Blizzard mówi chińskim fanom „World of Warcraft”, aby tworzyli kopie zapasowe danych, gdy szuka nowego partnera


Michelle Toh, CNN

Fani „World of Warcraft” w Chinach będą musieli zrobić kopię zapasową swojej historii gry, ponieważ dystrybutor tej przebojowej gry zrywa umowę z Blizzard Entertainment.

We wtorkowym liście do użytkowników John Hight, dyrektor generalny serii Warcraft firmy Blizzard, powiedział, że zespół „ciężko pracował nad opracowaniem funkcji, która pozwoli ci zapisywać postacie, rekwizyty i postępy w grze”. Firma stara się zapewnić graczy, że nie stracą tego, jak daleko zaszli w grze.

Blizzard, jednostka należąca do Activision Blizzard, i jego długoletni chiński partner, gigant gier NetEase, powiedzieli w zeszłym miesiącu, że nie odnowią umów licencyjnych, które wygasają w styczniu.

Umowy te obejmowały publikację kilku popularnych tytułów Blizzarda w Chinach kontynentalnych, w tym „World of Warcraft”, „Hearthstone” i „Diablo III”, od 2008 roku. W oddzielnych oświadczeniach obie strony stwierdziły, że nie są w stanie osiągnąć porozumienia. nową umowę dotyczącą kluczowych warunków, bez podawania dalszych szczegółów.

Według Hight, Activision Blizzard szuka teraz nowego dystrybutora w Chinach. Firma z siedzibą w Kalifornii jest przejmowana przez Microsoft, ale umowa o wartości 69 miliardów dolarów jest kwestionowana przez amerykańską Federalną Komisję Handlu, która twierdzi, że może zaszkodzić konkurencji w branży.

Hight powiedział, że firma prowadzi rozmowy z potencjalnymi partnerami i będzie kontynuować takie dyskusje „dopóki nie znajdziemy odpowiedniego rozwiązania”. W międzyczasie Blizzard i NetEase pracują nad sfinalizowaniem planu przejścia i w styczniu ogłoszą szczegóły dotyczące tego, jak gracze mogą tworzyć kopie zapasowe swoich gier, dodał.

Na chińskim rynku gier wideo zagraniczni wydawcy muszą współpracować z lokalnymi partnerami, aby oferować usługi w tym kraju.

NetEase powiedział fanom w zeszłym miesiącu, że ich dane „World of Warcraft” zostaną „zapieczętowane” po zamknięciu serwerów gry w styczniu. W oświadczeniu firma z siedzibą w Hangzhou zobowiązała się do przetwarzania danych osobowych zgodnie z chińskim prawem.

Obie firmy będą nadal współpracować nad wspólnym rozwojem i publikacją „Diablo Immortal”, kolejnej popularnej gry wieloosobowej, która pozwala użytkownikom zabijać demony w starożytnym świecie.

Premiera tytułu w Chinach została na krótko opóźniona na początku tego roku po tym, jak jedno z kont NetEase w mediach społecznościowych zostało zablokowane za rzekomy komentarz o charakterze politycznym. Od tego czasu gra została wydana.

Współpraca nad „Diablo Immortal” jest objęta oddzielną umową, która będzie kontynuowana, poinformował NetEase w listopadowym oświadczeniu.

— Wayne Chang przyczynił się do powstania tego raportu.

The-CNN-Wire
™ & © 2022 Cable News Network, Inc., firma Warner Bros. Discovery. Wszelkie prawa zastrzeżone.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=639a246ec74e4ac29a5260d3f188d3d8&url=https%3A%2F%2Fkrdo.com%2Fmoney%2Fcnn-social-media-technology%2F2022%2F12%2F14%2Fblizzard-tells-chinas-world-of-warcraft-fans-to-back-up-data-as-it-seeks-new-partner%2F&c=3048040991563637993&mkt=fr-fr