Nadejście 4. sezonu Dragonflight niesie ze sobą różne zmiany, w tym zmiany w lochach, ich postępach i nagrodach.
W pętli opinii graczy
Po wzięciu pod uwagę opinii społeczności na temat systemu lochów Dragonflight, zespół programistów zidentyfikował trzy problemy do rozwiązania:
- Heroiczne lochy na maksymalnym poziomie ledwo różnią się od normalnych lochów i to rozróżnienie jest szczególnie ważne w ciągu pierwszych kilku dni po osiągnięciu tego poziomu.
- Lochy „Mythic 0” szybko tracą na znaczeniu kilka tygodni po rozpoczęciu rozszerzenia, gdy rozpoczyna się sezon M+, z pewnymi wyjątkami dotyczącymi cotygodniowych zadań związanych z wydarzeniem.
- Jedyny prawdziwie końcowy tryb lochów (M+) obecnie opiera się na liczniku czasu. Oznacza to, że poza nowymi mega-lochami nie ma zbyt wiele miejsca dla graczy końcowych, którzy preferują bardziej metodyczne tempo i rozgrywkę w lochach.
Restrukturyzacja trudności i nagród w lochach w sezonie 4
Biorąc pod uwagę niewykorzystane trudności i brak odpowiedzi na prośby graczy, zdecydowaliśmy się na restrukturyzację poziomu trudności i nagród w lochach w sezonie 4:
- Trudność i nagrody w lochach Heroic zostaną zwiększone w przybliżeniu do obecnego poziomu lochów Mythic 0. Te lochy pozostaną dostępne poprzez Wyszukiwarkę grup, chociaż poziom przedmiotów wymagany do wzięcia w nich udziału odpowiednio wzrośnie.
- Trudność lochów Mythic 0 zostanie zwiększona w przybliżeniu do poziomu trudności obecnych lochów Mythic 8-10.
- Obecny system Mythic+ przejmie kontrolę, zatem poziom trudności Mythic 5 w sezonie 4 będzie w przybliżeniu taki sam pod względem trudności, nagród i oceny M+ jak dzisiejszy poziom Mythic 15.
Brak stopera w obecnym stanie
Zmiany w sezonie 4 będą miały zastosowanie do wszystkich ośmiu lochów w Dragonflight. W ramach tych dostosowań mamy na myśli kilka celów:
- Dostosuj ponownie podstawowe trudności, aby dopasować je do sezonowego doświadczenia i postępów graczy.
- Służymy społeczności, która lubi zawartość lochów, ale zawartość Mythic+ jest dla nich nieodpowiednia ze względu na związane z nią presje.
- Stwórz lepsze środowisko w lochach Mythic, aby przygotować więcej graczy do udziału w lochach Mythic+.
Jedną z najbardziej zauważalnych zmian dla graczy będzie usunięcie licznika czasu dla lochów Mythic Keystone z obecnego poziomu 0 i 10. Gracze będą mogli przechodzić przez te lochy we własnym tempie, bez konieczności oglądania zegara podczas doskonalenia swoich umiejętności .
Oto przegląd zmian dla każdego poziomu trudności:
Normalna
Trudność ta pozostaje niezmieniona.
Heroiczny
- Poziom trudności i nagrody na tym poziomie trudności są coraz większe i odpowiadają podstawowemu lochowi Mitycznemu (Mityczny 0) w obecnym systemie.
- Na tym poziomie trudności mityczny poziom trudności ulegnie zmianie, a mechanika nie będzie dostępna.
- Pozostaje to doświadczenie w kolejce.
Mityczny
- Ustawienia i nagrody za ten poziom trudności zwiększają się, aby dopasować się do lochów +10 z afiksami w bieżącym systemie.
- Nie ma żadnych liczników czasu, afiksów ani ograniczeń dotyczących zmiany specyfikacji lub talentów w połowie lochu.
- Celem jest stworzenie mega-lochowego poziomu trudności dla tego doświadczenia. Ten poziom trudności powinien stanowić poważne wyzwanie i zapewniać odpowiednie nagrody bez presji obecnego systemu Mythic+.
- W tym modelu Mythic 0 nadal podlega cotygodniowemu resetowaniu.
Mityczny+
- System Mythic+ będzie oferował nagrody aż do poziomu 10, przy czym premia +2 zacznie się od wartości, która w obecnym systemie Mythic+ regularnie wynosiłaby +11.
- +5 powinno być tak samo trudne jak +15, a +10 tak samo trudne jak +20 w obecnym systemie Mythic+ itp.
- Afiksy będą na poziomie +2, +5 i +10.
- Różne poziomy podstawowe powinny ułatwić znajdowanie grup, zapewniając bardziej znaczący postęp pomiędzy każdym poziomem.
Źródło: news.blizzard.com