Deweloper WoW przedstawia wewnętrzne działanie systemu PvP i wyjaśnia, dlaczego Dragonflight jest inny


Gdy zrobisz krok w tył, szybko to zauważysz Świat Warcrafta gracze to zaciekli seryjni mordercy, którzy nie cofną się przed niczym, by zdobyć jeden element wyposażenia lub osiągnięcie o pasującym tytule. Największymi przestępcami są, jak można się domyślić, gracze PvP. Od początku r Smocze stadotoczyło się wiele dyskusji na temat tego, jak działa ocenianie w PvP, a oto, co twórcy Blizzarda mieli do powiedzenia na ten temat.

A Wow dev rozpoczął dziś dyskusję na oficjalnym forum Blizzarda na temat stanu Smocze stado ranking PvP sezonu pierwszego. W swoim poście wyjaśnili, że istnieją dwie główne koncepcje, na które zespół PvP zwraca uwagę, analizując ranking PvP — inflacja ratingu i średnia ocena.

Podczas gdy średnia ocena odnosi się do punktu odniesienia używanego do ustawiania poprzeczki i oddzielania graczy ze środka stawki od najlepszych graczy, inflacja ocen jest bezpośrednio związana ze średnią oceną i zwiększa średnią ocenę w czasie.

Powiązany: Daty rozpoczęcia i zakończenia wszystkich sezonów areny w World of Warcraft

„Gracze powyżej średniej oceny mają ponadprzeciętne umiejętności, podczas gdy gracze poniżej średniej oceny zasługują na naszą miłość i wsparcie. Pod maską inflacja ocen rośnie wraz z upływem czasu, co oznacza, że ​​podczas gdy na początku sezonu przeciętny gracz szybko zmierza w kierunku oceny 1500, pod koniec sezonu ich ocena może wzrosnąć do 1800” — deweloper wyjaśnione.

Zasadniczo inflacja rankingowa służy do zapewnienia, że ​​gracze naprawdę zasłużyli na przyznane im tytuły i wierzchowce. Ale w Smocze stado sezon pierwszy, który rozpoczął się 13 grudnia 2022 r., Blizzard opóźnił rozpoczęcie inflacji do 10. tygodnia, ponieważ twórcy „nie uważali, że inflacja była konieczna we wczesnym sezonie, kiedy gracze grają, aby zdobyć Podbój i skompletować zestaw sprzętu. ”

Teraz, gdy gracze powoli kończą swoją harówkę i kompletują zestawy Podboju, inflacja rozpocznie się „przy 20 ocenach tygodniowo, aby pomóc wyprzeć ludzi ze szczytu drabiny i osiągnąć jakikolwiek sezonowy cel”, według Blizzarda.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63ecb44fcaa34d2883da86c3a509a799&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fwow%2Fnews%2Fwow-dev-outlines-inner-workings-of-pvp-system&c=10358693265094319600&mkt=fr-fr