grać w PvP, Kapłan jest również oczywistym wyborem, czy to na polach bitew, w World PvP, czy w pojedynkach.

Kapłan najlepiej radzi sobie z leczeniem – chociaż specyfikacja cienia jest obecnie zaskakująco silna (jak na klasykę), nie jest tak silna jak inne typy DPS, o których tu wspominaliśmy. Jeśli jednak jesteś osobą, która lubi zdobywać kolejne poziomy lub farmić bez większych trudności, grając postacią leczącą, Kapłan będzie dobrym wyborem.

Runy fazy 2 dla Kapłanów sprawiają wrażenie najlepszych ze współczesnych umiejętności WoW: Mind Spike dla obszaru działania, Pain Removal jako potężne zaklęcie redukujące obrażenia dla sojuszników, Rozproszenie dla własnego samozachowawstwa oraz interesująca redukcja Spirit of the Redeemer, która zamienia cię w niezwyciężonego anioła na polu bitwy (ale zabiera Ducha Odkupienia, twojego niezwyciężonego anioła, gdy zostajesz zabity).

Wszystkie klasy w Fazie 2 Sezonu Odkryć Warcraft otrzymały ciekawe zdolności i wzmocnienia. Ale te cztery wyróżniają się jako najlepsze klasy do grania i każda z nich będzie ci dobrze służyć. Jeśli szukasz bardziej ogólnej zawartości World of Warcraft, sprawdź naszą listę najlepszych dodatków do WoW. Jeśli chcesz więcej naszych analiz eksperckich, mamy także rankingi smoczych oddziałów WoW.

Źródło: www.pcgamesn.com