Dratnos i Tettles omawiają wzmacnianie w World of Warcraft



Kontrowersyjnym tematem w społeczności WoW w ciągu ostatniego tygodnia było Boosting – proces kupowania trudnej zawartości, takiej jak Heroic lub Mythic Raid, PvP lub Mythic Plus w zamian za duże ilości złota (setki tysięcy do dziesiątek miliony, w zależności od zawartości). Dratnos i Tettles są tutaj, aby podzielić temat i pomóc wyjaśnić perspektywy, jakie mają różni ludzie, a także rozwiać niektóre powszechne mity dotyczące zwiększania, takie jak rozpowszechnienie RMT (handlu za prawdziwe pieniądze), który jest sprzeczny z Warunkami świadczenia usług i jest mniej powszechne niż wielu ludzi sądzi.

Wzmocnienie jest tak stare, jak sama gra, a złoto jest wymieniane na prowadzących już w pierwszych kilku tygodniach Vanilli. Z biegiem lat ewoluował, wraz z pojawieniem się w ciągu ostatnich kilku lat korporacyjnych społeczności wspierających, które umożliwiły ludziom specjalizację w zarządzaniu i reklamie w zamian za część złota przepływającego przez system. Doprowadziło to do pewnych głośnych zakazów RMT, tak jakby bieganie po drodze było prowadzone dla złota, niektóre z najwyższych kierownictwa społeczności wspierających nieuchronnie dostają setki milionów złota, a czasami zaczynają angażować się w RMT. Innym produktem ubocznym społeczności Boosting jest przejęcie Trade Chat z reklamami – chociaż Dratnos i Tettles dyskutują o tym, jak Trade Chat naprawdę stracił całą swoją pierwotną funkcjonalność od czasu Vanilla poprzez różne ulepszenia jakości życia w grze i dodawanie poza grą tworzenie sieci poprzez programy takie jak Discord.

Myślenie o wzmocnieniu jest trudne, ponieważ istnieje wiele różnych sposobów, w jakie ludzie płacą za wzmocnienie i wiele różnych powodów, dla których go szukają. Wzmocnienie można osiągnąć za pomocą RMT, które przeważająca większość społeczności potępia, ale można je również kupić za złoto wykonane z tokenów WoW, co jest zgodne z warunkami usługi, ale nadal pozostawia obrzydliwy smak w ustach większości graczy . Wzmocnienia można również kupić za złoto zarobione w domu aukcyjnym lub innych źródłach w grze, które są postrzegane najbardziej przychylnie i są najbardziej zgodne z wizją graczy dotyczącą idealnej ekonomii MMO.

Wzmacnianie odbywa się również z różnych powodów – gracze często obawiają się, że wzmocnieni gracze wykorzystają swoje osiągnięcia lub ranking, aby dostać się do grup, których inaczej nie mogliby uzyskać, ale ludzie wybierają również wzmocnienie za wierzchowce, osiągnięcia lub tytuły, co według niektórych zmniejsza ich prestiż; lub sprzętu do innych form zawartości, które chcieliby realizować, takich jak gracze zorientowani na PvP, którzy kupują bonusy raidów i na odwrót. Po stronie sprzedawcy, Boosting jest zwykle wykonywany, aby zrekompensować koszty mitycznych najazdów – przedmioty Bind on Equip kosztują gildie miliony złota na gracza na każdym poziomie, a materiały eksploatacyjne podnoszą zakład jeszcze wyżej.

Chociaż obecne status quo powoduje niepokój w dużej części graczy, złożoność problemu oraz wiele różnych motywacji i mechanizmów na każdym etapie procesu wzmacniania sprawia, że ​​trudno jest znaleźć dobre rozwiązanie. Wiele z pomysłów, które przychodzą na myśl, aby poprawić sytuację niektórych podzbiorów graczy, a jednocześnie pogorszyć sytuację dla innych, lub zaryzykowałyby powrót do czasów, gdy podziemne RMT było normą, a nie wzmacnianie oparte na złocie. Co myślisz? Daj nam znać w komentarzach poniżej, ale staraj się szanować punkt widzenia innych w tej dzielącej kwestii!

Tettles to twórca zawartości World of Warcraft skoncentrowany na wysokiej klasy scenie PVE. Jest znany na całym świecie ze swoich wspaniałych przedsięwzięć castingowych, takich jak MDI, Race to World First i Twitch Rivals Classic Warsong Gulch. Napada także na najmądrzejszą gildię w świecie Zul’Jin. Możesz zobaczyć jego starania na jego Twitchu lub obejrzeć jego filmy na YouTube.

Dratnos to twórca zawartości World of Warcraft skoncentrowany na wysokiej klasy scenie PVE. Najbardziej znany jest jako komentator wydarzeń MDI i Race to World First oraz jako twórca serii Weekly Route w RaiderIO. Napada z gildią World Top 50 i możesz oglądać go na żywo na Twitchu lub obejrzeć jego filmy na YouTube.





Source : https://www.wowhead.com/news=324614/dratnos-and-tettles-discuss-boosting-in-world-of-warcraft