Blizzard przedstawia gruntowną modernizację systemu lochów WoW

Twórcy World of Warcraft zwrócili się do społeczności z prośbą o opinię na temat obecnych systemów lochów. W rezultacie ogłosili szereg zmian, które zrewolucjonizują sposób działania lochów Heroicznych i Mitycznych.

Restrukturyzacja poziomu trudności lochów: duża aktualizacja

W oficjalnym oświadczeniu zamieszczonym na stronie World of Warcraft deweloper szczegółowo opisał, w jaki sposób lochy zostaną dostosowane. W szczególności oznacza to, że nastąpią następujące wymierne zmiany:

  • Trudność i nagrody na poziomie trudności Heroic zostaną zwiększone do obecnego poziomu Mythic 0. Te lochy pozostaną dostępne poprzez wyszukiwarkę grup (domyślny skrót: „I”), chociaż poziom przedmiotu wymagany do wyszukiwania również zostanie odpowiednio zwiększony.
  • Trudność i nagrody na poziomie Mythic 0 zostaną zwiększone do obecnego poziomu na poziomie Mythic 8-10. Jest to dość bliskie przybliżenie M10. Brak licznika czasu i afiksów niewiele zmienia.
  • Istniejący system Mythic+ zostanie wznowiony tam, gdzie ten się zakończy, zatem poziom trudności Mythic 5 w sezonie 4 jest w przybliżeniu taki sam pod względem trudności, nagród i przypisanej oceny M+, jak dzisiejszy poziom Mythic 15.

Zmiany te powinny przywrócić dungeonom Heroicznym dłuższe znaczenie i sprawić, że Lochy Mythic będą zauważalnie trudniejsze.

Zmiany licznika czasu w Mythic+, aby umożliwić eksperymentowanie klasowe

Kompensacją powyższego jest to, że licznik czasu jest technicznie usunięty z niektórych lochów mitycznych. Obecnie do równowartości +10 licznik czasu nie będzie już odgrywał żadnej roli. Chociaż Mythic+1 i kolejne będą miały swój licznik czasu w sezonie 4, będzie to równoznaczne z +10, jeśli zalogujecie się dzisiaj, a dotarcie do tego punktu powinno zająć więcej czasu.

Celem jest stworzenie poziomu trudności przypominającego mega lochy dla tego doświadczenia. Ten poziom trudności powinien stanowić poważne wyzwanie i oferować odpowiednie nagrody bez presji obecnego systemu Mythic+. Zgodnie z tym modelem Mythic 0 nadal znajduje się w cotygodniowej blokadzie. Mythic+ będzie zapewniał nagrody do poziomu 10, z +2 punktami w stosunku do +11 w obecnym systemie Mythic+. W obecnym systemie Mythic+ +5 powinno być tak samo trudne jak +15, a +10 powinno być tak samo trudne jak +20.

To wszystko jest trochę zagmatwane, ale oferują także wsparcie wizualne, które ma nieco rozjaśnić sytuację.

To jest pełna lista zmian w chwili pisania tego tekstu. Warto również zauważyć, że Blizzard potwierdził, że taki system będzie obowiązywać po premierze „The War Within” pod koniec 2024 r.

Źródło: www.dexerto.com