Ekskluzywny wywiad z Feargusem Urquhartem na temat konserwacji gier wideo

Wywiad z dyrektorem generalnym Obsidian podczas letnich teleturniejów w Los Angeles. W tym wywiadzie omawialiśmy kwestię konserwacji gier wideo oraz tego, co studia mogą zrobić ze swoimi starymi tytułami, aby jak najdłużej można było w nie grać.

Wspomnienie historii Blizzarda

Omawiając niedawną aktualizację Pillars of Eternity, Feargus Urquhart przytoczył anegdotę o Blizzardzie z początku XXI wieku, wydzielonej z zamkniętej Black Isle Studios i mającej siedzibę w Irvine w Kalifornii, podobnie jak Blizzard, gdzie wielu pracowników odeszło z jednego studia. do innego przez lata.

Kiedy mówimy o różnych silnikach gry Unreal, Urquhart pamięta, że ​​były jeszcze łatki do Warcraft 2 i Warcraft 3. Z drugiej strony, w przypadku StarCraft 1 Mike Morhaime, współzałożyciel Blizzarda, pracował nad łatkami od przez wiele lat, mimo że pełnił funkcję prezesa i dyrektora generalnego firmy.

Pasja stojąca za StarCraftem

Tworzenie StarCrafta to osobna historia, ale jedno jest jasne: te gry były prawdziwą pasją Blizzarda. Niestety prace nad StarCraft 2 zakończyły się kilka lat temu i nie ogłoszono przyszłości jednej z najlepszych na świecie serii gier strategicznych czasu rzeczywistego.

Mike Ybarra zasugerował, że być może powróci w innej formie gatunkowej, ale przyszłość serii pozostaje niepewna.

Źródło: www.bing.com