Hasbro mianuje byłego dyrektora generalnego WoW, Johna Highta, na prezesa Wizards of the Coast

Właściciel stołowej gry RPG Dungeons & Dragons, Hasbro, mianował byłego dyrektora generalnego Blizzard World of Warcraft, Johna Highta, na nowego prezesa Wizards of the Coast. Hight był także byłym starszym wiceprezesem Blizzarda, a w najnowszej aktualizacji wykonawczej Hasbro dołączy do niego była dyrektor operacyjna Bungie, Holly Barbacovi. Ten ostatni obejmie rolę menedżera zasobów ludzkich.

Nowe kierownictwo w Hasbro

W swojej nowej roli prezesa Wizards of the Coast Hight będzie odpowiedzialny za nadzorowanie „sieci studiów gier i umów licencyjnych cyfrowych” firmy Hasbro. Według GamesIndistry będzie także odpowiedzialny za franczyzy Dungeons & Dragons i Magic: The Gathering.

Ze swojej strony Barbacovi, która w latach 2016–2020 była wiceprezesem ds. zasobów ludzkich w Wizards of the Coast, ponownie dołączy do Hasbro, aby kierować jej portfelem zasobów ludzkich. Będzie nadzorować strategię dotyczącą ludzi i kultury, opartą na wartościach firmy związanych z grami, mającą na celu przyciągnięcie i utrzymanie najlepszych talentów.

Dyrektor naczelny Hasbro, Chris Cocks, powiedział, że jest zachwycony możliwością ponownego powitania Barbacoviego w firmie. Zauważył, że ci, którzy wcześniej z nią pracowali, zapamiętają jej ciekawość i odważne przywództwo.

Strategiczna decyzja o zatrudnieniu

Hasbro określił byłego starszego wiceprezesa Blizzarda jako „tytana branży” i wyjaśnił swoje obowiązki w nowej roli. Cocks podkreślił także pasję Highta do gier skupionych na społeczności.

Ci strategiczni pracownicy wydają się odzwierciedlać misję Hasbro, jaką jest łączenie różnych pokoleń fanów gier wideo poprzez opowiadanie historii i zabawę. Firma jest znana ze swojej odpowiedzialności społecznej i w dalszym ciągu oferuje szeroką gamę gier poprzez swoje zróżnicowane portfolio.

Ta wiadomość pojawia się również po tym, jak Hasbro doświadczył szeregu znaczących wydarzeń. Według Investing wyniki za pierwszy kwartał 2024 r. wykazały spadek przychodów o 24% pomimo poprawy efektywności operacyjnej i udanego przejścia na gry cyfrowe.

Źródło: www.bing.com