Gra mobilna World of Warcraft wciąż pracuje?


Podczas gdy mobilna gra World of Warcraft została wyrzucona, Blizzard poszukuje starszego/głównego artysty technicznego ds. rurociągów do projektu mobilnego, który sugeruje jego plany na przyszłość.

Jason Collins | Opublikowany

Po wydaniu Obserwacja 2, kontrowersyjna Activision Blizzard wdrożyła aktualizację przedpremierową dla ich nadchodzącego World of Warcraft Dragonflight rozszerzenie, które przyniosło wiele zmian w grze. Nie są to jednak jedyne gorące wiadomości dotyczące Warcraft franczyza — najwyraźniej Blizzard został wcześniej anulowany Warcraft Projekt mobilny jest wciąż w fazie rozwoju za zamkniętymi drzwiami zgodnie z przeciekiem.

Zgodnie z postem na Reddicie pod GamingLeaksAndRumors, największym subreddicie na temat przecieków i plotek w branży gier, Blizzard szuka starszego/głównego artysty technicznego rurociągu, wspominając o niezapowiedzianym projekcie mobilnym Warcraft. Ta wiadomość pojawia się trzy miesiące po tym, jak Activision Blizzard i NetEase, Inc. anulowały grę po trzyletnim okresie rozwoju z powodu problemów finansowych związanych z projektem. Cóż, teraz wydaje się, że Blizzard kontynuował rozwój wspomnianej wcześniej gry.

Niezapowiedziany projekt mobilny Warcraft nie jest tak naprawdę powiązany z wcześniej zapowiedzianą grą mobilną, ale osobnym tytułem, który miał być spin-offem Blizzarda. World of Warcraft franczyza z 2004 roku. Tytuł pierwotnie miał zostać wydany w tym samym uniwersum, ale w innym czasie niż oryginalne gry. Jednocześnie World of Warcraft rozszerzenie, zatytułowane Smocze stadoma zostać wydany za około miesiąc, zgodnie z naszym poprzednim raportem.

Rzecznik Blizzarda zakwestionował wcześniejsze pogłoski o finansowaniu sporów między ABK i NetEase, twierdząc, że relacje wspierane przez obie firmy są niezwykle udane, a początkowe pogłoski od początku były nieprawdziwe. Bez zamiaru podważania wiarygodności tego oświadczenia, wcześniejsze doświadczenia z Activision Blizzard nauczyły nas, że rzecznicy niekoniecznie mówią prawdę. Anulowane projekty są powszechne w branży gier, a gry są cały czas złomowane przez różne studia.

Niekoniecznie jest to zła rzecz, ponieważ opracowane zasoby często stają się całkowicie oddzielnymi tytułami gier lub zupełnie nowymi sequelami, takimi jak Oddech Dziczy sequel, który początkowo rozpoczął się jako DLC. Nawet emeryci Obserwacja był projektem, który wywodzi się z anulowanego tytułu Blizzard zamkniętego w 2013 roku. Jednak wstępne raporty mówiły, że NetEase rozwiązał zespół ponad 100 członków, którzy podobno pracowali nad World of Warcraft gra mobilna.

Tylko część z tych pracowników została zatrzymana przez firmę; reszta została podobno zwolniona. Chiny mają ogromny rynek mobilnych graczy z ponad 660 milionami graczy, więc anulowanie projektu związanego z popularnym World of Warcraft franczyza nie jest realną opcją. Z drugiej strony stan gier w Chinach jest, przynajmniej z perspektywy Zachodu, smutny — ponieważ rząd tak naprawdę określa, ile czasu należy codziennie spędzać na grach.

Ponadto dzieci nie mają dostępu do gier bez zgody i dowodu tożsamości rodziców. Jest to dodatkowo zabezpieczone przez wdrożenie oprogramowania do rozpoznawania twarzy, które uniemożliwiłoby młodym nadużywanie danych uwierzytelniających rodziców.

Płyniemy tutaj płytkie, ale błotniste wody. Blizzard i NetEase są partnerami od 2008 roku, a ich relacja przerodziła się w wspólny rozwój tytułów gier. Tak więc naprawdę wątpliwe jest, czy wspomniane wcześniej World of Warcraft gra mobilna została faktycznie anulowana.



Źródło : https://www.giantfreakinrobot.com/games/world-of-warcraft-mobile-game.html