Przegląd zmian klas w aktualizacji WoW 10.1.7
Przywrócenie Druida
Pierwszą zmianą jest „Master Shapeshifter”, nowy talent Druidów Restoration, który poprawi ich skuteczność w innych formach.
– Forma Niedźwiedzia: Żelazne Futro oferuje 30% więcej pancerza i generuje 2500 many.
– Postać Kocia: Rozdarcie, Zaciekłe Ugryzienie i Okaleczenie zadają o 60% więcej obrażeń i generują 10 000 many, jeśli zostaną rzucone z 5 punktami kombinacji.
– Forma Księżyca: Gniew, Ogień i Gwiazda zadają o 30% więcej obrażeń i generują 2500 many.
Kolejny nowy talent zapewni Druidom Przywrócenia umiejętność „Strażnicy Polany”. Przyzwie marudera, który natychmiast rzuci Uzdrawiający Uderzenie na twój aktualny cel. Następnie maruder będzie okresowo rzucał Dziki Wzrost na ten lub pobliskie cele. Maruder trwa 15 sekund i może obrać za cel maksymalnie trzy cele. Zastąpi zaklęcie Healing Surge.
Zmieniła się także umiejętność „Dzika Synteza”. Jeśli wybierzesz wspomniany powyżej talent Guardians of the Glade, Wild Synthesis pozwoli twoim maruderom również rzucić Wild Growth, gdy zostaną wezwani.
Umiejętności Focused Transcendence i Forest Flow zostaną usunięte dla Druidów Restoration, podczas gdy Dream Embrace zostanie zredukowany do talentu o jednym punkcie z 20% redukcją efektów leczenia.
Wreszcie, druidzi Restoration również będą cierpieć z powodu 6% redukcji zapewnianego leczenia.
Ogólnie rzecz biorąc, jest to interesująca lista zmian. Ogólne leczenie jest zmniejszone, ale użyteczność jest lepsza i dodano nowy, zabawny talent.
Mglisty Mnich
„Napój energetyczny” – nowy talent. Twoja „Herbata Mana” jest teraz kanałowana o 50% szybciej i generuje 20% więcej many.
Przeprojektowano także „Mana Tea”. Każde wydane 25 000 punktów many zapewni Ci ładunek „Herbaty Mana” z szansą (równą Twojemu współczynnikowi trafień krytycznych) na wygenerowanie dodatkowego ładunku. Możesz go aktywować, aby zużywać ładunek „Mana Tea” co 0,5 sekundy, aby przywrócić 3000 many i zmniejszyć koszt many swoich zaklęć o 50% na czas równy liczbie ładunków „Mana Tea” zużytych po wypiciu. Możesz rzucić to zaklęcie podczas ruchu, ale twoja prędkość ruchu jest zmniejszona o 40% podczas podtrzymywania mocy.
Przeprojektowano także umiejętność „Cykle Życia”. „Vivify” ma 25% szans na zwiększenie wytwarzania ładunku „Mana Tea” podczas następnego kopnięcia wschodzącego słońca lub „mgły”. „Mist Wrap” i „Rising Sun Kicks” mają 25% szansy na zwiększenie wytwarzania ładunku „Mana Tea” podczas następnego „Vivify”.
Mistrzostwo Mgły jest teraz efektem bazowym „Kojącej Mgły”.
Duch żurawia został stłumiony.
Kilka poprawek dla Mistweaver Monk, nic wielkiego, ale kilka mile widzianych zmian.
Święty Paladyn
Wieża Promienia została przeprojektowana. „Święte Światło” i „Błyskawica” będą teraz generować punkt Świętej Mocy po użyciu.
Kapłan
„Łaskawość aniołów” została przeprojektowana. Teraz skraca czas odnowienia „Prayers of Despair” o dwadzieścia sekund.
W tym patchu zmiany w klasach uzdrowicieli są stosunkowo niewielkie i nieliczne. Ponieważ jednak test PST 10.2 nadejdzie prawdopodobnie w tygodniu, w którym otrzymamy łatkę 10.1.7, spodziewamy się, że szybko pojawi się kolejna runda poważnych zmian.
Źródło: estnn.com