World of Warcraft: Dragonflight, najnowsze rozszerzenie popularnej gry MMO, tchnęło nowe życie w grę dzięki wciągającej fabule, aktualizacjom klas i wprowadzeniu jazdy na smokach, uważanej za najlepszą funkcję, jaką kiedykolwiek wprowadzono. Jednak to przerażające naloty sprawiają, że gracze logują się ponownie, gdy cała poprzednia zawartość zostanie wyczerpana. Jak dotąd Dragonflight nie zawiódł pod tym względem.
9. Magmoraks
Na papierze Magmorax powinien być odpowiednikiem Sludgefist w Castle Nathria: wymagające wyzwanie DPS, które wymagało absolutnej precyzji, aby dotrzymać brutalnego czasu. Niestety, z powodu braku globalnych dostosowań w Aberrusie, największą ofiarą złego balansu stał się Magmorax.
8. Atak na Zaqali
Oto walka, która spełniła oczekiwania, ale nie jest to nic dobrego. Wczesne opinie z testów beta sugerowały, że atak na Zaqali będzie frustrującą walką, sekwencją dość długą i monotonną, co nie uległo zmianie w ostatecznej wersji gry.
7. Zapomniane eksperymenty
Bitwy Rady były ostatnio w World of Warcraft dość nierówne. Mogą zawierać wiele interesujących mechanik i naprawdę przetestować zdolność gildii do łączenia wielu zadań jednocześnie. Niestety, gdy te elementy nie pasują do siebie dobrze, wiele z tych mechanik można zignorować, jeśli walka jest zbyt łatwa lub powoduje zamieszanie, które może nawet spowodować implozję gildii.
6. Kazzara, Wykuty w piekle
Trudno w tym momencie krytykować pierwszego bossa. O ile nie ma pauz spowalniających walkę, powinna ona być stosunkowo łatwa. Właściwie jest to nawet zachęcane. Kazzara to dość prosta walka, w której nie ma szczególnie problematycznej mechaniki, ale zasługuje na dodatkowe punkty za imponującą oprawę graficzną.
5. Izba Fuzji
Jedną z najbardziej imponujących części Aberrusa jest estetyka cienia płomienia. Wiele wczesnych walk jest wypełnionych jaskrawymi fioletami i pomarańczami, symbolizującymi upadek Nelthariona w zepsucie Pustki. Komnata Połączenia oferuje oszałamiający spektakl wizualny tych efektów i zgubnych eksperymentów przeprowadzonych przez smoka, który stał się Skrzydłem Śmierci.
4. Raszok
Po rozczarowaniu Magmoraxa, które bardziej przypominało szalony wyścig DPS a la Patchwerk, Rashok podnosi poprzeczkę poziomu trudności. Walka jest wymagająca tak, jak powinna, ale bez przytłaczającej mechaniki, która uniemożliwia graczowi skupienie się na zadawaniu obrażeń.
3. Zskarn
Ten boss jest prawdopodobnie niespodzianką rajdu, ponieważ niewiele osób spodziewało się, że Zskarn będzie tak zabawny. Blizzardowi może być trudno znaleźć właściwą równowagę pomiędzy walką opartą na karaniu, ale satysfakcjonującej mechanice. Na szczęście wydaje się, że z Zskarnem odnaleźli odpowiedni rytm. To powiedziawszy, opinie na temat tego bossa prawdopodobnie różnią się w zależności od poziomu gildii, z którą się mierzy.
2. Echo Nelthariona
Cóż za niesamowita walka. Od oprawy wizualnej, przez unikalną mechanikę, po poziom wyzwania, Echo of Neltharion to być może walka, która najbardziej rozwinęła się pomiędzy testami wersji beta a ostateczną wersją. Ogromnym ulepszeniem było usunięcie mechaniki opartej na klasach. W przeciwnym razie Echo of Neltharion byłoby absolutnym koszmarem dla mniej doświadczonych gildii. Zamiast tego umieszczono więcej wyzwań w mniejszej mechanice, tworząc zabawną i wymagającą walkę godną najlepszego bossa.
1. Dowódca Łusek Sarkareth
Możliwe, że za kilka lat Sarkareth będzie postrzegany jako boss, o którym trudno zapomnieć. Ze względu na ogólny spadek trudności, Sarkareth nie wymagał dużej liczby pociągnięć od najlepszych gildii podczas wyścigu do rankingu światowego. Nie wykazywało również żadnych problemów z rozgrywką ani balansem, które wymagałyby znaczących lub pilnych poprawek. Brakowało wszystkiego, co sprawia, że szef zapada w pamięć przypadkowemu obserwatorowi. Jednak dla tych, którzy rzeczywiście doświadczyli tej walki, Sarkareth jest jednym z najlepszych ostatecznych bossów od dłuższego czasu. Czysty, wymagający, unikalny pod względem mechanicznym i interesujący, Sarkareth to wyjątkowo dobrze zaprojektowany wojownik, którego dziedzictwo może zostać ograniczone po prostu dlatego, że jest czyste i przyjemne. Jeden z wielu triumfów w World of Warcraft: Dragonflight.
Źródło: www.dualshockers.com