Blizzard o WoW Classic Season of Mastery Design Intencje i szczegóły



Blizzard opublikował duży niebieski post na temat intencji projektowych klasycznego sezonu mistrzostwa w World of Warcraft, rzucając nieco światła na wybory projektowe dotyczące wzmocnień świata, częstotliwości wypadania łupów, otwierania bram Ahn’Qiraj i systemu honoru PvP.

Niedawno opublikowaliśmy artykuł omawiający niektóre z najważniejszych pytań społeczności dotyczących sezonu mistrzostwa, a większość z nich została omówiona w tym niebieskim poście. Niektóre z najbardziej godnych uwagi informacji w niebieskim poście to sformułowanie dotyczące „ten celów projektowych sezonu”, pozostawiając interpretację, że będą przyszłe sezony (i może być bardziej zorientowane na światowe wzmocnienia). Blizzard dodał również dodatkowy nacisk na to, że królestwa Epoki Klasycznej pozostaną niezmienione, pozostawiając to jako opcję dla graczy, którzy tego chcą światowych buffów.

Byliśmy bardzo zadowoleni z przyjęcia naszego ogłoszenia o WoW Classic Season of Mastery w zeszłym tygodniu i widzieliśmy wiele pytań od graczy na temat nowej wersji WoW Classic. Ponieważ beta jest już w toku, chcieliśmy poświęcić chwilę, aby porozmawiać o filozofii związanej z sezonowym WoW Classic.Intencje projektowePo pierwsze, ważne jest, aby wyjaśnić, czym jest Sezon Mistrzostwa, trochę tego, czym nie jest, oraz nasze ogólne przemyślenia na temat Sezonu WoW Classic. Głównym celem sezonu mistrzostwa jest zapewnienie klasycznego doświadczenia WoW, które zapewnia „szybszy postęp i bardziej wymagającą zawartość”. To jest nasz główny filar projektowy, który przemawia za wieloma zmianami, które testujemy w wersji beta, i widać to w modyfikacjach, takich jak zwiększone PD za misje, 12-miesięczny cykl wypuszczania zawartości oraz system honoru i niektóre pola bitew będzie dostępny od premiery gry.Zwiększamy poziom trudności potyczek rajdowych, przywracamy mechanikę najazdów usuniętą we wczesnych iteracjach niektórych potyczek i zabraniamy używania wzmocnień światowych w instancjach rajdowych. Oczywiście są to tylko zmiany, które ogłosiliśmy do tej pory i wciąż analizujemy opinie i sugestie społeczności. Z pewnością jest miejsce na wprowadzenie dodatkowych zmian, jeśli są one zgodne z celami projektowymi tego sezonu. Chociaż są to znaczące zmiany, chcemy jasno powiedzieć, że te zmiany nie mają na celu trwałej zmiany we wszystkich dostępnych wersjach WoW Classic Naprzód. Po premierze Sezonu Mistrzostwa istniejące światy WoW Classic Era pozostaną skonfigurowane tak, jak są teraz.Szczegóły dotyczące łupów i premii światowychOdbyło się wiele dyskusji na temat łupów, a konkretnie szybkości, z jaką gracze mogą zdobywać łupy z raidów, ponieważ obecnie nie planujemy zwiększenia tego. Częścią wyzwania Sezonu Mistrzostwa jest szybkie pojawianie się treści przez cały rok, a to rodzi przekonanie, że nie możesz podchodzić do każdego nowego wyzwania z takim poziomem przygotowania, jaki osiągnąłeś w WoW Classic. Uważamy, że niedobór łupów był ważną częścią tego, co sprawiło, że oryginalny World of Warcraft stanowił wyzwanie i mamy nadzieję na odtworzenie tego uczucia. Oczywiście będziemy się temu uważnie przyglądać i jesteśmy otwarci na poprawki, jeśli zidentyfikujemy potrzebę. Kwestie poruszone przez grę ze wzmocnieniami światowymi w WoW Classic były szeroko omawiane od lat. Naprawdę podoba nam się Chronoboon Displacer jako rozwiązanie dylematu dziennika raidów, ale w Sezonie Mistrzostwa światowe wzmocnienia w raidach są sprzeczne z częścią „bardziej wymagającej zawartości” naszego głównego filaru projektowego. To naprawdę wspaniałe uczucie, gdy zostajesz w pełni wzmocniony, a następnie ścigasz się przez raidy, aby spróbować pobić swój najlepszy czas, a my będziemy nadal szukać gdzie indziej miejsca, w którym można to zrobić ponownie.
Uwaga: Chronoboon Displacer będzie obecny i będzie działał w Sezonie Mistrzostwa. Nie stracisz premii, które są przechowywane w Chronoboon Displacer, kiedy wejdziesz w raid. Jednak stracisz swoje wzmocnienia, jeśli przywrócisz je z Displacera podczas instancji raidu. Mówiąc o raidach, jesteśmy całkiem świadomi obaw związanych z otwarciem bram Ahn Qiraj w skróconym czasie. Nie planujemy jeszcze niczego konkretnego, ale mamy możliwość przyspieszenia zakończenia Wysiłku Wojennego, jeśli zajdzie taka potrzeba.System honoru PvPOsiągnięcie 14 stopnia w oryginalnym World of Warcraft zawsze miało być prestiżowym osiągnięciem, które zdobyło niewielu graczy. Uważamy, że utrzymanie tego poziomu prestiżu jest ważne i musimy zastanowić się, jak będzie to wyglądało z systemem honoru aktywnym od momentu premiery sezonu mistrzostwa. Jest to szczególnie trudne, biorąc pod uwagę, jak potężny jest sprzęt Honoru dla wielu klas. Przeczytaliśmy wiele wspaniałych sugestii od graczy, jak możemy ulepszyć ten system. Obecnie dyskutujemy, co możemy zrobić, aby dopasować się do naszych celów na sezon mistrzostwa. Prosimy o przesyłanie opinii!Oczekiwanie na cośMimo że dopiero zaczęliśmy beta, wielu graczy chce wiedzieć, co może się wydarzyć po zakończeniu 12-miesięcznego harmonogramu. Chociaż nie mamy teraz szczegółów, którymi możemy się podzielić, obecnie badamy wszystkie nasze opcje, zwłaszcza jeśli chodzi o umożliwienie postaciom przetrwania w jakiś sposób po zakończeniu sezonu. Damy Ci znać!





Source : https://www.wowhead.com/news=324436/blizzard-on-wow-classic-season-of-mastery-design-intentions-and-details