Gracz World of Warcraft przeżył co najmniej nieoczekiwane przeżycie: został zabity przez bossa Erudaxa, trzy minuty po ukończeniu lochu Grim Batol. Ten błąd wywołał rozbawienie i zamieszanie wśród fanów, ujawniając nieoczekiwaną stronę rozgrywki. Dowiedzmy się, co się stało i reakcje społeczności.
Zaskakujący błąd w World of Warcraft
W wymagającym świecie lochów Mythic+ gracze muszą nieustannie stawiać czoła zniechęcającym wyzwaniom. Jednakże awaria pozwoliła Erudaxowi, ostatniemu bossowi Grim Batol, uderzyć długo po zakończeniu starcia. Gracz, paladyn znany jako EndTheEnd, podzielił się na Reddicie informacją, że otrzymał ponad 3,8 miliona obrażeń od umiejętności „Void Surge”, będąc już na ścieżce lotu, z dala od walki.
Ta umiejętność, zwykle zarezerwowana dla walki, jest potężnym DoT, z którym uzdrowiciele muszą sobie poradzić podczas konfrontacji. Niezależnie od tego, czy był to błąd, czy nieoczekiwane zachowanie gry, ta sytuacja zaskoczyła wszystkich, zwłaszcza EndTheEnd, który myślał, że opuścił niebezpieczeństwo.
Niesamowite reakcje społeczności
W obliczu tego nieszczęścia gracze World of Warcraft nie omieszkali zareagować humorem. Pod postem pojawiło się wiele humorystycznych komentarzy, w których powoływano się na odniesienia do kultury popularnej. Jeden z nich przytoczył nawet kultowe zdanie z Gwiezdnych Wojen, aby zobrazować sytuację: „Próżnia jest drogą do zdolności, które niektórzy uznaliby za nienaturalne”.
Gracze również potraktowali to lekko, zwracając uwagę, że pomimo tego dziwacznego incydentu EndTheEnd zdołał ukończyć Mythic+ w wyznaczonym czasie. Chociaż usterka stała się żartem, rodzi również pytania dotyczące programowania World of Warcraft i tego, jak pewne błędy mogą wpłynąć na wrażenia gracza.
W stronę Nowych Horyzontów
Fani Grim Batol będą mogli nadal cieszyć się tym lochem, zanim zostanie wypuszczona łatka 11.1 zatytułowana „Undermined”, która przyniesie ze sobą nowe wyzwania. W międzyczasie gracze mają nadzieję uniknąć wściekłości Erudaxa podczas kolejnych przygód w zawartości Mythic+.
Podsumowując, ta historia World of Warcraft przypomina, że nawet w tak skrupulatnie skonstruowanej grze mogą wydarzyć się nieprzewidziane zdarzenia, które wywołają nieoczekiwane reakcje wśród graczy. Społeczność pozostaje dynamiczna, patrzy w przyszłość i jest gotowa dzielić się swoimi doświadczeniami, zarówno tragicznymi, jak i radosnymi.
Odczyty: 0