10 klas najlepiej nadających się do gry solo w World of Warcraft
Wojownik
Wojownicy świetnie sprawdzają się jako DPS w walce wręcz lub tanki i są w pełni zdolni do samodzielnego przetrwania. Ich specjalność polega na mobilności i zadawaniu obrażeń, dzięki dużej sile i wytrzymałości. Mogą używać szerokiej gamy broni i stylów walki, z trzema możliwymi typami specjalizacji: Broń, Furia i Ochrona. Uzbrojeni i wściekli wojownicy są najlepsi w zadawaniu obrażeń, natomiast Wojownicy Ochrony są najlepsi pod względem obrony. Do gry solo polecamy Fury lub Weapon Warriors.
Mag
Magowie, choć bardziej bezbronni, potrafią zadawać duże obrażenia swoimi zaklęciami i posiadają zdolności lecznicze. Ich mobilność i dostęp do portali czynią je również dobrym wyborem do rozgrywki solo. Portale są jedną z ich głównych zalet, jeśli chodzi o zabawę w pojedynkę.
Piwowar Mnich
Brewmaster Monk to wszechstronny tank o dużej mobilności, zdolnościach leczących i zdolności do zadawania dużych obrażeń swoimi umiejętnościami ofensywnymi. Ze względu na naturę Mnicha, postacie te mogą przyjąć więcej trafień niż inne klasy. Mają jednak zwykle niską odporność, co może stać się wadą.
Czarodziej
Czarnoksiężnicy zadają obrażenia czarodziejom, którzy specjalizują się w osłabieniach i zadawaniu obrażeń rozłożonych w czasie. Czarnoksiężnicy Demonologii najlepiej nadają się do gry solo, ponieważ mogą natychmiastowo i stopniowo zadawać obrażenia dystansowe za pomocą swoich Demonicznych Zwierzaków. Mogą osłabiać wrogów, zmniejszając ich zdolności bojowe, co jest idealne, ponieważ są tak samo bezbronni jak Magowie.
Rycerz Śmierci
Rycerze Śmierci łączą swoje ciężkie ataki z magią runiczną, aby stać się przerażającą siłą. Mają trzy rodzaje możliwych specjalizacji: Krew, Mróz i Bezbożność. Rycerze Krwawej Śmierci mogą kontynuować walkę, wykorzystując zepsutą energię życiową. Rycerze Mroźnej Śmierci świetnie radzą sobie z zadawaniem obrażeń swoją mocą runiczną. Bezbożni Rycerze Śmierci mogą używać swoich mrocznych sługusów do wykonywania brudnej roboty.
Snape’a
Łotrzykowie skupiają się na skradaniu się i mogą uniknąć walki, jeśli zostaną osaczeni. Szybko uciekają lub atakują jako pierwsi. Używając broni dwuręcznej podczas pierwszego ataku, Łotrzykowie mogą zadać duże obrażenia. Ich największą zaletą jest umiejętność ukrywania się.
Szaman
Szamani specjalizują się w leczeniu, zaklęciach ofensywnych i obrażeniach w walce wręcz. Mają reinkarnację, aby powrócić do życia, jeśli coś pójdzie nie tak i mogą używać totemów, stacjonarnych narzędzi, które pomagają sojusznikom lub zapewniają niszczycielskie zdolności, a także żywiołaków. To wszechstronni wojownicy, zdolni do walki w zwarciu lub na dystans.
Paladyn
Paladyni to zbiorniki lecznicze w WoW. Chociaż są wolniejsi, mogą przyjąć każde trafienie, które nadejdzie. Paladyni są bardzo skoncentrowani na obronie i leczeniu, a jednocześnie zadają przyzwoitą ilość obrażeń. Mściwi Paladyni zadają najwięcej obrażeń, co czyni ich najlepszymi specjalistami do gry solo.
druid
Druidzi to najbardziej wszechstronna klasa w WoW, posiadająca możliwość zostania uzdrowicielem, tankiem lub wojownikiem działającym w ukryciu, podobnie jak Łotrzykowie, w zależności od ich formy zmiany. Mogą być właściwie takie, jakich potrzebuje i chce gracz, co czyni je idealnym wyborem do gry solo. Jednak cała ta wszechstronność wiąże się z skomplikowaną klasą do nauki, dlatego polecamy ją bardziej doświadczonym graczom.
myśliwy
Łowca, zwłaszcza Łowca Bestii, to jedna z klas najbardziej polecanych do gry solo w World of Warcraft. Łowcy są dość szybcy, niezależnie od swojej specjalizacji. Łowcy Bestii mogą sprawić, że ich zwierzęta zadają większość obrażeń, podczas gdy Łowca uderza z daleka. Mają także zdolności samoleczenia, co czyni je doskonałym wyborem do gry solo.
Źródło: www.gamepur.com