Większość działów głosowała za utworzeniem związku w Blizzard Entertainment.
Utworzenie związku zawodowego w Blizzard Entertainment
Ponad 500 programistów z Blizzard Entertainment – studia stojącego za World of Warcraft – głosowało za utworzeniem pierwszego związku w Activision Blizzard. Według WoW Gamemakers Guild, związek obejmuje członków zespołu ds. kontroli jakości, grafiki, dźwięku, projektowania, inżynierii i produkcji World of Warcraft, aby włączyć jak najwięcej głosów do demokratycznego środowiska pracy w grze. Po zapewnieniu większości głosów umożliwiających dołączenie do organizacji Communications Workers of America ponad 1750 pracowników branży gier wideo w firmie Microsoft ma obecnie reprezentację związkową. „To, co osiągnęliśmy w World of Warcraft, to dopiero początek. Moi koledzy i ja jesteśmy zaangażowani w dążenie do osiągnięcia lepszych wynagrodzeń, świadczeń i bezpieczeństwa pracy poprzez silną umowę związkową. Wiemy, że gdy pracownicy mają chroniony głos, jest to korzystne zarówno dla standardów pracowników, studia, jak i fanów World of Warcraft poszukujących najlepszych wrażeń z gry” – powiedział Eric Lanham, analityk ds. testów i członek World of Warcraft Gamemakers Guild – CWA (WoWGG-CWA). „Dzięki naszemu związkowi jesteśmy gotowi stawić czoła wszystkim przeszkodom, wyleczyć wszystkie rany i pokonać stojące przed nami wyzwania. Razem zapewnimy pełny bonus w grze, obejmujący wszystkie stanowiska w tym samym związku. Podobnie jak legendarni bohaterowie Azeroth, nasz związek wykuwany jest w ogniu wytrwałości i odporności, a razem pozostaniemy silni jako Sojusz i Horda, aby zapewnić wszystkim świetlaną przyszłość. »
Zrzeszanie się twórców gier wciąż zyskuje na znaczeniu, ponieważ osoby tworzące Twoje ulubione gry na dowolnej platformie, na której grasz, nieustannie borykają się z trudnym środowiskiem w branży, obejmującym zwolnienia i przestoje. Tegoroczny ciągły wpływ na studia, a także presja na dostarczanie wysokiej jakości -szybsze dostarczanie wysokiej jakości treści w naturalny sposób prowadzi do niskiego morale programistów. „Decyzja pracowników World of Warcraft o utworzeniu związku zawodowego stanowi kluczowy punkt zwrotny w szerszym ruchu mającym na celu organizowanie pracowników w branży gier wideo na skalę przemysłową. To zwycięstwo, zbudowane na latach pracy u podstaw od czasu uruchomienia ruchu Game Workers Unite w GDC, odzwierciedla głębokie zaangażowanie na rzecz zmian. Utworzenie jednej z najbardziej udanych gier w historii oznacza wzrost solidarności pracowników w całej branży, od studiów AAA, takich jak SEGA i Bethesda, po niezależnych programistów. To, co sześć lat temu wydawało się niemożliwe, stało się rzeczywistością, a to dopiero początek. Pracownicy wspólnie na nowo definiują swoją branżę. Jak dotąd, moją największą dumą w WoW-ie było pomyślne tankowanie RoS-a jako wojownika ochrony, tańczenie w pozycjach bez konieczności opuszczania tanka w erze TBC. Ale to, czego dzisiaj dokonali ci niesamowici pracownicy, wykracza poza to” – powiedział Tom Smith, starszy dyrektor ds. organizacji w CWA.
Ruch mający na celu zjednoczenie branży gier wideo
Związek Blizzard Entertainment dołącza do swoich kolegów z CWA w Bethesda Game Studios, ZeniMax, Activision, SEGA of America, Tender Claws i Blizzard.
Źródło: www.bing.com