Wydajność w grach giełdowych – przegląd ciemnej płyty głównej EVGA X570: ciemna bestia dla Ryzen


Wydajność w grach

World of Tanks enCore

Choć World of Tanks różni się od większości innych popularnych gier MMO lub gier online dla wielu graczy, toczy się w połowie XX wieku i pozwala graczom przejąć kontrolę nad szeregiem pojazdów opancerzonych opartych na wojsku. World of Tanks (WoT) został opracowany i wydany przez Wargaming z siedzibą na Białorusi, a ścieżka dźwiękowa do gry została skomponowana głównie przez białoruskiego kompozytora Siergieja Chmielewskiego. Gra oferuje wiele punktów wejścia, w tym element free-to-play, a także umożliwia graczom uiszczenie opłaty, aby otworzyć więcej funkcji. Jedną z najciekawszych rzeczy w tej opartej na czołgu grze MMO jest to, że osiągnęła ona status e-sportu, kiedy zadebiutowała na World Cyber ​​Games w 2012 roku.

World of Tanks enCore to aplikacja demonstracyjna nowego i niewydanego silnika graficznego, stworzona przez zespół deweloperski Wargaming. Z czasem nowy silnik podstawowy zostanie zaimplementowany do pełnej gry, wzbogacając oprawę graficzną gier o kluczowe elementy, takie jak ulepszona woda, flora, cienie, oświetlenie, a także inne obiekty, takie jak budynki. Aplikacja demonstracyjna World of Tanks enCore nie tylko oferuje wgląd w nadchodzące zmiany silnika gry, ale także pozwala użytkownikom sprawdzić wydajność systemu, aby sprawdzić, czy nowy silnik działa optymalnie w ich systemie.

GTX 980: World of Tanks enCore, średnia liczba klatek na sekundęGTX 980: World of Tanks enCore, 95. percentyl

Grand Theft Auto V

Niecierpliwie wyczekiwana iteracja serii Grand Theft Auto pojawiła się na półkach sklepowych 14 kwietnia 2015 roku. Zarówno AMD, jak i NVIDIA pomogły zoptymalizować tytuł. GTA nie zapewnia ustawień graficznych, ale otwiera opcje dla użytkowników i rozszerza granice, przesuwając nawet najtrudniejsze systemy do granic możliwości za pomocą zaawansowanego silnika gier Rockstar pod DirectX 11. Czy użytkownik lata wysoko w górach z dużymi odległościami rysowania lub radzenie sobie z różnymi śmieciami w mieście, gdy rozkręcona do maksimum tworzy oszałamiające efekty wizualne, ale wymaga ciężkiej pracy zarówno dla procesora, jak i karty graficznej.

Na potrzeby naszego testu oskryptowaliśmy wersję testu porównawczego w grze. Benchmark w grze składa się z pięciu scenariuszy: czterech krótkich ujęć panoramicznych z różnymi efektami oświetlenia i pogody oraz piątej sekwencji akcji, która trwa około 90 sekund. Korzystamy tylko z końcowej części benchmarku, która łączy scenę lotu odrzutowcem, a następnie przejeżdżanie przez kilka skrzyżowań przez centrum miasta, a następnie taranowanie cysterny, która eksploduje, powodując, że eksplodują również inne samochody. Jest to mieszanka renderowania na odległość, po której następuje szczegółowa sekwencja akcji prawie renderująca, a tytuł na szczęście wypluwa dane dotyczące czasu wyświetlania klatek.

GTX 980: Grand Theft Auto V, średnia liczba klatek na sekundęGTX 980: Grand Theft Auto V, 95. percentyl

F1 2018

Oprócz utrzymywania aktualnych informacji na temat świata Formuły 1, F1 2017 dodał obsługę HDR, którą utrzymał F1 2018; w przeciwnym razie powinniśmy zobaczyć, jak wszelkie nowsze wersje silnika EGO Codemasters trafiają do F1. Sam w sobie wymagający pod względem graficznym F1 2018 utrzymuje użyteczne obciążenie graficzne typu wyścigowego w naszych testach porównawczych.

Oprócz utrzymywania aktualnych informacji na temat świata Formuły 1, F1 2017 dodał obsługę HDR, którą utrzymał F1 2018. Korzystamy z benchmarku w grze, ustawionego do jazdy na torze w Montrealu na mokrej nawierzchni, jadąc jako Lewis Hamilton z ostatniego miejsca w stawce. Dane są pobierane podczas jednego okrążenia wyścigu.

GTX 980: F1 2018, średnia liczba klatek na sekundęGTX 980: F1 2018, 95. percentyl



Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=387A6D5DA0284033BEAF204AF92E516B&url=https%3A%2F%2Fwww.anandtech.com%2Fshow%2F16956%2Fthe-evga-x570-dark-motherboard-review%2F7&c=15067206567399992981&mkt=fr-fr