Informacje o aktualizacji pierwszego sezonu World of Warcraft Dragonflight


Sezon pierwszy z Smocze stado zbliża się ten cotygodniowy reset, który oficjalnie rozpocznie się na całym świecie 13 grudnia. Po tym cotygodniowym resecie możesz w końcu zacząć pracować nad zdobyciem tytułu Gladiatora na Arenach, osiągnięciem Keystonemaster w pierwszym sezonie i wejść do legendarnej Krypty Wcielonych, aby pokonać Raszageth the Storm-Eater, gdy próbuje uwolnić swoje rodzeństwo.

W tej aktualizacji zespół balansujący mocno osłabia czołgi, które do tej pory mogły zapełnić kilka pokoi mobami i uciec bez zadrapania. Ponadto Blizzard ulepsza lochy, zwłaszcza ofensywę Nokhud, aby zapewnić płynny proces przygotowań.

Przyjrzyjmy się więc bliżej i zobaczmy, co dokładnie nas czeka w ramach tego cotygodniowego resetu i pierwszego sezonu Smocze stado.

Równoważenie klas

Zdjęcie za pośrednictwem Blizzard Entertainment

Rycerz Śmierci

Krew

  • Wzmocnienie Krwią nie zmniejsza już otrzymywanych obrażeń (poprzednio 10% redukcji obrażeń).

Łowca demonów

  • Naprawiono błąd, który nieumyślnie pozwalał efektowi leczenia Fodder to the Flame na trafienie krytyczne.
  • Polowanie leczy teraz o 10%/20% (jako Spustoszenie/Zemsta) obrażeń zadanych oznaczonemu celowi przez 20 sekund (wcześniej 25%/50% przez 30 sekund).
  • Zwęglone ostrza bojowe leczą teraz trzy procent zadanych obrażeń od ognia (wcześniej pięć procent).

Spustoszenie

  • Obrażenia Essence Break zmniejszone o osiem procent.

Zemsta

  • Demoniczne Totemy Pierwszej i Drugiej Rangi zostały usunięte, zmniejszając całkowitą redukcję obrażeń Demonicznych Totemów do 10 procent (poprzednio 20 procent redukcji obrażeń).

druid

Opiekun

  • Ursine Adept nie zmniejsza już otrzymywanych obrażeń (było 10% redukcji obrażeń).

Mag

Mróz

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Mroźne Wiatry nie przynosiły prawidłowych korzyści pułapce Mroźnego Zimna.

Mnich

piwowar

  • Równowaga Brewmastera nie zmniejsza już otrzymywanych obrażeń (było 10-procentową redukcją obrażeń).

Paladyn

Ochrona

  • Aegis of Light nie zmniejsza już otrzymywanych obrażeń (było 10% redukcji obrażeń).

Kapłan

Cień

  • Leczenie Vampiric Touch zmniejszone do 30 procent zadawanych obrażeń (było 50 procent).
  • Zmniejszono leczenie Devouring Plague do 30 procent zadawanych obrażeń (było 50 procent).

Łobuz

  • Zmniejszono premię do pijawek Leeching Poison do 5% (było 10%).

Zamach

  • Szansa na wyzwolenie trującej bomby została zmniejszona do 4/8% (wcześniej 5/10%).
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał korzystanie z animowanych punktów kombinacji Echoing Reprimand, które powodowały pościg.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Garrota nie działał na wszystkie cele, jeśli jeden cel był odporny, gdy został rzucony za pomocą Masowej Rzezi.

Banita

  • Uszkodzenia wysyłkowe zwiększone o pięć procent.
  • Obrażenia od Strzału Pistoletowego zmniejszone o sześć procent.

Subtelność

  • Obrażenia od Czarnego Prochu zmniejszone o pięć procent.
  • Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłową interakcję Tajnej Techniki z Zimną Krwią.

Czarodziej

  • Fel Synergy powoduje teraz, że Soul Leech leczy cię za 15 procent absorpcji, którą zapewnia (wcześniej 25 procent).
  • Soul Leech zapewnia teraz tarcze do pięciu procent maksymalnego zdrowia (poprzednio 10 procent).
  • Demon Skin zwiększa teraz absorpcję Soul Leech do 10 procent maksymalnego zdrowia (poprzednio 15 procent).

Wojownik

Furia

  • Gushing Rany Obrażenia i leczenie zmniejszone o 10 procent.
  • Obrażenia z pragnienia krwi zwiększone o jeden procent.
  • Obrażenia od Krwawej Łaźni zwiększone o jeden procent.

Ochrona

  • Vanguard nie zmniejsza już otrzymywanych obrażeń (było 5% redukcji obrażeń).
  • Postawa obronna zmniejszona do 15 procent redukcji obrażeń (wcześniej 20 procent). Redukcja obrażeń pozostaje niezmieniona i wynosi 10 procent skuteczności w PvP.
  • Demoralising Shout zmniejsza teraz otrzymywane obrażenia o 20 procent (wcześniej 25 procent).
  • Ignore Pain ignoruje teraz 50 procent otrzymywanych obrażeń (wcześniej 55 procent).

Balansowanie lochów i rajdów

Zdjęcie za pośrednictwem Blizzard Entertainment

Ofensywa Nokhud

  • Obrażenia zadawane przez Wielostrzał Nokhuda Longbow zmniejszone o 71 procent.
  • Zdrowie Nokhud Hornsounder zmniejszone o 12 procent.
  • Nokhud Hornsounder’s Rally the Clan częstotliwość nieco zmniejszona, a czas rzucania nieznacznie wydłużony.
  • Unstable Squall nie rzuca już Violent Dispersion na śmierć.
  • Nokhud Defender nie rzuca już Mrożącego krew w żyłach Krzyku na normalnym i heroicznym poziomie trudności.
  • Nieznacznie zmniejszono częstotliwość Mrożącego krew w żyłach Krzyku Obrońcy Nokhuda.
  • Nieznacznie zmniejszono częstotliwość Śmiertelnego grzmotu Nokhuda Thunderfista.
  • Zmniejszono częstotliwość Mrożącego krew w żyłach Krzyku Bataka.
  • Soulharvesters’ Shatter Soul będzie teraz przywoływać dusze bliżej graczy będących celem tej umiejętności.
    • Granyth
      • Zmniejszono częstotliwość pojawiania się Nokhud Sabotażysta na mitycznym poziomie trudności.
    • Szalejąca Burza
      • Zdrowie Pierwotnej Burzowej Tarczy zmniejszone o 23 procent.
      • Nieznacznie zmniejszono częstotliwość burzowej tarczy pierwotnej burzowej tarczy.

Równoważenie gracza kontra gracza

Zdjęcie za pośrednictwem Blizzard Entertainment
  • Medali Honoru nie można już używać, jeśli przyznany przez nie honor przekroczyłby limit honoru.
  • Strongbox Victorious Contender jest teraz dostępny dla graczy na poziomie 70 z Seltherex w Valdrakken za 5000 punktów honoru.

Równoważenie klas (PvP)

Rycerz Śmierci

Krew

  • Blood for Blood zwiększa obrażenia Heart Strike o 30 procent (wcześniej 60 procent).
  • Obrażenia od Shattering Bone zmniejszone o 25 procent w walce PvP.

Łowca demonów

  • Sigil of Misery Czas trwania PvP zmniejszony do czterech sekund (było pięć sekund).
  • Wartość wydłużenia czasu trwania Skoncentrowanych Pieczęci zmniejszona o 50 procent w walce PvP.
  • Wartość zwiększenia czasu trwania Precyzyjnych Pieczęci zmniejszona o 50 procent w walce PvP.
  • Wartość wydłużonego czasu trwania Pieczęci zmniejszona o 50 procent w walce PvP.
  • Efekt leczenia „Foded to the Flame” zmniejszony o 40 procent w walce PvP.

Spustoszenie

  • Zużycie efektu leczenia duszy podczas zużywania duszy demona zostało zmniejszone o 60 procent w walce PvP.
  • Obrażenia Essence Break zmniejszone o 20 procent w walce PvP.

druid

Opiekun

  • Obrażenia od Moonfire zmniejszone o 20 procent w walce PvP.
  • Obrażenia od Thrashu zmniejszone o 20 procent w walce PvP.
  • Obrażenia jeżyn zmniejszone o 50 procent w walce PvP.
  • Szał Śpiącego odzwierciedla obrażenia zmniejszone o 50 procent w walce PvP.
  • Po Wildfire leczenie zmniejszone o 40 procent w walce PvP.
  • Sharpened Claws zwiększa obrażenia Thrash i Swipe o 10 procent w walce PvP (było 25 procent).
  • Tooth and Claw zwiększa obrażenia Maula o 20 procent w walce PvP (było 40 procent).

Mag

Ogień

  • Płomienia nie można już rozproszyć.

Paladyn

Ochrona

  • Zmniejszono leczenie Word of Glory o 30 procent w walce PvP.
  • Zmniejszono leczenie Light of the Titans o 40 procent w walce PvP.
  • Czas odnowienia Guardian of the Forgotten Queen wydłużony do pięciu minut.

Kapłan

  • Leczenie Vampiric Touch i Devouring Plague nie jest już zmniejszane w walce PvP.

Łobuz

  • Efekt leczenia Kojącej Ciemności zmniejszony o 50 procent w walce PvP.

Zamach

  • Efekt redukcji leczenia Hemotoxin (talent PvP) zmniejszony do 35 procent (było 40 procent).

Subtelność

  • Premia do obrażeń Rotten dla Backstab i Shadowstrike zmniejszona do 30 procent w walce PvP (było 50 procent).

Wojownik

Furia

  • Bloodthirst przywraca teraz dwa procent twojego zdrowia w walce PvP (wcześniej trzy procent).
  • Slaughterhouse zmniejsza teraz przyjmowane leczenie o 3% na ładunek (wcześniej 5% na ładunek).
  • Rzeźnia kumuluje się teraz do 12 razy (wcześniej 8 razy).
  • Czas trwania Rzeźni wydłużony do dziewięciu sekund (było sześć sekund).
  • Czas trwania Rzeźni nie jest już odświeżany podczas dodawania ładunków.

Ochrona

  • Obrażenia za Szarża Tarczy zmniejszone o 25 procent w walce PvP.
  • Booming Voice zwiększa teraz zadawane przez ciebie obrażenia o 10 procent w walce PvP (wcześniej 20 procent).

Tasowanie solo

  • Wraz z początkiem pierwszego sezonu minimalny poziom przedmiotu PvP do kolejki do Rated Solo Shuffle wynosi 408.

Zmiany profesji

jubilerstwo

  • Statystyki zapewniane przez efekt wyposażenia Lariata Żywiołów zostały zmniejszone o pięć procent i nie może on już mieć jednocześnie kilku premii. Ta zmiana nie ma negatywnego wpływu na szybkość działania ani czas działania wzmocnienia.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6398696b11154a459d986732f9f62959&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fwow%2Fnews%2Fwow-dragonflight-season-one-patch-notes&c=13530833081194225552&mkt=fr-fr