Co wiemy teraz o World of Warcraft: The War Within

World of Warcraft: The War Within, kolejny duży dodatek do gry, został ogłoszony podczas ceremonii otwarcia BlizzConu 2023 przez ulubieńca publiczności, Chrisa Metzena. To dziesiąte rozszerzenie gry MMORPG ukaże się w 2024 roku, a następnie Midnight i The Last Titan (okna premiery do ustalenia). Rozszerzenie zostało zaprezentowane w intensywnym kinowym zwiastunie The War Within, a w różnych przemówieniach przewodnich szczegółowo opisano, czego gracze mogą się spodziewać w momencie premiery. Oto wszystko, czego dowiedzieliśmy się o dziesiątym dużym rozszerzeniu do World of Warcraft podczas BlizzConu 2023.

Rama

World of Warcraft: The War Within zostało zaprezentowane poprzez kinową odsłonę, w której Anduin Wrynn konfrontuje się ze swoimi doświadczeniami w zaświatach, a Thrall ponownie łączy się po doświadczeniu wizji pochodzących z serca świata. Zmuszone do zbadania początków „Promiennej Pieśni”, inne, mroczniejsze siły również zostały przyciągnięte do głębin Azeroth wraz z powrotem Xal’atath. Teraz wolne Czarne Imperium upadło, starzy bogowie nie żyją, a „ich starożytna krew płynie głęboko w wadach świata”. Xal’atath stara się stworzyć nowe dziedzictwo, pozyskując nerubiańską królową Annsurek i obiecując nową erę władzy dla królestwa.
Nerubianie z Wewnętrznej Wojny nie są żołnierzami Króla Lisza, ale raczej twierdzą Nerubian „takimi, jakimi byli kiedyś”.
Jednakże Xal’athath zapewnił Nerubianom nową, mroczną formę alchemicznej ewolucji, która przekształca ich w „nowy typ zaciekłego i przerażającego żołnierza”.

Powrót ikon

W World of Warcraft: The War Within powracają niektórzy z „największych bohaterów Azeroth”, którzy zmagają się z wizjami i własnymi wyzwaniami. Postacie, które odegrają ważne role w historii rozszerzenia, to Anduin Wrynn, Thrall, Magni Bronzebeard i Alleria Windrunner.

Nowe miejsca

Gracze nurkujący w World of Warcraft: The War Within będą mogli eksplorować zupełnie nowy subkontynent, Khaz Algar, z czterema nowymi strefami (głównie podziemnymi): Dorn Isle, Echoing Depths, Shadowfall i Azj-Kahet.

Lochy i rajdy

The War Within będzie zawierało osiem nowych lochów, w tym cztery lochy na poziomie początkującym i cztery lochy na maksymalnym poziomie. Każda strefa będzie miejscem narodzin lochu na poziomie początkującym i lochu na poziomie maksymalnym. Ponadto pierwszym najazdem w rozszerzeniu jest Pałac Nerub’ara, najazd ośmiu bossów w Azj-Kahet, w którym uczestniczy Imperium Nerubian i jego królowa, Ansurek.

Nurkowania

Lochy, rajdy i PvP, Dives są przeznaczone dla graczy, którzy chcą skupić się na świecie zewnętrznym w celu uzyskania bardziej dynamicznych wrażeń. Obejmują eksplorację, zagłębianie się w tajemnice i poszerzanie zawartości otwartego świata.

Nowa sprzymierzona rasa: Ziemni

Ziemne krasnoludy to nowa sprzymierzona rasa, która pojawi się w World of Warcraft: The War Within. Gracze, którzy ukończą kampanię rozszerzenia, będą mogli odblokować dostęp do sprzymierzonej rasy Ziemian, która może dołączyć do Hordy lub Przymierza.

Nowe talenty bohaterów

Nowe talenty bohaterów dla każdej specjalizacji klasowej pozwolą graczom rozwijać się dzięki „przyszłościowym” drzewom talentów inspirowanym ikonicznymi archetypami z uniwersum Warcraft.

Dynamiczny lot

Dynamiczny lot będzie dostępny od początku rozszerzenia w Khaz Algar, a styl TBC będzie można odblokować na maksymalnym poziomie. Gracze będą mogli zbierać glify w obszarach The War Within.

Bandy to system reprezentujący wszystkie postacie na koncie BattleNet gracza. Bandy będą dzielić osiągnięcia, zasoby, sławę i reputację pomiędzy wszystkimi postaciami.

Źródło: www.bing.com