5 najlepszych rozszerzeń World of Warcraft


World of Warcraft ewoluowała bez końca w swojej 17-letniej historii. Przez lata gra doczekała się dziewięciu różnych wersji, w tym jej oryginalnego wydania, a nowe rozszerzenia są dodawane do gry średnio co dwa lata. Wraz z wydaniem każdego nowego rozszerzenia do gry wprowadzono nowe strefy, zadania i potencjalnie kończące świat zagrożenia, zmieniając krajobraz Wow na stałe.

I chociaż niektóre z tych rozszerzeń zasłużyły na należne im miejsce na wyższych szczeblach WoW’s historii, inne spadły na dalszy plan. Oto pięć najlepszych rozszerzeń, jakie kiedykolwiek wydano World of Warcraft.

5) Bitwa o Azeroth

Zdjęcie z Blizzard Entertainment

Chociaż Bitwa o Azeroth został wyśmiany z powodu braku zawartości w środku rozszerzenia, dwuletni dodatek był jednocześnie ładowany od przodu i od tyłu, a jego premiera i ostatnia łatka zapewniały fascynujące wątki i uzupełniającą zawartość instancyjną.

Dopóki BfA mógł przejść trochę koleiny w środkowej części, podniósł się w ostatnich chwilach wraz z rozszerzeniem łatki 8.3 Wowzawartość otwartego świata obejmuje starsze strefy, takie jak Uldum i Vale of Eternal Blossoms, a także solidne doświadczenia z Kul Tiras i Zandalar. Plus, grind dla BfAniesławny tytuł „Azeroth’s Champion” to jedno z najbardziej wciągających, hardkorowych doświadczeń w historii gry. Gracze, którzy chcieli udowodnić, że są wszechstronni w każdym aspekcie Wowrozgrywki — od Mythic+, najazdów, po PvP na wysokim poziomie — zaplecze Bitwa o Azeroth dał im szansę.

4) Klasyczny

Zdjęcie z Blizzard Entertainment

Pierwsza edycja World of Warcraft położyć fundamenty nie tylko Wow, ale w ogóle gatunku MMO. Podczas gdy Blizzard przeszedł samego siebie dzięki późniejszym dodatkom, Klasyczny WoW wciąż stoi na własnych nogach na tyle dobrze, że zasługuje na ponowne wydanie, które wytrzyma nawet niektóre z nowocześniej zaprojektowanych gier MMO.

3) Gniew Króla Lisza

Zdjęcie z Blizzard Entertainment

Wszystko, czego Blizzard dowiedział się o projektowaniu zadań i opowiadaniu historii Klasyczny oraz Płonąca Krucjata został ulepszony w Gniew Króla Lisza. Drugi dodatek do gry służył jako wylęgarnia szumu, wyprzedzania Płonąca Krucjata’s początkowe numery sprzedaży i dopuszczające Wowogólne subskrypcje balonu (i ostatecznie szczyt).

Liczby te można najprawdopodobniej przypisać wprowadzeniu Wowpierwszą nową klasę, Rycerz Śmierci, a także ponowne pojawienie się kultowej postaci z Warcraft franczyza w Arthas. Podczas Gniew, World of Warcraft był u szczytu kultury, ponieważ gra szybko stała się liderem w przestrzeni gier online.

2) Legion

Zdjęcie z Blizzard Entertainment

Później Władcy Draenoru lewo Wow fani o stosunkowo chudym doświadczeniu, Legion przywrócił franczyzę w znaczący sposób, wprowadzając znaczące systemy rozgrywki, które szły w parze z klasową fantazją. Od sal rozkazów dla poszczególnych klas po kultowe, zorientowane na specjalizację Bronie-Artefakty, które tkwiły obok graczy przez cały dodatek, Legion przywrócił fundamenty fantazji Wow.

Do dziś Blizzard wciąż próbuje się replikować Legionponieważ zapożyczone systemy zasilania, takie jak Serce Azeroth i Przymierza w kolejnych rozszerzeniach, zostały zbudowane bezpośrednio w ślad za gruntami określonymi w 2016 roku. I chociaż nie było tak rozbudowanego rozszerzenia, jak Legion od czasu premiery plan na sukces jest czymś, co WowOd tego czasu programiści dążą do replikacji.

1) Mgły Pandarii

Zdjęcie z Blizzard Entertainment

Po prostu nie ma innych Wow rozszerzenia całkiem jak Mgły Pandarii. Dzięki mistycznemu projektowi świata i praktycznie nieskończonej ilości zawartości końcowej do przejścia, można twierdzić, że Wycierać była najbardziej dokładną i głęboką ekspansją w historii gry. Blizzard utrzymywał przepływ treści w latach 2012-2013, udostępniając pięć głównych łatek w ciągu roku i utrzymując Mgły historia świeża na każdym kroku. Dodatkowo, dzięki dodaniu dodatkowych stref, takich jak Isle of Thunder i Timeless Isle, ziemia Pandarii nadal się rozwijała, zapewniając graczom zaangażowanie przez cały czas trwania dodatku.

Część tego, co zrobiło Mgły Pandarii tak atrakcyjne dla przeciętnych Wow gracza była jego zdolność do odwrócenia uwagi serii od zagrożeń kosmicznych, takich jak Deathwing i Lich King, a zamiast tego przywrócić grę do jej sedna, fundamentalnej zasady konfliktu między Przymierzem a Hordą. Żadne rozszerzenie nie było w stanie pokazać wojny między frakcjami, a także Wycierać do dziś, jak łatki lubią Wyjście na ląd, Eskalacja, i ostatecznie, Oblężenie Orgrimmaruutrzymała wysokie napięcia w fabule gry.

Mgły Pandarii pomógł zmostkować „stary Wow” z „nowe Wow”, zapoczątkowując współczesną erę gry, opierając się na tym, co stworzyło Wow tak wspaniale na początek. Kompleksowy projekt questów od WowPoprzednie iteracje zostały zbudowane, aby nadać każdej strefie w Pandarii unikalną fabułę, która nawiązywała do oryginalnej głównej fabuły dodatku. Dla zaawansowanych graczy rajdy, takie jak Throne of Thunder i Siege of Orgrimmar, były jednymi z najbardziej ekspansywnych i wymagających instancji, jakie kiedykolwiek wydano w Wowpodczas gdy implementacja lochów Challenge Mode pomogła utorować drogę dla Mythic+, jaką znamy dzisiaj.



Źródło : https://dotesports.com/news/the-top-5-world-of-warcraft-expansions