Blizzard uderza mocno, osłabiając budzącego postrach druida WoW

Legendarny boss rajdowy blokujący góry w World of Warcraft został w końcu unicestwiony. Tindral Sageswift jest ostatecznym bossem Amidrassil, Nadziei Snu. To długa walka: Tindral jest druidem, podczas starcia przemienia się w kilka form, każda z własną mechaniką i zaklęciami stanowiącymi wyzwanie dla graczy, szczególnie w trybie mitycznym.

Ostatni nerf przed ciężką walką

Jest także znacznie trudniejszy niż poprzedni bossowie w rajdzie, więc gildie przechodzące przez Amidrassil wpadały na niego jak wagony po czołowym zderzeniu. Hall of Fame, skupiający nazwy pierwszych 200 gildii w grze MMORPG firmy Blizzard, które ukończyły najazd w trybie Mythic, po ośmiu tygodniach liczył zaledwie 60 gildii.

Tindral początkowo doznał kilku osłabień, głównie po dostosowaniu kilku umiejętności specyficznych dla walki, ale ogólne zmniejszenie trudności nastąpiło dopiero w tym tygodniu. Po dwóch brutalnych miesiącach passa Tindral Sageswift może się zakończyć.

Łatka 10.2: aktualizacje bojowe

Łatka Blizzarda 10.2 część 10.2.5 wyeliminowała lub zmniejszyła kilka elementów walki, takich jak promienie ognia, bomby, nasiona, obrażenia obszarowe w kluczowej fazie, dodatki tworzące debuff. Faza smoka również została zmieniona, zapewniając graczom dodatkową witalność kilka sekund po rozpoczęciu walki.

Według JB „JdotB” Daniela, jednego z najlepszych uzdrowicieli WoW, Tindral mógł nie być w tym momencie bardziej osłabiony, ponieważ pierwsi na świecie raidery uwielbiali to wyzwanie w miarę postępu walki. Raidy ewoluują, aby dostosować się do graczy

Nerf, strategia dostosowywania się do postępów gracza

Według zastępcy dyrektora gry Morgana Daya i głównego projektanta spotkań Taylora Sandersa projektują walki takie jak Tindral dla szerokiego grona odbiorców. Twierdzą, że zaprojektowali spotkanie, biorąc pod uwagę postęp graczy na każdym poziomie trudności najazdu. Jeśli twarde osłabienia staną się normą: jakie konsekwencje?

Wyjaśnili, że pierwsi na świecie najeźdźcy, tacy jak Echo, widzieli mitycznego bossa, który bardzo różnił się od czołowych gildii zabiegających o status Hall of Fame. Mówią, że właśnie tam nastąpiły wstępne dostosowania. Inne gildie powoli przeszły przez walkę w grudniu, podczas gdy programiści z Blizzarda obserwowali postęp i dyskutowali, kiedy obniżyć ogólny poziom trudności.

Nerw, trudny wybór

Według twórcy Blizzarda, Taylora Sandersa, obniżenie poziomu trudności podczas zdobywania kolejnych poziomów jest zawsze trudną decyzją. „Nigdy nie ma sytuacji, w której wprowadzenie zmian w walce zadowoli wszystkich” – wyjaśnia. „Na każdą rozczarowaną grupę, która była bliska zabicia bossa, przypada grupa, która nie może wyjść poza wczesne etapy walki i uważa, że ​​zmiany weszły w dobry moment. »

Około 20 dodatkowych gildii zabiło już Mythic Fyrakk, ostatniego bossa najazdu, w ciągu dwóch dni po aktualizacji. Wielu innym w końcu udało się zabić Tindrala, cieszą się.

Źródło: www.bing.com