World of Warcraft: The War Within, kolejny duży dodatek do gry, został ogłoszony podczas ceremonii otwarcia BlizzConu 2023 przez ulubieńca publiczności, Chrisa Metzena. To dziesiąte rozszerzenie gry MMORPG ukaże się w 2024 roku, a następnie Midnight i The Last Titan (okna premiery do ustalenia). Rozszerzenie zostało zaprezentowane w intensywnym kinowym zwiastunie The War Within, a w różnych przemówieniach przewodnich szczegółowo opisano, czego gracze mogą się spodziewać w momencie premiery. Oto wszystko, czego dowiedzieliśmy się o dziesiątym dużym rozszerzeniu do World of Warcraft podczas BlizzConu 2023.
## Rama
World of Warcraft: The War Within zostało zaprezentowane poprzez kinową odsłonę, w której Anduin Wrynn konfrontuje się ze swoimi doświadczeniami w zaświatach, a Thrall ponownie łączy się po doświadczeniu wizji pochodzących z serca świata. Zmuszone do zbadania początków „Promiennej Pieśni”, inne, mroczniejsze siły również zostały przyciągnięte do głębin Azeroth wraz z powrotem Xal’atath. Teraz wolne Czarne Imperium upadło, starzy bogowie nie żyją, a „ich starożytna krew płynie głęboko w wadach świata”. Xal’atath stara się stworzyć nowe dziedzictwo, pozyskując nerubiańską królową Annsurek i obiecując nową erę władzy dla królestwa.
Nerubianie z Wewnętrznej Wojny nie są żołnierzami Króla Lisza, ale raczej twierdzą Nerubian „takimi, jakimi byli kiedyś”.
Jednakże Xal’athath zapewnił Nerubianom nową, mroczną formę alchemicznej ewolucji, która przekształca ich w „nowy typ zaciekłego i przerażającego żołnierza”.
## Powrót ikon
W World of Warcraft: The War Within powracają niektórzy z „największych bohaterów Azeroth”, którzy zmagają się z wizjami i własnymi wyzwaniami. Postacie, które odegrają ważne role w historii rozszerzenia, to Anduin Wrynn, Thrall, Magni Bronzebeard i Alleria Windrunner.
## Nowe miejsca
Gracze nurkujący w World of Warcraft: The War Within będą mogli eksplorować zupełnie nowy subkontynent, Khaz Algar, z czterema nowymi strefami (głównie podziemnymi): Dorn Isle, Echoing Depths, Shadowfall i Azj-Kahet.
## Lochy i rajdy
The War Within będzie zawierało osiem nowych lochów, w tym cztery lochy na poziomie początkującym i cztery lochy na maksymalnym poziomie. Każda strefa będzie miejscem narodzin lochu na poziomie początkującym i lochu na poziomie maksymalnym. Ponadto pierwszym najazdem w rozszerzeniu jest Pałac Nerub’ara, najazd ośmiu bossów w Azj-Kahet, w którym uczestniczy Imperium Nerubian i jego królowa, Ansurek.
## Nurkowania
Lochy, rajdy i PvP, Dives są przeznaczone dla graczy, którzy chcą skupić się na świecie zewnętrznym w celu uzyskania bardziej dynamicznych wrażeń. Obejmują eksplorację, zagłębianie się w tajemnice i poszerzanie zawartości otwartego świata.
## Nowa sprzymierzona rasa: Ziemni
Ziemne krasnoludy to nowa sprzymierzona rasa, która pojawi się w World of Warcraft: The War Within. Gracze, którzy ukończą kampanię rozszerzenia, będą mogli odblokować dostęp do sprzymierzonej rasy Ziemian, która może dołączyć do Hordy lub Przymierza.
## Nowe talenty bohaterów
Nowe talenty bohaterów dla każdej specjalizacji klasowej pozwolą graczom rozwijać się dzięki „przyszłościowym” drzewom talentów inspirowanym ikonicznymi archetypami z uniwersum Warcraft.
## Dynamiczny lot
Dynamiczny lot będzie dostępny od początku rozszerzenia w Khaz Algar, a styl TBC będzie można odblokować na maksymalnym poziomie. Gracze będą mogli zbierać glify w obszarach The War Within.
Bandy to system reprezentujący wszystkie postacie na koncie BattleNet gracza. Bandy będą dzielić osiągnięcia, zasoby, sławę i reputację pomiędzy wszystkimi postaciami.
Źródło: www.bing.com