Lista poziomów rozszerzenia World of Warcraft


Wraz z wydaniem Dragonflight, przebojowa gra Blizzarda MMO World of Warcraft doczeka się w sumie dziewięciu rozszerzeń, ale nie wszystkie zostały stworzone tak samo.


Wraz z nadchodzącą wersją Smocze stado, World of Warcraft zadebiutuje w swoim dziewiątym rozszerzeniu od czasu premiery gry w 2004 roku. Podczas gdy wiele rozszerzeń zostało ogólnie dobrze przyjętych przez World of Warcraft społeczności, inni byli źródłem poważnych kontrowersji, a opinie na temat tego, która wersja gry powinna być uważana za jej zenit, są bardzo różne. Ogólnie gracze pasują do jednego z dwóch obozów: tych, którzy preferują starsze wersje gry i chwalą najwcześniejsze rozszerzenia, oraz tych, którzy przyjęli – i nadal witają – ogromne zmiany, które World of Warcraft ustanowiony przez lata.

GAMERANT WIDEO DNIA

Starając się zadowolić obie grupy, Blizzard zapoczątkował stworzenie Klasyka World of Warcraft aby zadowolić poprzednią grupę i kontynuował pełną parą dla graczy detalicznych, ale zasługa każdego rozszerzenia musi być mierzona całością World of Warcraft z myślą o bazie graczy. Jako wydarzenia przed ekspansją dla Smocze stado rozpocząć, to idealny czas, aby spojrzeć wstecz i porównać każdą ekspansję na przestrzeni lat.

POWIĄZANE: World of Warcraft usuwa wątki losu po premierze Dragonflight


Poziom S

  • Płonąca Krucjata: Pierwsza i dla wielu najlepsza, Płonąca Krucjata może nie być uważana za tak innowacyjną jak kolejne rozszerzenia, ale prawie każda wprowadzana przez nie zmiana była mile widziana. Usprawniło wrażenia z oryginalnej gry i dodatkowo zdefiniowało role każdej klasy. Od Arcatraz do Płaskowyżu Słonecznej Studni, naloty i lochy z Płonąca Krucjata są nadal czule wspominane jako jedne z najlepszych, jakie kiedykolwiek wyprodukowała gra, ale pierwsze rozszerzenie jest szanowane przede wszystkim ze względu na poprawę jakości życia i zbalansowanie. Płonąca Krucjata wzięła Wanilia i dopracowaliśmy go niemal pod każdym względem.
  • Gniew Króla Lisza: Gniew Króla Lisza otwarte z jednym z World of Warcraftnajbardziej pamiętne wydarzenia przed aktualizacją i nigdy się nie poddawaj. Podczas gdy Płonąca Krucjata chodziło bardziej o szorowanie problemów z Wanilia, Gniew chodziło bardziej o wprowadzanie nowych treści i mocne skłanianie się do Warcraftbogata wiedza. Gniew przyniósł do gry bardziej hardkorowy nacisk na raid, który nie pasował do wielu graczy, ale doświadczenia takie jak Ulduar i Ice Crown Citadel wciąż błyszczą jako doskonały przykład połączenia wciągającej historii z wciągającą rozgrywką.

Poziom A

  • Mgła Pandarii: Do czasu Mgły Pandarii przetoczył się, Blizzard nauczył się kilku ważnych lekcji z poprzednich rozszerzeń. Żmudne oczekiwanie między premierami nalotów podczas Gniew Króla Lisza był poważnym problemem i KataklizmOgromne zmiany sugerowały, że Blizzard odszedł zbyt daleko od pierwotnego celu. Mgły Pandarii został zniesiony przez te trudne lekcje, ponownie skoncentrował grę i jednocześnie zrobił śmiały krok naprzód. Jeśli chodzi o zawartość końcową gry, Mgły Pandarii jest nadal uważany przez wielu za szczyt.
  • Legion: Istnieje wiele podobieństw między tymi drogami Mgły Pandarii oraz Legion zostały dostrzeżone. Tak jak Pandaria, Legionnaloty na koniec gry są wysoko cenione, ale to właśnie skupienie się na zawartości obu dodatków sprawiło, że stały się one tak popularne wśród fanów. Legion był długim doświadczeniem w najlepszy możliwy sposób. Dało hardkorowym, oddanym graczom nieskończoną ilość sposobów pracy nad swoimi postaciami i odkrywania zawartości na maksymalnym poziomie, jak nigdy dotąd. Głównym pukaniem do Legionu było to, że powoli wychodził z bramy, co stanowiło dość mało inspirującą łatkę na początku i powoli zmierzało w kierunku bycia jednym z lepiej przyjmowanych rozszerzeń.

Poziom B

  • Kataklizm: Kiedy po raz pierwszy spadł, Kataklizm miał ogromną obietnicę. Wprowadził ukochane lochy i wczesne najazdy, które zostały dobrze przyjęte, ale ponieważ zmierzały w kierunku słabego końcowego najazdu i niezadowalającego zakończenia, Kataklizm powoli spadł z wielkiego do przeciętnego lub nieco lepszego niż przeciętny rozwój. W obronie Cataclysm rozszerzenie utrzymało solidną równowagę między klasami i było jednym z lepszych rozszerzeń do rozgrywki PvP. Pomimo tego, że Blizzard mierzył zainteresowanie Kataklizm dla Klasyka World of Warcraftwiększość graczy zgadza się, że pociąg powinien się zatrzymać o Gniew Króla Lisza.
  • Władcy Draenoru: Blizzard podjął ogromne ryzyko z Władcy Draenoru wprowadzając system garnizonowy. Ostatecznie można chyba powiedzieć, że pomysł nie wyszedł zgodnie z zamierzeniami, ale Władcy Draenoru zrównoważ złośliwe garnizony niesamowitym doświadczeniem w zdobywaniu poziomów – prawdopodobnie najlepszym World of Warcraft nigdy nie było — w których wprowadzono przerywniki filmowe podczas zadań, a także pięknie rozplanowane i estetyczne obszary. Jak każda z ekspansji polaryzacyjnych, Władcy Draenoru zaoferował kilka przyjemnych zmian w grze, ale był słabszy pod względem zawartości końcowej gry i fabuły.

POWIĄZANE: World of Warcraft: Shadowlands jest teraz bezpłatne dla subskrybentów

Poziom C

  • Bitwa o Azeroth: Dla wielu, Bitwa o Azeroth był prawdopodobnie najgorszym stanem, jaki był? World of Warcraft nawet tam był. Eksploracja tradycji Czwartej Wojny w Azeroth była bardzo obiecująca, ale zarówno poziomowanie, jak i wrażenia z gry końcowej pozostawiały wiele do życzenia. System Warfront wydawał się nieistotny, w końcowej fazie gry był całkowity brak zawartości, a grind do maksymalnego poziomu był tak żmudny jak zawsze. Z perspektywy czasu Bitwa o Azeroth prawdopodobnie miała na celu sprowadzenie zwykłych graczy z powrotem do gry po Legionale rezultatem netto była ekspansja, która po prostu zraziła do siebie długoletnich zawziętych graczy.

Poziom D

  • Krainy Cienia: Doświadczenie w zdobywaniu poziomów w World of Warcraft był uważany za najniższy w historii Bitwa o Azerothale Krainy Cienia przedstawił jeszcze gorszą alternatywę. Chociaż było to wizualnie kuszące, Krainy Cienia ekspansja była bałaganem kolejowym i intensywnym grindowaniem. Dodatek nie tylko zmusił graczy do grindowania przez cztery różne, ale znane strefy Przymierza, ale doświadczenie, które nastąpiło w Torghast, było bezmyślnym grindem w najbardziej surowej formie. Oprócz tych podstawowych problemów, Krainy Cienia miał również problemy z utrzymaniem stałego przepływu nowej zawartości, co oznaczało, że ogromna część bazy graczy uciekła po zmieleniu do maksymalnego poziomu.

World of Warcraft: Dragonflight premiera 28 listopada na PC.

WIĘCEJ: Porównanie systemu talentów Starego World of Warcraft z nowymi drzewkami talentów Dragonflight



Źródło : https://gamerant.com/world-of-warcraft-expansion-tier-list-lich-king-burning-crusade-legion-cataclysm/