Dzisiaj Dratnos i Tettles omawiają cykle WoW Patch, kompilując wszystkie wydania w jedną oś czasu i omawiając susze treści.
Dratnos i Tettles powracają, aby porównać obecny stan Krain Cienia z tym, gdzie byliśmy w Legionie i BFA. Poświęcili trochę czasu, aby przejrzeć wszystkie daty premier i skompilowali wszystkie wydania w każdym z trzech rozszerzeń na jednej osi czasu.
W Legionie, w tym momencie, właśnie rozpoczęliśmy nasz trzeci pełny raid, podczas gdy w BFA byliśmy około miesiąca od rozpoczęcia trzeciego raidu. Dla kontrastu, w Shadowlands jesteśmy od kilku miesięcy do drugiego nalotu. BFA i Legion również wyszły z mini-raidem, jeszcze bardziej zwiększając lukę w zawartości w stosunku do Shadowlands.
Lochy również pokazują dramatyczną różnicę, z podstawową liczbą lochów uruchamianych w patchach .0 BFA i Legionu, która jest wyższa, a dodatkowy loch, Katedra Wiecznej Nocy, jest dostępny w tym momencie historii Legionu. We wszystkich trzech rozszerzeniach Megadungeon był już dostępny (lub prawie się skończył), chociaż w tym momencie tylko Legion dodał swoje skrzydła do Mythic Plus – co oznacza, że w tym momencie było 13 lochów Legion Mythic Plus, 10 BFA i tylko 8 w Shadowlands .
Ewolucja systemów to kolejny punkt dyskusji w filmie – wszystkie trzy rozszerzenia uruchomione z funkcjami, które zostały iterowane i zmienione na lepsze z biegiem czasu – Legion zaczynając od być może najbardziej zepsutego miejsca z Legendarnymi i Artefaktową Mocą / Wiedzą, zachęcając do naprawdę zdegenerowanych wzorców gry , ale przede wszystkim Legion miał wiele łatek w ciągu pierwszych kilku miesięcy swojego życia, które atakowały ten problem. BFA rozpoczęło się, zdaniem Dratnosa, problemem braku istotnych systemów, ale również miało nastąpić wdrożenie Esencji i już w tym momencie radykalnie ulepszyło system Azerite. Dla kontrastu, Shadowlands wprowadziło drobne poprawki na brzegach swoich systemów – Torghast przeszedł kilka przeróbek i dodano punkty męstwa, ale wciąż czekamy na łatkę 9.1.5, która obiecuje duże zmiany, których potrzebują systemy z rozszerzenia . Jednak po roku od ekspansji pojawia się pytanie „czy jest za późno?”
Co myślisz?
O Dratnos i Tettles
Dratnos to twórca zawartości World of Warcraft skoncentrowany na wysokiej klasy scenie PVE. Najbardziej znany jest jako komentator wydarzeń MDI i Race to World First oraz jako twórca serii Weekly Route w RaiderIO. Napada z gildią World Top 50
Source : https://www.wowhead.com/news=324402/dratnos-and-tettles-discuss-wow-patch-cycles-content-timeline-and-droughts