Aktualizacja 9.2 będzie nadal aktualizować nieaktualne odniesienia w World of Warcraft



W swoim wywiadzie dla Buffed.de, producent wykonawczy World of Warcraft, John Hight, potwierdził, że deweloperzy Blizzarda będą kontynuować wysiłki w całej firmie, aby aktualizować części gry, które są uważane za przestarzałe i niezgodne z ich wartościami przez cały czas tworzenia patcha 9.2.

Ten wysiłek, który rozpoczął się od wątpliwej wymiany obrazów, szybko rozszerzył się, by objąć znaczące zmiany w zadaniach, przemianowanie obraźliwych odniesień do postaci, a nawet usunięcie z gry długotrwałych linii głosowych postaci gracza.

Buffed: Blizzard przeszedł ciężkie chwile tego lata i trochę zmienił kurs firmy. Chcesz więcej słuchać społeczności. I jak powiedział Ion w wywiadzie, nie musisz już trzymać się ściśle filarów, które dawni deweloperzy ustanowili w grze. Czy miało to jakiś wpływ na rozwój patcha 9.2. Więc gdzie są rzeczy, które mniej lub bardziej zmieniłeś w krótkim okresie rozwoju?

Wysokość Jana: Myślę, że filozoficznie, zdajemy sobie sprawę, że mamy bardzo szerokie spektrum graczy. WoW to dosłownie szwajcarski scyzoryk wśród gier. Jest tam coś dla każdego, wiesz, i zdajemy sobie z tego sprawę. Dlatego chcemy mieć pewność, że słuchamy szerokiego spektrum graczy, którym dajemy fajne, fajne rzeczy do zrobienia. Bez względu na to, czy jesteś wysokiej klasy Raiderem, czy grasz na arenie PvP, czy po prostu ktoś lubi łowić ryby i rozmawiać z twoją społecznością. I tak patrząc na 9.2. z pewnością chcieliśmy mieć pewność, że priorytetowo traktujemy rzeczy, które będą się podobać graczom. Jedną z rzeczy, które zrobiliśmy, jest to, że zaczęliśmy, dobrze nie zaczęliśmy, ale staramy się patrzeć na rzeczy zgłaszane przez społeczność, niezależnie od tego, czy jest to błąd, czy funkcja, z której nie są zadowoleni . I oznaczamy je niezależnie, abyśmy mogli powiedzieć: hej, niezależnie od tego, czy uznamy to za poziom A „o rany, muszę naprawić ten problem”, czy też zakłóci to postępy graczy w grze, zdajemy sobie z tego sprawę jest to problem, który zgłosiła społeczność i dlatego ma on dla nas szczególną wagę. A jeśli nie byliśmy w stanie zająć się tym natychmiast, wiesz, może wymaga to bardziej znaczącej aktualizacji, niż możemy to zrobić za pomocą prostej poprawki. Śledzimy te rzeczy w wersji 9.2. i upewnienie się, że jest kilka z nich, które są również rozwiązywane w wersji 9.2.

W trakcie wywiadu Hight podkreśla, że ​​w przeciwieństwie do wielu innych form rozrywki, trwające gry można zmienić, aby dostosować się do wartości, które ewoluowały w ciągu prawie 17 lat rozwoju World of Warcraft. Społeczność graczy obejmuje szeroką gamę różnych opinii i perspektyw graczy, które deweloperzy starają się usłyszeć i stworzyć miejsce, w którym wszyscy mogą grać razem bez uprzedzeń. Podkreśla to uzasadnienie niektórych zmian, z których nie wszystkie były usunięciem, takich jak dodanie męskich wariantów w Karazhanie.

Wzmocniony: Kolejny punkt dotyczący trudnych czasów prowadzi do usunięcia wielu rzeczy z gry. Czy śledzisz ten kurs w nadchodzących aktualizacjach? A gdzie byś wyznaczył granicę, ponieważ usunięcie wyraźnie seksistowskich treści to jedno, ale wycinanie postaci takich jak Maksymilian z Northshire, co wydaje mi się oczywistą parodią, to zupełnie inna sprawa.

Wysokość Jana: Myślę, że wyciągnięto z nas naukę, że mamy grę, która cieszy się przez 17 lat na komputerach osobistych. To znaczy, zbudowaliśmy społeczności, zanim pojawił się Facebook, a ideały i języki narodowe, których ludzie używają w tamtych czasach, są zupełnie inne niż dzisiaj. I myślę, że prowadząc usługę na żywo, a wiesz, we wszechświecie, który mamy nadzieję będzie trwał przez wiele lat i poza nami, musimy być otwarci na pomysł, że zmienimy treść, aby lepiej pasowała i odzwierciedlała ideały nasza społeczność. I chcemy, aby była to społeczność, w której wszyscy, bez względu na płeć czy pochodzenie etniczne, mogą się spotykać, bawić się nawzajem i rozumieć nawzajem swoją perspektywę. I myślimy, że możemy naprawdę pomóc, wyleczyć wiele ran, z którymi boryka się społeczeństwo, po prostu bawiąc się razem.

A my mamy medium niepodobne do żadnego innego. Nasi poprzednicy nie mogą tego zrobić. To znaczy, pomyśl o filmach i książkach dla dzieci, które po wydrukowaniu tej strony, po uderzeniu w film, nigdy się to nie zmieni i mogą wprawić trochę w zakłopotanie dla późniejszych i bardziej postępowych kultur oraz wgląd w to, jak ludzie myśleli podczas te czasy. Ale zmieniamy się, rozwijamy się. Taka jest natura tego, czym jest WoW. Więc czy zmienimy się w przyszłości? Tak, mam nadzieję. Ponieważ my jako istoty ludzkie zmieniamy się w przyszłości i odzwierciedlamy to.

Podczas gdy wiele z tych zmian było opłakiwanych przez niektóre głośne części społeczności, powszechnym argumentem jest usunięcie części ironicznego i często autodestrukcyjnego humoru, który jest związany z unikalnym smakiem World of Warcraft. Jednym z ostatnich przykładów jest seria zadań „Maksymilian z Northshire”, która została znacznie przepisana, łącząc większość donkiszotowskiej narracji, co sprawiło, że seria zadań tak bardzo wyróżniała się dla graczy.

Buffed: Więc nie boisz się zabić tego wyjątkowego Humoru, który WoW miał przez te wszystkie lata?

Wysokość Jana: Myślę, że humor kosztem innych nigdy nie jest wyjątkowy. Może być wyjątkowy dla małej grupy, ale nie jest wyjątkowy dla społeczności i to jest wyróżnienie.





Source : https://www.wowhead.com/news=324859/patch-9-2-will-continue-to-update-outdated-references-in-world-of-warcraft