Blizzard blokuje ruchliwe królestwa WoW Classic, błaga graczy o przeniesienie serwerów


Blizzard wyłączył tworzenie postaci i przychodzące transfery w ruchliwych światach WoW Classic, próbując złagodzić długie kolejki WoW Wrath of the Lich King Classic i mówi, że serwery tych megasfer w USA i UE „pozostaną zablokowane na czas nieokreślony”. Ponadto gracze przygotowujący się do tego, co jest często uważane za jedno z najlepszych rozszerzeń MMORPG, są zachęcani do przenoszenia darmowych transferów postaci z przeludnionych serwerów do cichszych krain, przy czym Blizzard podkreśla, że ​​„potrzebujemy więcej ludzi do poruszania się”.

„Zaczniemy od najłatwiejszego i najbardziej jednoznacznego oświadczenia”, wyjaśnia producent gier WoW Classic Aggrend w długim poście na forach Blizzarda: „Mega królestwa w USA i UE, które czekają w kolejce, są całkowicie pełne”. Kontynuują, stwierdzając, że „nie ma dodatkowej pojemności, którą możemy dodać do tych królestw, aby umożliwić większej liczbie graczy lub zmniejszyć kolejki”. Ponadto Aggrend twierdzi, że warstwy – używane do tworzenia dodatkowych instancji zajętej strefy w celu ograniczenia przepełnienia – nie rozwiązują podstawowego problemu pojemności obszaru, który jest podyktowany liczbą połączeń, które serwer może obsłużyć jednocześnie.

Aggrend stwierdza, że ​​Blizzard „nie może już zwiększyć wydajności bez zapraszania dodatkowych i prawdopodobnych kaskadowych awarii usługi. Obecnie najlepszym i jedynym sposobem rozwiązania tego problemu dla dotkniętych nim królestw jest opuszczenie przez ludzi królestwa za pomocą bezpłatnych transferów. Podkreślają, że problem pogorszy się dopiero, gdy data premiery WoW Wrath of the Lich King Classic nadejdzie 26 września.

W związku z tym zarówno tworzenie nowych postaci, jak i przychodzące płatne transfery do mega-królestwa USA i UE zostały na czas nieokreślony wyłączone. Aggrend wyjaśnia, że ​​„sytuacja w tych światach jest całkowicie nie do utrzymania i nawet jeśli uda nam się wyeliminować kolejki w krótkim okresie, będzie to nadal stanowić problem, gdy nowe treści będą publikowane, dopóki istnieją mega-sfery”. Dodają, że zespół będzie monitorował inne dziedziny i podejmie podobne kroki, jeśli to konieczne, aby ograniczyć wzrost serwerów, mówiąc, że można to zrobić „bez ostrzeżenia”.

Aggrend dziękuje użytkownikom, którzy skorzystali z bezpłatnych ruchów postaci z ruchliwych królestw do mniej zaludnionych miejsc, ale mówi, że więcej graczy musi się przenieść, aby rozwiązać obecne przeciążenie serwera. Zauważają, że Sulfuras-US i Mograine-EU, dwa królestwa, które ostatnio oferowały darmowe transfery, okazały się bardzo popularne wśród graczy, którzy zdecydowali się przenieść. Jednak Aggrend mówi, że Blizzard planuje zakończyć transfery, zanim serwery dotrą do punktu, w którym pojawią się kolejki, i mówi, że może się to zdarzyć „nagle i bez ostrzeżenia”, więc gracze powinni wkrótce się przenieść, jeśli chcą to zrobić.

Próbując rozwiać obawy graczy, że mogą przenieść się na serwer, który wydaje się „pusty”, Aggrend wyświetla statystyki pokazujące, że szczyt liczby graczy jednocześnie na wielu światach uważanych za darmowe ruchy postaci wynosi około 2-4x populacja świata, który zostałyby uznane za „całkowicie pełne”, gdy Wrath of the Lich King po raz pierwszy wydano w 2008 roku. „Te królestwa byłyby pełne do wybuchu w oparciu o limity królestw, które mieliśmy na miejscu jeszcze w 2014 roku we współczesnym WoW”.

Gracze na forach wydają się ogólnie doceniać przejrzystość postu, a niektórzy przyznają, że rozwiązanie migracyjne jest jedyną realną odpowiedzią na krótką metę. Jednak niektórzy martwią się, co się stanie, gdy populacja spadnie po opadnięciu początkowej fali popularności nowej ekspansji. W przemyślanym poście z odpowiedzią użytkownik Turbofart prosi Blizzarda o przyznanie, że połączenie serwerów dla WoW The Burning Crusade Classic „przyszło za późno”, pozostawiając „graczy utkniętych na światach o niskiej populacji długo po tym, jak królestwa takie jak Faerlina lub Benedictioni nie miały już kolejek”.

Na razie, jeśli zostałeś poddany ciężkim kolejkom w WoW Classic, wydaje się, że przeniesienie serwera może być bardzo realną opcją – przynajmniej Blizzard z pewnością to doceni. Aggrend kończy, mówiąc, że zespół „bardzo waha się przed podjęciem ciężkich działań z obawy przed rozbiciem grup przyjaciół i ograniczeniem wolności graczy”, ale przyznaje, że „nadszedł czas, aby zakończyć koncepcję mega-królestwa”.

Przed aktualizacją WoW Wrath of the Lich King Classic w końcu pojawia się Naxxramas, wraz z wprowadzeniem zombie do gry fantasy. W międzyczasie sprawdź naszą zapowiedź WoW Dragonflight, aby spojrzeć na przyszłość współczesnego World of Warcraft i nasz wybór najlepszych dodatków do WoW, które pomogą Ci w pełni wykorzystać swoją podróż przez Azeroth.



Źródło : https://www.pcgamesn.com/world-of-warcraft/wow-classic-realms-server-lock