Czy to ja, czy Azure Span? Gracze WoW sfrustrowani przełomowym opóźnieniem strefy Dragonflight


Kiedy porównujemy Smocze Stado wydanie 28 listopada wraz z premierą poprzednich Świat Warcrafta ekspansji, poszło gładko. To powiedziawszy, gracze nadal doświadczają błędów i problemów z wydajnością, szczególnie w Azure Span, co sprawia, że ​​gra jest niegrywalna w niektórych okolicznościach.

Od czasu premiery trzecia strefa Smoczych Wysp, Lazurowa Przęsło, była festynem lagów dla wielu Świat Warcrafta społeczność, a gracze narzekają na oficjalnych forach Blizzarda, Reddit i Świergot.

Ponieważ wciąż nie ma oficjalnego oświadczenia Blizzarda, gracze zaczęli spekulować na temat dokładnych przyczyn tego opóźnienia. Obecnie uważa się, że masowe opóźnienie jest spowodowane przez Cobalt Assembly. Cobalt Assembly to frakcja znajdująca się w Azure Span, która ma własną podstrefę.

Zdobywając reputację w tej podfrakcji, otrzymasz moc Wild Arcana i bonusy, które zasadniczo działają jak moce animacji z Torghast. Serwery Blizzarda muszą, oprócz zwykłego shardingu i warstw, renderować strefę dla każdego gracza korzystającego z mocy Wild Arcana w strefie.

Co więcej, strefa jest pełna graczy, ilekroć pojawia się światowa misja Uczta społeczności. Oznacza to, że opóźnienie jest najprawdopodobniej kombinacją ludzi przybywających do Azure Span, aby ukończyć to światowe zadanie i zdobyć reputację w Cobalt Assembly.

Miejmy nadzieję, że Blizzard zajmie się tym uporczywym i przełomowym opóźnieniem w najbliższej przyszłości, ponieważ gra jest prawie niemożliwa do zagrania w godzinach szczytu serwerów.





Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=638f440e5eb64bbcbd752174b5d4ba5b&url=https%3A%2F%2Fdotesports.com%2Fwow%2Fnews%2Fwow-players-frustrated-by-game-breaking-dragonflight-zone-lag&c=11491959412750008947&mkt=fr-fr