Sezon pierwszy z Smocze stado zbliża się ten cotygodniowy reset, który oficjalnie rozpocznie się na całym świecie 13 grudnia. Po tym cotygodniowym resecie możesz w końcu zacząć pracować nad zdobyciem tytułu Gladiatora na Arenach, osiągnięciem Keystonemaster w pierwszym sezonie i wejść do legendarnej Krypty Wcielonych, aby pokonać Raszageth the Storm-Eater, gdy próbuje uwolnić swoje rodzeństwo.
W tej aktualizacji zespół balansujący mocno osłabia czołgi, które do tej pory mogły zapełnić kilka pokoi mobami i uciec bez zadrapania. Ponadto Blizzard ulepsza lochy, zwłaszcza ofensywę Nokhud, aby zapewnić płynny proces przygotowań.
Przyjrzyjmy się więc bliżej i zobaczmy, co dokładnie nas czeka w ramach tego cotygodniowego resetu i pierwszego sezonu Smocze stado.
Równoważenie klas
Rycerz Śmierci
Krew
- Wzmocnienie Krwią nie zmniejsza już otrzymywanych obrażeń (poprzednio 10% redukcji obrażeń).
Łowca demonów
- Naprawiono błąd, który nieumyślnie pozwalał efektowi leczenia Fodder to the Flame na trafienie krytyczne.
- Polowanie leczy teraz o 10%/20% (jako Spustoszenie/Zemsta) obrażeń zadanych oznaczonemu celowi przez 20 sekund (wcześniej 25%/50% przez 30 sekund).
- Zwęglone ostrza bojowe leczą teraz trzy procent zadanych obrażeń od ognia (wcześniej pięć procent).
Spustoszenie
- Obrażenia Essence Break zmniejszone o osiem procent.
Zemsta
- Demoniczne Totemy Pierwszej i Drugiej Rangi zostały usunięte, zmniejszając całkowitą redukcję obrażeń Demonicznych Totemów do 10 procent (poprzednio 20 procent redukcji obrażeń).
druid
Opiekun
- Ursine Adept nie zmniejsza już otrzymywanych obrażeń (było 10% redukcji obrażeń).
Mag
Mróz
- Naprawiono błąd, który powodował, że Mroźne Wiatry nie przynosiły prawidłowych korzyści pułapce Mroźnego Zimna.
Mnich
piwowar
- Równowaga Brewmastera nie zmniejsza już otrzymywanych obrażeń (było 10-procentową redukcją obrażeń).
Paladyn
Ochrona
- Aegis of Light nie zmniejsza już otrzymywanych obrażeń (było 10% redukcji obrażeń).
Kapłan
Cień
- Leczenie Vampiric Touch zmniejszone do 30 procent zadawanych obrażeń (było 50 procent).
- Zmniejszono leczenie Devouring Plague do 30 procent zadawanych obrażeń (było 50 procent).
Łobuz
- Zmniejszono premię do pijawek Leeching Poison do 5% (było 10%).
Zamach
- Szansa na wyzwolenie trującej bomby została zmniejszona do 4/8% (wcześniej 5/10%).
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał korzystanie z animowanych punktów kombinacji Echoing Reprimand, które powodowały pościg.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Garrota nie działał na wszystkie cele, jeśli jeden cel był odporny, gdy został rzucony za pomocą Masowej Rzezi.
Banita
- Uszkodzenia wysyłkowe zwiększone o pięć procent.
- Obrażenia od Strzału Pistoletowego zmniejszone o sześć procent.
Subtelność
- Obrażenia od Czarnego Prochu zmniejszone o pięć procent.
- Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłową interakcję Tajnej Techniki z Zimną Krwią.
Czarodziej
- Fel Synergy powoduje teraz, że Soul Leech leczy cię za 15 procent absorpcji, którą zapewnia (wcześniej 25 procent).
- Soul Leech zapewnia teraz tarcze do pięciu procent maksymalnego zdrowia (poprzednio 10 procent).
- Demon Skin zwiększa teraz absorpcję Soul Leech do 10 procent maksymalnego zdrowia (poprzednio 15 procent).
Wojownik
Furia
- Gushing Rany Obrażenia i leczenie zmniejszone o 10 procent.
- Obrażenia z pragnienia krwi zwiększone o jeden procent.
- Obrażenia od Krwawej Łaźni zwiększone o jeden procent.
Ochrona
- Vanguard nie zmniejsza już otrzymywanych obrażeń (było 5% redukcji obrażeń).
- Postawa obronna zmniejszona do 15 procent redukcji obrażeń (wcześniej 20 procent). Redukcja obrażeń pozostaje niezmieniona i wynosi 10 procent skuteczności w PvP.
- Demoralising Shout zmniejsza teraz otrzymywane obrażenia o 20 procent (wcześniej 25 procent).
- Ignore Pain ignoruje teraz 50 procent otrzymywanych obrażeń (wcześniej 55 procent).
Balansowanie lochów i rajdów
Ofensywa Nokhud
- Obrażenia zadawane przez Wielostrzał Nokhuda Longbow zmniejszone o 71 procent.
- Zdrowie Nokhud Hornsounder zmniejszone o 12 procent.
- Nokhud Hornsounder’s Rally the Clan częstotliwość nieco zmniejszona, a czas rzucania nieznacznie wydłużony.
- Unstable Squall nie rzuca już Violent Dispersion na śmierć.
- Nokhud Defender nie rzuca już Mrożącego krew w żyłach Krzyku na normalnym i heroicznym poziomie trudności.
- Nieznacznie zmniejszono częstotliwość Mrożącego krew w żyłach Krzyku Obrońcy Nokhuda.
- Nieznacznie zmniejszono częstotliwość Śmiertelnego grzmotu Nokhuda Thunderfista.
- Zmniejszono częstotliwość Mrożącego krew w żyłach Krzyku Bataka.
- Soulharvesters’ Shatter Soul będzie teraz przywoływać dusze bliżej graczy będących celem tej umiejętności.
- Granyth
- Zmniejszono częstotliwość pojawiania się Nokhud Sabotażysta na mitycznym poziomie trudności.
- Szalejąca Burza
- Zdrowie Pierwotnej Burzowej Tarczy zmniejszone o 23 procent.
- Nieznacznie zmniejszono częstotliwość burzowej tarczy pierwotnej burzowej tarczy.
- Granyth
Równoważenie gracza kontra gracza
- Medali Honoru nie można już używać, jeśli przyznany przez nie honor przekroczyłby limit honoru.
- Strongbox Victorious Contender jest teraz dostępny dla graczy na poziomie 70 z Seltherex w Valdrakken za 5000 punktów honoru.
Równoważenie klas (PvP)
Rycerz Śmierci
Krew
- Blood for Blood zwiększa obrażenia Heart Strike o 30 procent (wcześniej 60 procent).
- Obrażenia od Shattering Bone zmniejszone o 25 procent w walce PvP.
Łowca demonów
- Sigil of Misery Czas trwania PvP zmniejszony do czterech sekund (było pięć sekund).
- Wartość wydłużenia czasu trwania Skoncentrowanych Pieczęci zmniejszona o 50 procent w walce PvP.
- Wartość zwiększenia czasu trwania Precyzyjnych Pieczęci zmniejszona o 50 procent w walce PvP.
- Wartość wydłużonego czasu trwania Pieczęci zmniejszona o 50 procent w walce PvP.
- Efekt leczenia „Foded to the Flame” zmniejszony o 40 procent w walce PvP.
Spustoszenie
- Zużycie efektu leczenia duszy podczas zużywania duszy demona zostało zmniejszone o 60 procent w walce PvP.
- Obrażenia Essence Break zmniejszone o 20 procent w walce PvP.
druid
Opiekun
- Obrażenia od Moonfire zmniejszone o 20 procent w walce PvP.
- Obrażenia od Thrashu zmniejszone o 20 procent w walce PvP.
- Obrażenia jeżyn zmniejszone o 50 procent w walce PvP.
- Szał Śpiącego odzwierciedla obrażenia zmniejszone o 50 procent w walce PvP.
- Po Wildfire leczenie zmniejszone o 40 procent w walce PvP.
- Sharpened Claws zwiększa obrażenia Thrash i Swipe o 10 procent w walce PvP (było 25 procent).
- Tooth and Claw zwiększa obrażenia Maula o 20 procent w walce PvP (było 40 procent).
Mag
Ogień
- Płomienia nie można już rozproszyć.
Paladyn
Ochrona
- Zmniejszono leczenie Word of Glory o 30 procent w walce PvP.
- Zmniejszono leczenie Light of the Titans o 40 procent w walce PvP.
- Czas odnowienia Guardian of the Forgotten Queen wydłużony do pięciu minut.
Kapłan
- Leczenie Vampiric Touch i Devouring Plague nie jest już zmniejszane w walce PvP.
Łobuz
- Efekt leczenia Kojącej Ciemności zmniejszony o 50 procent w walce PvP.
Zamach
- Efekt redukcji leczenia Hemotoxin (talent PvP) zmniejszony do 35 procent (było 40 procent).
Subtelność
- Premia do obrażeń Rotten dla Backstab i Shadowstrike zmniejszona do 30 procent w walce PvP (było 50 procent).
Wojownik
Furia
- Bloodthirst przywraca teraz dwa procent twojego zdrowia w walce PvP (wcześniej trzy procent).
- Slaughterhouse zmniejsza teraz przyjmowane leczenie o 3% na ładunek (wcześniej 5% na ładunek).
- Rzeźnia kumuluje się teraz do 12 razy (wcześniej 8 razy).
- Czas trwania Rzeźni wydłużony do dziewięciu sekund (było sześć sekund).
- Czas trwania Rzeźni nie jest już odświeżany podczas dodawania ładunków.
Ochrona
- Obrażenia za Szarża Tarczy zmniejszone o 25 procent w walce PvP.
- Booming Voice zwiększa teraz zadawane przez ciebie obrażenia o 10 procent w walce PvP (wcześniej 20 procent).
Tasowanie solo
- Wraz z początkiem pierwszego sezonu minimalny poziom przedmiotu PvP do kolejki do Rated Solo Shuffle wynosi 408.
Zmiany profesji
jubilerstwo
- Statystyki zapewniane przez efekt wyposażenia Lariata Żywiołów zostały zmniejszone o pięć procent i nie może on już mieć jednocześnie kilku premii. Ta zmiana nie ma negatywnego wpływu na szybkość działania ani czas działania wzmocnienia.
Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6398696b11154a459d986732f9f62959&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fwow%2Fnews%2Fwow-dragonflight-season-one-patch-notes&c=13530833081194225552&mkt=fr-fr