Wolf o WCG: „WCG wydaje się bardzo styczna i to jest to, co naprawdę w nim lubię. […] To bardzo realne”.


Jeśli jesteś fanem oldschoolowego e-sportu, to wiesz, że World Cyber ​​Games to podstawowa rywalizacja e-sportowa, która łączy różne społeczności graczy od ponad 20 lat. Na WCG narodziły się legendarne momenty z wielu różnych tytułów, a e-sport jako branża byłby w zupełnie innym miejscu, gdyby tor nie istniał.

W ostatnich tygodniach firma Inven Global miała okazję porozmawiać z dwoma komentatorami LCK Global, Brendanem Valdesem i Wolfem Schröderem, i pokrótce poznać ich doświadczenia z WCG oraz znaczenie wydarzenia na scenie.


Oboje, w pewnym momencie swojej kariery, współpracowaliście wcześniej z WCG. Wolf, obecnie robisz z nimi treści wideo i pamiętam, że widziałem cię, Valdes, również na jednym z ich filmów. Poza treściami wideo, czy możesz nam opowiedzieć o pracy, którą wykonałeś z WCG?

Valdes: Jeśli chodzi o rzucanie, to jedną z tych, które naprawdę pamiętam, jest to, że Achilios i ja rzuciliśmy Arena of Valor. Nie była to gra, którą znaliśmy, a cały klient gry był po chińsku, ale zrozumieliśmy.

Wilk: Kilka razy współpracowałem z WCG i komentowałem wiele różnych gier, takich jak Street Fighter (którą obsadziłem z Brendanem), trochę Warcraft 3, World of Tanks przez krótki okres czasu, a lista jest długa na. Starcraft 2 był wtedy moim głównym tytułem.

Czy masz niezapomniane chwile z gier, które obsadziłeś?

Wilk: Jest gracz SC2, który grał przeciwko PartinG w wielkich finałach WCG 2012. Myślę, że nazywał się CombatEX i zabawne było widzieć go grającego na WCG, ponieważ był tylko słynnym streamerem, a nie najlepszym graczem. Oglądanie go grającego przeciwko PartinG było naprawdę zabawne i jest to jedno z moich ulubionych wspomnień z WCG, ponieważ wtedy też po raz pierwszy spotkałem Brendana i zaprzyjaźniłem się.

CombatEX vs PartinG na WCG 2012

Valdes: Jest naprawdę słynny mecz Dota 2, który rzuciłem za pomocą DoA, który ma miliony wyświetleń na Youtube. To dlatego, że DoA i ja nigdy nie graliśmy ani nie rzucaliśmy DOTA 2, ale z powodu pewnych okoliczności, WCG właśnie kazało nam obsadzić mecz. Zasadniczo DoA stworzyło wiele różnych memów o różnych postaciach w grze, a widzowie nie mogli traktować tego poważnie, ponieważ nie mieliśmy pojęcia, o czym mówimy. Po prostu dobrze się z tym bawiliśmy, a zwykli fani to pokochali, ale poważni fani nie.

Czy na WCG są jakieś specjalne interakcje z fanami?

Wilk: Za każdym razem, gdy jechałem do Chin, wielu fanów chciało zrobić ze mną zdjęcia. Zawsze myślałem, że to trochę zabawne, ponieważ myślę, że większość z nich tak naprawdę nie wiedziała, kim jestem, ale po prostu chcieli robić zdjęcia. Zawsze robiłem sobie z nimi zdjęcia, a fani, którzy są tak przyjaźni na imprezach, to zawsze świetna zabawa.

Co możesz nam powiedzieć o swoich doświadczeniach z tworzeniem treści wideo WCG? Jak myślisz, w jaki sposób WCG ma nadzieję nadal angażować swoich odbiorców poprzez swoje treści?

Valdes: Dali nam dużo swobody, jeśli chodzi o tematy, o których chcemy rozmawiać. Jeden z filmów, który zrobiliśmy, mówił o LCK i LPL, ponieważ rywalizacja w League of Legends to coś, co pasjonuje Wolfa i mnie. To była dość wyjątkowa okazja, ponieważ tak naprawdę nie mam platformy, która pozwoliłabym usłyszeć mój głos w kwestiach związanych z e-sportem, a WCG zapewniło mi tę platformę.

Wolf i Valdes o LCK vs LPL

Wilk: Nie mam też dobrej platformy, na której mógłbym rozmawiać o tych rzeczach, ponieważ mój kanał na Youtube jest w całości o jedzeniu [laughter]. Bardzo podobają mi się dyskusje e-sportowe, które prowadzimy na ich platformie. Niektóre z nich, w które włożyłem dużo planowania, a niektóre były mniej zorganizowane, w których zasadniczo mogę umieścić swoje surowe myśli w filmie. WCG jest bardzo styczne i to jest to, co naprawdę w nim lubię, ponieważ nie jest zbyt przesadzone ani niedogotowane; wydaje się to bardzo realne.

Gdzie widzisz WCG za pięć lat?

Wilk: WCG to jeden z najdłużej trwających turniejów e-sportowych na świecie, a kiedy e-sport rozrósł się poza Koreą, nie wiedziałem, czy WCG się uda. Jednak od tamtego czasu stał się znacznie większy i myślę, że WCG będzie trwać jeszcze długo. To całkiem interesujący turniej, w którym wiele osób lubi grać, ponieważ ma swoją własną historię, szczególnie dla fanów Western Starcraft. Historie, które słyszysz o znanych komentatorach, takich jak Tasteless, Day9 i Artosis, grających w WCG, to historie, o których będzie się dużo mówić i które będą zapamiętywane.

Ich marka jest nadal silna i miejmy nadzieję, że w ciągu najbliższych pięciu lat WCG może powrócić do organizowania wydarzeń z publicznością na żywo. To jest moja nadzieja i tego się spodziewam.

Valdes: Z historycznego punktu widzenia uważam, że nazwa marki jest dość cenna, więc cieszę się, że trwa już ponad 20 lat i mam nadzieję, że utrzyma się przez długi czas.

Źródło: WCG



Source : https://www.invenglobal.com/articles/15294/wolf-on-wcg-wcg-feels-very-tangent-and-thats-what-i-really-like-about-it-because-its-not-too-overdone-nor-undercooked-it-feels-very-real