Dowiedz się, jak działają lochy obserwujących w World of Warcraft: Dragonflight

Odkryj nowe Lochy Obserwatorów w World of Warcraft

Lochy obserwujących to nowa funkcja, która pojawi się w aktualizacji 10.2.5 w World of Warcraft. Są to zasadniczo lochy Dragonflight, w których wolne miejsca w twojej drużynie są wypełniane przez NPC. Są bardzo przydatne dla graczy DPS, którzy nie mają pełnej grupy i nie chcą czekać w (nieuchronnie długiej) kolejce lochów w poszukiwaniu grupy.

To narzędzie do lochów jest również przydatne, jeśli nie znasz lochu i chcesz go zrozumieć, zanim wskoczysz do niego z innymi graczami. Mając to na uwadze, oto wszystko, co musisz wiedzieć o Follower Dungeons w World of Warcraft.

Czy warto inwestować w Follower Dungeons?

Obecnie ograniczone do Dragonflight, Lochy Obserwujących są głównie przydatne do awansowania postaci zadających obrażenia od poziomu 60 do poziomu 70, jeśli nie chcesz wykonywać zadań w całym świecie. Wykonywanie zadań lub lochów jako grupa graczy (gotowych lub jako tank/healer z krótszymi kolejkami) jest jednak bardziej skuteczne w zdobywaniu poziomów.

Lochy Follower są nadal przyjemne i stanowią przyjemny dodatek do gry, gdy masz kilka minut do zabicia. Stanowią sposób na eksperymentowanie z alternatywną postacią, zebranie kilku dodatkowych monet dla nowej postaci na maksymalnym poziomie, wykonanie zadania wymagającego lochu lub poszukiwanie glifu lub obiektu, który wypada z bossa.

Kolejną korzyścią, którą warto wziąć pod uwagę, jest to, że nie musisz się martwić, że grupa będzie zbyt szybka lub toksyczna, nawet jeśli Twoi obserwujący opuszczą Twoją grupę, jeśli umrzesz! Nie martw się, pojawią się ponownie po twoim zwolnieniu.

Jak rozpocząć loch obserwujących w World of Warcraft i jakie nagrody oferują

Możesz zarejestrować się w Lochach Obserwujących, tak jak w każdym innym lochu w Dragonflight. Otwórz narzędzie Group Finder i wybierz Follower Dungeons z rozwijanej listy w prawym górnym rogu. Zostanie wyświetlona lista lochów Dragonflight, z wyłączeniem Dawn of the Infinites, i będziesz mógł wybrać dowolną ich liczbę.

Są to lochy Dragonflight o normalnym poziomie trudności, do których możesz wejść z jednym do czterech innych graczy w swojej drużynie. Obecnie do dołączenia do Lochów Obserwujących wymagany jest poziom 60 i poziom przedmiotu 180, chociaż może się to zmienić w następnym rozszerzeniu, gdy Dragonflight stanie się domyślnym poziomem doświadczenia.

Sprzęt, który tam spada, to normalne wyposażenie lochów, które ulepsza się w miarę zdobywania kolejnych poziomów, osiągając maksimum na poziomie 70. Na poziomie 3/8 tej ścieżki ulepszeń odpowiada to poziomowi przedmiotu 421. Jest zatem sposobem na zapewnienie jednego lub dwóch dodatkowych elementów alternatywnej postaci, jeśli się spóźni.

Niestety, nie możesz po prostu łączyć Lochów Obserwujących w nieskończoność, ponieważ jesteś ograniczony do 10 dziennie. Jeśli zdobędziesz kolejny poziom i skorzystasz z pełnej grupy towarzyszy NPC, zdobędziesz około 80% PD, które zdobyłbyś w grupie losowych graczy.

Wśród Twoich nowych przyjaciół NPC znajduje się kilka znajomych twarzy

Kiedy dołączysz (sam lub ze znajomymi), gra wypełni resztę grupy wszystkim, czego brakuje, czołgiem, uzdrowicielem lub jedną lub dwiema innymi postaciami zadającymi obrażenia. Jeśli wykonałeś początkowe doświadczenie Exile’s Reach dla nowych graczy, możesz rozpoznać kilka nazwisk, ponieważ są to NPC, których widziałeś podczas tego doświadczenia, w tym ostatni loch na końcu.

Kapitan Garrick, opiekuńczy paladyn, który poprowadził twoją historię w Przymierzu, jest postacią czołgową. Wie, jak przyciągnąć uwagę wrogów, nawet jeśli przyciągnąłeś ich jako pierwszy. Obróci je również tak, że znajdziesz się za potworami, dając ci możliwość zgrubnego ustawienia jej, jeśli to konieczne. Nie zwabi dodatkowych potworów do lochów, jeśli tego nie zrobisz, a w niektórych przypadkach będzie ich wręcz unikać.

Meredy Huntswell to mag ognia, którego spotkałeś podczas kampanii Exile’s Reach dla Przymierza. Na początku lochu ustawi stół z poczęstunkiem, abyś miał jedzenie i wodę.

Jeśli jesteś magiem, otrzymasz Shuję Grimaxe, wzmacniającego szamana. Jeśli jesteś klasą, która może rzucać Heroizm/Żądzę Krwi, nie musisz się tym martwić, ponieważ te postacie w pewnym momencie nadal to rzucą. To dobra wiadomość, jeśli jesteś myśliwym i chcesz używać zwierzaka defensywnego.

Córka Ziemi Crenna jest twoją uzdrowicielką, Druidką Przywrócenia. Drugą postacią zadającą obrażenia jest Austin Huxworth, łowca maestrii bestii. Ponownie Shuja go zastąpi, jeśli masz już w drużynie łowcę.

Twoi NPC mogą pomóc ci nauczyć się mechaniki lochów

Kiedy uruchomisz loch, otrzymasz nową zdolność, którą możesz umieścić na pasku akcji: Pomoc w lochach. Aktywuj go, a skutecznie przejmiesz kontrolę nad NPC-ami. Będą przyciągać wrogów (o ile jesteś w pobliżu), udzielać instrukcji na temat mechaniki lochów i zasadniczo działać jako grupa samouczków. Wyłącz to, a będą czekać, aż przejmiesz inicjatywę, ale dobrze spełnią swoją rolę wsparcia.

Sztuczna inteligencja NPC jest zaskakująco dobra i została wyraźnie zaprogramowana pod kątem specyficznej mechaniki tych lochów. Atakują cele, które należy szybko wyeliminować, rozpraszają negatywne efekty, reagują na mechanikę i zasadniczo działają jak losowa grupa dość wysokiego poziomu.

Jednak przerwania nie zawsze są ich mocną stroną, więc jeśli jesteś klasą z przerwami o długim czasie odnowienia, jak Druid Równowagi, możesz zauważyć, że coś dzieje się często, ale leczenie jest skuteczne, a lochy o normalnym poziomie trudności wybaczają, więc jest to całkiem spokojna podróż.

Tempo ataków na NPC-ów jest stałe, ale jeśli się spieszysz, możesz przyspieszyć, „przypadkowo” własnoręcznie przyciągając kolejną grupę – Garrick z łatwością odzyska uwagę wrogów. Jeśli jednak przyciągniesz zbyt wielu lub wielokrotnie przebywasz w niebezpiecznych miejscach, umrzesz.

Źródło: www.bing.com