Były projekt World of Warcraft krytykuje stagnację RPG i przedstawia rywale Marvela

Były deweloper Blizzard Entertainment, Chris Kaleiki, przygotowuje premierę swojej nowej gry, Legacy: Steel & Sorcerywe współpracy z innymi byłych członków World of Warcraft. Jako założyciel Notorious Studios, Kaleiki stara się wymyślić gatunek RPG, zbliżając się do powtarzającego się problemu: stagnacja metalów Play.

Legacy: Steel & Sorcery: A Found of Gatunes

Gra Legacy: Steel & Sorcery wyróżnia się innowacyjną kombinacją typowej gry Pvpve Ekstrakcja strzelca Z klasycznymi elementami RPG. Zaplanowany we wczesnym dostępie do parowania 12 lutegoten tytuł obiecuje wciągające wrażenia dzięki rozwiniętym mechanikom, chociaż jego nazwa może wydawać się nieco ogólna.

Chris Kaleiki, który spędził 13 lat w Blizzard jako projektant klas, pomyślał o innowacyjnych rozwiązaniach, aby uniemożliwić graczom satysfakcję z konstrukcji jednej postaci. Według niego jednym z głównych wyzwań współczesnych RPG jest to, że niektóre kompilacje wciąż dominują, co ogranicza kreatywność graczy.

Innowacje, aby uniknąć stagnacji

Kaleiki jest inspirowana przez inne gry, zwłaszcza Rywale Marvelaktóre wprowadzają synergie między postaciami. W tego rodzaju meczu drużyny bohaterów zmieniają się regularnie, co zmusza graczy do ponownego oceny najlepszych strategii. „Ciągłe zmianę meta” – powiedział Kaleiki, „ma kluczowe znaczenie dla utrzymania zainteresowania graczy”.

Chociaż Legacy: Steel & Sorcery Nie obejmuje mechanizmów współpracy między bohaterami, gra przewiduje inne sposoby dywersyfikacji rozgrywki. Kaleiki przywołuje pomysł wprowadzenia nowych kart i pór roku, w których różni się niedobór materiałów rzemieślniczych, umożliwiając graczom eksplorację różnych konstrukcji zgodnie z przepustką sezonową.

Doświadczenie ewolucyjne

Koncepcja pór roku, zainspirowana World of Warcraftmoże również umożliwić utrzymanie ciągłego dynamizmu w Legacy: Steel & Sorcery. „Jeden sezon może promować niektóre materiały, które zmieniłyby sposób, w jaki gracze budują swoje postacie” – powiedział Kaleiki. Takie podejście ma na celu stworzenie środowiska gry, w której zachęca się eksperymenty, dzięki czemu doświadczenie jest coraz bardziej wzbogacone.

Wniosek

Z Legacy: Steel & SorceryChris Kaleiki i jego zespół notorycznych studiów chcą na nowo zdefiniować oczekiwania graczy w zakresie RPG. Unikając stagnacji meta i wprowadzając elementy regularnych innowacji, mają nadzieję na odświeżające wrażenia z gier, które uwodzi opinię publiczną. Nie przegap premiery we wczesnym dostępie i pozostań w poszukiwaniu tych nowych mechaników, które mogą zmienić Twoje wrażenia z gry z 12 lutego.

Te wiadomości powinny Cię również zainteresować:

Odczyty: 6