Lider gildii ostro krytykuje Blizzarda za „stronnicze” zmiany w balansie w WoW RWF

Kontrowersje wokół zmian w balansie World of Warcraft

Lider gildii Liquid w World of Warcraft Dragonflight zamieścił 19 listopada tweet, w którym narzeka na zmiany w równowadze podczas Race to World First (RWF) w najnowszej aktualizacji zawartości WoW. W tweecie przywódca gildii Liquid Maximum wyjaśnił, jak on i jego gildia spędzili cały dzień pracując nad najnowszym najazdem WoW, Amidrassil, the Dream’s Hope, by w końcu zatrzymać się na ostatnim bossie. Ponieważ gracze WoW NA otrzymywali aktualizacje na około dzień przed graczami z UE, a Liquid nadal transmitował na żywo swoje pierwsze na świecie próby na Twitchu, można było się spodziewać, że inne gildie wykorzystają swoje strategie, aby szybciej pokonać bossów. Jednak nie spodziewano się, że Blizzard wypuści aktualizację, w której osłabią ostatniego bossa podczas próby gildii Liquid, ułatwiając w ten sposób całe spotkanie i potencjalnie rujnując rekord Liquid gildii w wyścigu do pierwszego na świecie.

Reakcje na publikację Maksimum

Maximum twierdził, że Liquid ostatecznie wygrałby jako pierwszy na świecie, ale wyraził swoje niezadowolenie z RWF: „Nawet nie jestem zły, i tak wygramy, ale RWF jest tak stronniczy, że to szaleństwo, nikt nie myśli dla siebie, po prostu mówią różne rzeczy. » Maksymalny stwierdził również, że nigdy nie zdarzyło się, aby boss WoW-a został osłabiony podczas spania ze swoją drużyną. Odpowiedzi na post Maximum były mieszane. Wielu twierdziło, że pomimo osłabienia ostatniego bossa, gracze z NA mają ogromną przewagę nad graczami z UE, ponieważ serwery WoW NA otrzymują łatki zawartości dzień wcześniej. Inni twierdzili, że Liquid jest winien transmisji strumieniowej całego wydarzenia na żywo, przekazując w ten sposób instrukcje dotyczące mechaniki bossów innym gildiom za darmo.

Perspektywy aktualizacji treści

Niektóre komentarze pod postem na Twitterze sugerują również, że Blizzard powinien po prostu wypuszczać każdą nową aktualizację jednocześnie dla graczy z UE i Ameryki Północnej, co powinno całkowicie rozwiązać takie pytania. Trudno powiedzieć, którzy gracze naprawdę mają przewagę, niezależnie od tego, jak na to spojrzeć. Wyścig o pierwsze miejsce na świecie to wydarzenie bardzo konkurencyjne i każda przewaga, niezależnie od tego, jak mała, może oznaczać różnicę między zajęciem pierwszego lub drugiego miejsca. Miejmy nadzieję, że Blizzard wkroczy, aby naprawić ten problem w kolejnym rozszerzeniu, The War Within.

Źródło: www.bing.com