Jak grupa porannych najeźdźców odebrała tytuł World First profesjonalnym gildiom WoW


Przez cały rok World of Warcraft’s Krainy Cienia tylko pięć gildii zabiło jako pierwsze na świecie w 31 bossach rajdowych w grze. Cztery z nich były sponsorowane (lub były sponsorowane) przez główne organizacje e-sportowe. Piąty był grupą graczy, którzy po prostu zdążyli wcześnie wejść.

W Wow, Race to World First jest uważany za szczytowe wydarzenie na scenie e-sportowej gry. Chociaż wydarzenie nie jest w pełni sponsorowane przez Blizzard Entertainment, organizacje wciąż wystawiają 20 graczy Wow spisy, aby ukończyć nowy najazd szybciej niż jakakolwiek inna drużyna.

Pierwsze na świecie wyścigi obejmują całe rajdy, a każdy boss w ciągu kilku Wow nalot ma swoje własne osiągnięcie „Najpierw na świecie”. Early Shift, samozwańcza gildia „hardcore casual”, zdobyła pierwsze zabójstwo na świecie podczas najazdu Sepulcher of the First Ones w marcu, częściowo dzięki ich niekonwencjonalnemu harmonogramowi najazdów i odważnemu wezwaniu do próby najazdu na mitycznym poziomie trudności, pomimo będąc słabszym niż większość gildii.

Podczas wyścigów World First profesjonalne gildie przedłużą swoje normalne godziny raidingu, często grając od 12 do 16 godzin dziennie. Profesjonalne gildie rozpoczną swoje dni wyścigu, gdy tylko serwery zresetują się we wtorki około godziny 10.00 czasu CT, i będą najeżdżać aż do zapadnięcia zmroku. Każdy pierwszy na świecie wyścig to upływ czasu dla organizacji i graczy; Krainy CieniaWyścigi trwały od 7 do 17 dni praktycznie bez przerwy. Po zakończeniu wyścigu te profesjonalne gildie wrócą do swoich regularnie zaplanowanych nocnych godzin najazdów.

Jednak Early Shift to gildia zajmująca się porannymi najazdami. Kiedy zawodowcy wydłużają godziny pracy o poranek i popołudnie, ich okna najazdów pokrywają się z tymi z The Early Shift. Ten przedział czasowy odegrał główną rolę w zdolności gildii do powrotu do pierwszego na świecie zabójstwa, wyprzedzając wszystkie inne profesjonalne gildie w WowNajnowszy Wyścig do Pierwszego Świata, tylko podczas gry podczas normalnych godzin najazdów.

„Najeżdżamy rano i tak się właśnie stało” – powiedział Dot Esports Zhamie, lider rajdu The Early Shift. „Po prostu myśleliśmy:„ Och, nikt jeszcze nie zabił, więc równie dobrze możemy spróbować”.

Mając na uwadze poranny nalot, było tylko kwestią czasu, kiedy The Early Shift ostatecznie pokona bossa przed kimkolwiek innym na świecie. Przez Krainy Cienia gildia powoli zbliżała się do pierwszego na świecie zabójstwa, zdobywając 16. miejsce w klasyfikacji generalnej na bossie otwierającym Zamek Nathria i trzecie na otwierającym Sanctum of Domination.

Wczesna zmiana wykonała odważne wezwanie do zabicia swojego Czujnego Strażnika Świata Pierwszego, kiedy zrobili to głównie ze względu na to, jak szeroko otwarte było okno, aby to zrobić. Prawie wszystkie profesjonalne gildie wysokiego poziomu na świecie prowadziły „podzielone raidy” w ciągu pierwszych 24 godzin po premierze Sepulchera, decydując się na wzmocnienie swoich postaci za pomocą sprzętu i premii poziomu heroicznego. Jednak Early Shift skierował się bezpośrednio do pierwszego bossa rajdu na mitycznym poziomie trudności, próbując wyryć jego imię w Wow podręczniki historii, podczas gdy inne zespoły przygotowywały się na dłuższą metę.

Związane z: Czym są podzielone naloty? World of Warcraft?

“Poziom rolniczy każdego [pieces] i oczekując, że będziesz potrzebować poziomu [pieces] zabić szefa – powiedział Dot Esports Tendeeps, oficer The Early Shift. „Sami też mieliśmy pewne wątpliwości. Ale kiedy byliśmy coraz bliżej, mówimy: „poczekaj, to jest naprawdę do zabicia”.

Podczas gdy Liquid uprawiał własne kawałki, lider raidu zespołu Maximum wszedł do oficjalnego streamu The Early Shift ze swoimi 30 000 równoczesnymi widzami Twitcha i dopingował ich w pokazie koleżeństwa, pomimo faktu, że Early Shift byli technicznie bezpośrednimi konkurentami jego własny zespół. W sumie, we Early Shift potrzeba było 56 pociągnięć, aby pokonać Czujnego Strażnika – o 53 więcej niż zajęło Liquidowi, który zdobył drugie miejsce na świecie na bossie zaledwie dwie godziny po Early Shift, w dużej mierze dzięki ich względnej obfitości elementów poziomów .

W przypadku The Early Shift decyzja o przebrnięciu przez 56 pociągnięć początkowego bossa nalotu była stopniowo umacniana w czasie. Gildia widziała większy postęp z każdym pociągnięciem i ostatecznie zyskała pewność, że może zdobyć pierwsze zabójstwo na świecie bez konieczności cofania się i farmowania dla samych kawałków poziomów.

Według Tendeepsa największymi czynnikami decydującymi o możliwości zabójstwa było zrozumienie czasów odnowienia leczenia i zdolności zespołu do „przestania umierać z powodu głupich rzeczy”. Kiedy wczesna zmiana była w stanie grać tak blisko ideału, jak to tylko możliwe, obniżenie zdrowia bossa do zera stało się realną możliwością.

„Sprowadza się to do tego, że po prostu ciągnij, ciągnij, ciągnij, ciągnij, ciągnij, a potem widzisz rzeczywisty postęp i mówisz 'zaczekaj chwilę’” – powiedział Tendeeps.

Gdyby The Early Shift nie zabił bossa dokładnie w 56. próbie, prawdopodobnie musieliby całkowicie przestać ciągnąć. Po godzinach rozwoju świat zewnętrzny musiał w końcu przerwać. Zhamie wiedział, że jego żona, która zbliżała się do porodu, miała tego dnia regularnie zaplanowaną wizytę u lekarza. Jednak na kilka minut przed śmiercią szefa, kierownik nalotu spojrzał w lewo i zauważył wiadomość od swojej żony: „Zaczynam rodzić. Musisz przyjechać.

Natychmiast po pierwszym zabójstwie na świecie Zhamie opuścił swoją drużynę, aby świętować bez niego, dołączając do swojej żony. Gdyby szef tam nie zginął, Wczesna Zmiana byłaby bez ich przywódcy i na pewno próby postępu zakończyłyby się na ten dzień, pozwalając innej gildii wślizgnąć się do pierwszego zabójstwa na świecie.

I to byłoby w porządku.

Wczesna zmiana wiedziała, że ​​od samego początku grają pieniędzmi domowymi, a drużyna nigdy nie myślała o pierwszym na świecie. „Nie chodzimy na pierwsze mistrzostwa świata, nie przesuwamy rangi” – powiedział Zhamie. „Dosłownie napadamy wcześnie, to wszystko”.

Zdjęcie z Blizzard Entertainment

W przypadku The Early Shift każde osiągnięcie godne księgi rekordów było dodatkowym bonusem, a jeśli zdarzyło się ważne wydarzenie życiowe, które uniemożliwiło im chodzenie krok w krok z gildiami takimi jak Liquid i Echo, niech tak będzie. To i tak nigdy nie było w planie. W końcu powoli przeszli przez nalot, będąc 860. drużyną na świecie, która pokonała ostatniego bossa, The Jailer, według Wow strona statystyk Raider.io.

„Jesteśmy tylko grupą przyjaciół, którzy chcą po prostu zagrać w tę grę” – powiedział Tendeeps. „Nie jesteśmy tu po to, żeby zarabiać. Jesteśmy tu, żeby się bawić i najeżdżać, wiesz? Pod koniec dnia gramy w grę wideo”.

Early Shift szczyci się niską poprzeczką wejścia. Dzięki nim nie ma potrzeby posiadania pięciu alternatywnych postaci w swojej rotacji, żadnego nałożonego przez siebie zakazu „specyfikacji memów” i żadnej zachęty do wykraczania poza to, czego wymaga się od quasi-hardkorowego gracza. „Dopóki jesteś przyzwoity w tym, co grasz i nie stoisz w ogniu, to dosłownie nasze jedyne wymagania” – powiedział Zhamie.

Wowkolejna ekspansja, Smocze stado, ma się ukazać jeszcze w tym roku, a wkrótce potem pojawi się kolejny Race to World First. I tym razem zespół, który pojawia się wcześniej niż wszyscy inni, w pełni spodziewa się powrotu do wyścigu.

„W ciągu pierwszych kilku dni na pewno znowu będziemy kręcić jako pierwszy na świecie. Dlaczego nie?” – powiedział Zhamie. „Jeśli nie jesteśmy ograniczeni do robienia splitów, aby uzyskać lepszy sprzęt… to na pewno. Będę wysyłał postępy mityczne.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=632208d0674247259cd2a9d1bdeb8dda&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fwow%2Fnews%2Fhow-a-group-of-early-morning-raiders-swiped-a-world-first-title-away-from-wows-pro-guilds&c=17473882764989406161&mkt=fr-fr