Blizzard cofa zakazy krawiectwa w World of Warcraft po oburzeniu


Nie więcej niż 24 godziny po tym, jak społeczność World of Warcraft zaczęła zajmować się falą masowych zakazów, Blizzard Entertainment i zespół odpowiedzialny za World of Warcraft opublikowali oficjalną odpowiedź.

To odświeżające widzieć, jak Blizzard Entertainment podejmuje szybkie działania i przyznaje się do swoich błędów.

SZYBKO: Zobacz skróconą wersję tej wiadomości lub przesuń palcem w górę, aby czytać dalej.

Blizzard cofa zakazy krawiectwa w World of Warcraft po oburzeniu

Jak zawsze w dzisiejszych czasach, gracze World of Warcraft udali się na Reddit i oficjalne forum Blizzarda, aby narzekać na masowe bany. Większość odbiorców bana twierdziła, że ​​nie była świadoma czasu odnowienia Piłki Chronotkaniny i Błękitnego Tkacza. Wielu uważało, że Blizzard zbyt szybko powalił banhammera. Na szczęście duch Świąt zagościł w sercach twórców World of Warcraft i od tego czasu zmienili swoją decyzję.

Oto, co powiedzieli w oficjalnym niebieskim poście:

Po dalszych badaniach doszliśmy do wniosku, że niektórzy z zawieszonych przez nas osób prawdopodobnie nie mieli celowego zamiaru wykorzystywania i po prostu robili coś, co wydawało się naturalnie dostępne.

W związku z tym usłyszeliśmy wiele opinii na temat interfejsu wytwarzania i zawartych w nim podpowiedzi, i szukamy ulepszeń, które moglibyśmy tam wprowadzić w przyszłej łatce.

Technicznie rzecz biorąc, garstka nadużyła błędu. Niestety, ponieważ różne działania spowodowały resetowanie czasu odnowienia, Blizzard nie może już odróżnić, które celowo nadużyły błędu od tych, które tego nie zrobiły. W końcu nie każdy ma czas na zgłaszanie wspomnianego buga do Blizzarda, chociaż było kilku, którzy to zrobili. Co gorsza, niektórzy zostali zbanowani, nawet nie wiedząc dlaczego, ponieważ byli całkowicie nieświadomi, że World of Warcraft ma ciągły problem.

Niemniej jednak wydaje się naturalne, że Blizzard cofa zawieszenia z powodu błędu spowodowanego brakiem przejrzystości w menu gry.

Blizzard cofa zakazy krawiectwa w World of Warcraft
World of Warcraft pozostaje jedną z najpopularniejszych gier MMORPG na świecie, mimo że ma prawie dwie dekady.

Mówiąc o Warcraft, uważa się, że Blizzard pracuje nad mobilną wersją Warcraft po anulowaniu jednej. Blizzard przygotowuje się obecnie do wydania Diablo 4 w czerwcu.



Źródło : https://www.xfire.com/blizzard-reverses-world-of-warcraft-tailoring-bans/