Microsoft pozostawia Blizzardowi autonomię po przejęciu: World of Warcraft kwitnie

Firma Microsoft przejęła Activision Blizzard sześć miesięcy temu. Holly Longdale, producentka wykonawcza i wiceprezes World of Warcraft, zapewniła wgląd w środowisko po przejęciu. W rozmowie z Video Games Chronicle Longdale ujawniło, że Microsoft w dużej mierze pozwolił Blizzardowi zachować autonomię. „Nikt nas o nic nie prosi. »

Nowe środowisko po przejęciu

Longdale podkreślił korzyści płynące z bycia częścią rodziny Microsoft, powołując się na możliwości komunikacji i wymiany informacji z innymi studiami należącymi do Microsoft. Wspomniała o interakcjach z zespołami Mojang i Elder Scrolls Online, sugerując, że mogą uczyć się na wzajemnych doświadczeniach.

Wyzwania do pokonania

Pomimo pozytywnych perspektyw Longdale, przejęcie nie obyło się bez wyzwań. Dział gier Microsoftu, w tym Activision Blizzard, doświadczył w styczniu znacznych zwolnień, które dotknęły 1900 pracowników i doprowadziły do ​​anulowania takich projektów jak Odyssey. W powiązanych wiadomościach Blizzard ogłosił niedawno nadchodzący dodatek do World of Warcraft zatytułowany „World of Warcraft: The War Within”. » Choć może nie dorównywać wpływowi poprzednich rozszerzeń, takich jak Dragonflight, oczekiwania co do jego potencjału pozostają duże.

Zdjęcie: CryptoFX na Shutterstock.

Źródło: www.bing.com