Najłatwiejsze lochy Mythic+, które możesz uruchomić w WoW Dragonflight


Sezon pierwszy z Smocze stado oficjalnie rozpoczęło się 13 grudnia, otwierając bramy Vault of the Incarnates na wszystkich poziomach trudności i rozpoczynając sezony PvP i Mythic+. Z tym, Świat Warcrafta gracze mogli zacząć zdobywać sezonowe nagrody, tytuły i wierzchowce, aby wykazać się niesamowitą sprawnością mechaniczną i zrozumieniem gry.

Podobny do czwartego sezonu Krainy Cieniapierwszy sezon Smocze stado zawierała więcej niż tylko cztery zupełnie nowe lochy z obecnego dodatku, w tym także lochy z poprzednich rozszerzeń z puli lochów Mythic+, dzięki czemu gra była bardziej wciągająca i ekscytująca.

To, czego Blizzard nie wziął pod uwagę, zmieniając pulę lochów Mythic+, to rozbieżność w poziomie trudności: niektóre z nich są proste, podczas gdy inne są kompletnym koszmarem dla wszystkich ról. Jeśli planujesz zdobyć osiągnięcie Keystone Master w pierwszym sezonie lub po prostu zdobyć trochę łatwych łupów, oto lista najłatwiejszych Smocze stado Lochy mityczne+.

Cmentarzysko Cienistego Księżyca

Zrzut ekranu przez Blizzard Entertainment

Mówiąc o najłatwiejszych lochach Mythic+ w Smocze stado w pierwszym sezonie pierwszym lochem, który przychodzi na myśl wszystkim, jest Shadowmoon Burial Grounds. Pochodzący z Władcy Draenoru rozszerzenia, Shadowmoon Burial Grounds znajduje się w zachodniej Dolinie Shadowmoon w Draenorze. Loch ma tylko czterech bossów – Sadana Bloodfury, Nhallish, Bonemaw i Ner’zhul.

w odróżnieniu Smocze stado Lochy takie jak Rubinowe Baseny Życia, ani bossowie, ani śmieciowe moby nie mają tak wielu śmiercionośnych mechanik w Shadowmoon Burial Grounds: najgorsze, jakie mają, to Shadowmoon Exhumers ze swoimi Pustyniami i Odradzacze Pustki z ich Pulsem Pustki. Poza tym loch ma więcej niż hojny licznik czasu, który jest niezwykle wyrozumiały, jeśli wyczyścisz raz lub dwa razy.

Sąd Gwiazd

Zdjęcie za pośrednictwem Blizzard Entertainment

Położony w centrum Suramar, The Legion Dungeon to nieco niekonwencjonalna gra, w której przemierzasz ulice Suramar w przebraniu Nightborne i zabijasz sługusów Legionu, starając się odeprzeć ich siły z tego starożytnego miasta. Podobnie jak Shadowmoon Burial Grounds, Court of Stars nie ma tak wielu śmiercionośnych mechanik, które mogą zniszczyć całą grupę, a pierwszy boss, Kapitan Patrolu Gerdo, stanowi najtrudniejszą przeszkodę.

Oprócz problematycznego pierwszego bossa, grupy mogą walczyć z mobami śmieci tuż przed Talixae Flamewreath, ponieważ jest więcej niż garstka patroli, które mogą podążać w twoją stronę w połowie przyciągania, co niezwykle utrudnia radzenie sobie z dwiema paczkami naraz. Po zabiciu pierwszych dwóch bossów i śmieci między nimi, ostatni boss powinien być bułka z masłem. Zegar dla tego lochu jest również dość hojny i powinieneś być w stanie zmierzyć czas tego lochu, nawet jeśli wyczyścisz raz lub dwa razy.

Jedynym minusem tego lochu jest lekki brak przejrzystości zaklęć, ponieważ efekty zaklęć nie są tak łatwe do zauważenia. Ale jeśli masz Deadly Boss Mods, aby ostrzec cię z wyprzedzeniem o mechanice, powinieneś być gotowy.

Świątynia Nefrytowego Węża

Zrzut ekranu przez Blizzard Entertainment

Położona w Nefrytowym Lesie Świątynia Nefrytowego Węża ma czterech bossów — Wise Mari, Strife and Peril, Liu Flameheart i Sha of Doubt. Najtrudniejszą częścią tego lochu będą paczki śmieci między bossami, ponieważ mają oni śmiercionośne DOT, które, jeśli nie zostaną rozproszone lub wyleczone, będą zabójcze dla twojej grupy. Dlatego posiadanie dobrego uzdrowiciela w tym lochu będzie kluczowe.

Stoper w tym lochu wciąż nie jest zbyt napięty, więc możesz łatwo zmierzyć bieg, jeśli odpowiednio ustawisz tempo i wypijesz między nimi. Największym plusem Świątyni Nefrytowego Węża jest to, że jest stosunkowo niewielka, więc nie stracisz tyle czasu, co zwykle, wracając po wycieraniu.

Sale Walecznych

Zdjęcie za pośrednictwem Blizzard Entertainment

Obecnie najbardziej zbalansowany loch Mythic+ w Smocze stado jest Halls of Valor. Położone we wschodnim Stormheim Halls of Valor ma pięciu bossów – Hymdall, Hyrja, Fenryr, God-King Skovald i Odyn. Oparta na mitologii nordyckiej i idei życia pozagrobowego zwanego Walhallą, Halls of Valor trafia w sedno: jest wymagająca, ale wystarczająco łatwa do pokonania, jeśli tempo jest na miejscu, z ograniczoną liczbą, ale dobrze dobraną mechaniką aby nadrobić ekscytujące i interaktywne lochy.

Największym wyzwaniem jest drugi boss, Hyrja, ponieważ absolutnie musisz zrozumieć tajniki tego starcia, aby ją pokonać.

Magazyn platformy Azure

Zdjęcie za pośrednictwem Blizzard Entertainment

Ponieważ zdecydowana większość tej listy zawiera tylko lochy Legacy Mythic+, niesprawiedliwe byłoby pominięcie przynajmniej jednego Smocze stado loch. W tym przypadku byłby to Azure Vault. Znajdująca się w Azure Span usługa Azure Vault jest zdecydowanie najłatwiejsza Smocze stado loch, w którym możesz uciec. Zegar jest dobrze ustawiony, pakiety śmieci nie są zbyt trudne, jeśli użyjesz przerwania w odpowiednim czasie, a bossowie mają wyraźnie widoczną mechanikę, która nie jest przestrojona. Pamiętaj, że lochy są nieco dłuższe i zdecydowanie powinieneś wiedzieć, jak się po nich poruszać, aby uniknąć zgubienia się i zmarnowania tych cennych sekund ze stopera.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63b418eb3b9a4788a21d7883f1cbdb9a&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fwow%2Fnews%2Feasiest-mythic-dungeons-you-can-run-in-wow-dragonflight&c=11854598610409256690&mkt=fr-fr