Aktualizacje World of Warcraft: Lochy zwolenników wzmocnione w niecały dzień po aktualizacji 10.2.5

World of Warcraft po aktualizacji

W World of Warcraft właśnie zwiększono liczbę punktów doświadczenia zdobywanych przez graczy w Follower Dungeons. Zmiana ta nastąpiła niecały dzień po uruchomieniu nowej funkcji World of Warcraft w wersji 10.2.5 gry.

The Seeds of Revival, aktualizacja zawartości World of Warcraft 10.2.5, niedawno udostępniona na całym świecie, dodająca wiele nowych rzeczy do gry.Jedną z największych nowości w tej aktualizacji World of Warcraft są Lochy Follower Dungeons, które pozwalają graczom biegać normalny poziom trudności Lochy Dragonflight z zespołem zwolenników NPC. Kiedy jednak fani zaczęli przeglądać te przypadki, zauważyli, że za pokonanie tych wyzwań otrzymywali znacznie mniej punktów doświadczenia.

World of Warcraft zwiększa liczbę punktów doświadczenia w lochach zwolenników

Chociaż stanowiło to integralną część nowej funkcji, od tego czasu World of Warcraft znacznie zwiększyło doświadczenie zdobywane przez graczy w tych lochach. Na forum World of Warcraft menadżer społeczności Kaivax wyjaśnił, że pierwotnie postacie otrzymywały o 20% mniej punktów doświadczenia na towarzysza w grupie lochów, co oznaczało, że fan z pełną drużyną towarzyszów otrzymywał tylko 20% normalnego przyrostu doświadczenia. W łatce wydanej tego samego dnia, w którym uruchomiono tę funkcję, World of Warcraft obniżył tę karę do 5%, co oznacza, że ​​gracz solo nadal otrzymuje 80% doświadczenia, które normalnie otrzymywałby – cztery razy więcej niż „poprzednio”.

Zalety systemu lochów podążających

Większość graczy zgadza się, że jest to powszechnie pozytywna zmiana. Niski przyrost punktów doświadczenia początkowo w Follower Dungeons sprawiał, że zdobywanie poziomów było wyjątkowo nieefektywne. Teraz postacie nadal zdobywają dużo więcej doświadczenia, grając z innymi graczami, głównie dzięki premii drużynowej, ale ci, którzy wolą grać solo lub z kilkoma przyjaciółmi, nadal mogą stosunkowo szybko zdobywać poziomy, korzystając z Lochów Obserwujących w World of Warcraft.

To powiedziawszy, niektórzy fani uważają, że World of Warcraft powinien całkowicie usunąć karę za doświadczenie. Uważają, że 20% kara to niepotrzebny podatek nałożony na graczy solo i że premia grupowa powinna wystarczyć, aby zachęcić fanów do jak najczęstszego tworzenia drużyn z prawdziwymi ludźmi. Chociaż mogłoby to całkowicie usunąć karę dla podążającego, wydaje się mało prawdopodobne, aby tak się stało, szczególnie po to, aby World of Warcraft mógł zachęcać do korzystania z lochów społecznościowych w grze MMORPG.

Dzienny limit

Limit obserwujących wynoszący 10 lochów dziennie w World of Warcraft nadal obowiązuje, chociaż powiedział, że może zmienić ten limit w przyszłości. Ukończenie 10 lochów Dragonflight może zająć graczowi od trzech do sześciu godzin, ale większość fanów prawdopodobnie nie będzie miała większego wpływu na ten limit.

Źródło: gamerant.com