Blizzard ogłasza pojawienie się eksperymentalnej zawartości w World of Warcraft

Blizzard planuje dodać więcej eksperymentalnych trybów gry do World of Warcraft, aby zainteresować graczy.

Nadchodzą innowacyjne doświadczenia

Po Plunderstorm, trybie gry typu Battle Royale, Blizzard ogłasza pojawienie się w grze większej ilości tego typu zawartości.Mimo wcześniejszych problemów, Blizzard stara się odzyskać zaufanie graczy nową zawartością, taką jak 4. sezon Dragonflight.

Kolejne doświadczenia do odkrycia

Blizzard planuje wprowadzić do World of Warcraft nowe, eksperymentalne tryby gry i przyszłą zawartość. Te nowe doświadczenia będą dodawane w kolejnych aktualizacjach i sezonach, aby utrzymać zaangażowanie graczy.

World of Warcraft znacznie ewoluował od czasu swojej pierwszej premiery, aby zapewnić nowe wrażenia nowym i powracającym graczom, łącznie z niedawnym dodatkiem ograniczonego trybu gry Plunderstorm. Czerpiąc inspirację z popularności gier typu Battle Royale, Plunderstorm umożliwił graczom korzystanie z nowych postaci i umiejętności, aby rywalizować z innymi graczami o łupy w pirackim wszechświecie.

Obiecujące zapowiedzi od Blizzarda

Pozytywny odbiór Plunderstorm przez graczy World of Warcraft najwyraźniej zaskoczył Blizzarda, który wydał oświadczenie w tej sprawie na oficjalnej stronie gry.Blizzard dziękuje graczom za wypróbowanie trybu oraz podzielenie się swoimi historiami i opiniami. W oświadczeniu z 28 marca 2024 r. promowano także turniej Plunderstorm Creator Royale, który odbędzie się 30 marca, w którym weźmie udział ponad 60 twórców treści społecznościowych i streamerów.

W oświadczeniu zasugerowano także nowe rozwiązania, stwierdzając, że Plunderstorm nie jest jedyną rzeczą, której zespół „chce spróbować” w World of Warcraft. Blizzard ogłosił, że czwarty sezon dodatku Dragonflight znajduje się w fazie testów na Public Test Realm (PTR), serwerze używanym do testowania nowej zawartości przed udostępnieniem jej wszystkim graczom. Blizzard wspomniał także o nadchodzącym pojawieniu się nowej zawartości skupiającej się na PvE, w miarę kontynuowania prac nad rozszerzeniem World of Warcraft: The War Within.

Wygląda na to, że Blizzardowi udało się wprowadzić do World of Warcraft nowe, świeże elementy rozgrywki poprzez eksperymentalne tryby gry. Pomimo pewnych problemów, takich jak odkrywanie exploitów i inne problemy z tuningiem, w Plunderstorm odnotowaliśmy duże postępy, gdy zespół zbierał opinie i obserwował zachowania graczy. Po problemach z rozszerzeniem Shadowlands wydawało się, że gracze stracili wiarę w Blizzarda, co doprowadziło do znacznego spadku liczby subskrypcji. Jednakże wraz z nowymi zmianami i zawartością, które pojawią się w 4. sezonie Dragonflight, Blizzard pokazuje, że wziął pod uwagę negatywne opinie związane z przyjęciem Shadowlands i podjął odpowiednie działania. Czas pokaże, czy ta korekta przełoży się na nowe sukcesy The War Within i Beyond.

Źródło: gamerant.com