Web3 Gra inspirowana World of Tanks Hit Factor ma na celu adopcję e-sportu — SlateCast #29


Czytelnicy zbierają książki; każda książka reprezentuje czas poświęcony na jej przeczytanie i podróż po doświadczaniu innej rzeczywistości. Podobnie gry reprezentują to samo dla profesjonalistów, a nawet entuzjastów gier. Dla zapalonych graczy każdy przedmiot do gry — czy to karta kolekcjonerska, czy po prostu płyta CD — reprezentuje wspomnienia z czasów, gdy cieszyli się rozgrywką.

Dlatego gry web3 starają się przywrócić emocje związane z posiadaniem fragmentów gry. Gracze nie tylko zarabiają na sprzedaży NFT na rynku wtórnym, ale mogą również trzymać się ich z nostalgicznych powodów.

Matt Reed, dyrektor ds. biznesowych Hit Factor i dyrektor ds. obsługi graczy, Dylan Servantes, rozmawiali z Kryptowaluta o tym, jak ich nowa gra War Park rozwija się w umożliwianiu posiadania gier.

Czy potrzebujemy gier Web3?

War Park to nadchodząca gra stworzona przez zespół doświadczonych twórców gier, którzy założyli Hit Factor w 2020 roku. Reed porównuje rosnącą popularność Web3 w grach z trendem darmowych gier, które zyskały rozgłos około 2010 roku — jest to „ następna ewolucja” w przestrzeni gier, uważa Reed.

Krytycy gier NFT twierdzili, że rynek nie potrzebuje gier Web3, ponieważ nawet jeśli gracz jest właścicielem aktywów, NFT tracą na wartości, gdy gra się kończy. Jednak Reed ma inny argument na korzyść gier Web3.

Kiedy ponad dekadę temu Reed zmienił pasy i wszedł na rynek gier free-to-play z rynku gier konsolowych, rynek był pełen złych aktorów. Reed powiedział, że wiele gier w tym czasie koncentrowało się na modelu „kliknij, aby zarobić”, który miał na celu wykorzystywanie łatwowiernych graczy.

Jednak, gdy przestrzeń dojrzała, free-to-play pojawił się jako opłacalny model biznesowy w grach, a źli aktorzy w okolicy zostali zminimalizowani, powiedział Reed. Wierzy, że to samo stanie się z grami Web3.

Reed powiedział:

„Jestem bardzo pewny siebie [what] będzie polegać na tym, że przestrzeń uporządkuje się, budując własność, budując społeczności wokół gier.

Im więcej możesz budować, dostarczać doświadczeń graczom, którzy są naprawdę zainwestowani w twoje produkty i faktycznie dawać im możliwości posiadania i możliwości określenia kierunku gry… to wydaje się naprawdę znaczącym doświadczeniem w porównaniu z tym, co możesz znaleźć w rodzaju sieci2 i tradycyjne gry.”

A to wyjątkowe doświadczenie oferowane przez gry Web3 daje im wartość i tworzy na nie potrzebę.

Web3 może pomóc w zrównoważeniu gier.

Równowaga gry odnosi się do koncepcji projektowania gry, która pomaga utrzymać grę ekscytującą i satysfakcjonującą dla wszystkich graczy. Niestety, gry tradycyjne i Web2 mają problemy z utrzymaniem graczy z czasem ze względu na brak równowagi w grze.

Ale gry Web3 pozwalają graczom sprzedawać swoje aktywa, albo dla zysku, albo w celu odzyskania zainwestowanego czasu i pieniędzy. Sługa powiedział:

„Z biegiem czasu grałem w tak wiele gier, że już nie gram, i patrzę wstecz i idę, Boże, gdybym mógł po prostu sprzedać tych rzadkich bohaterów lub bohaterów, aby odzyskać część wydanych pieniędzy, czułbym się znacznie lepiej o tym doświadczeniu i mógłbym [have] nawet grałem więcej, aby spróbować zdobyć jeszcze rzadsze [collectibles]”.

Zasadniczo pomaga utrzymać graczy w uzależnieniu od gry, ponieważ istnieją możliwości zarobku dzięki sprzedaży rzadkich aktywów, wyjaśnił Servantes. Ponadto, nawet jeśli gra zostanie zamknięta, NFT pozwalają miłośnikom gier zatrzymać fragmenty swojej przygody z grami.

Idąc za Reedem, Servantes dodał, że niektóre gry o złej jakości pojawiły się na rynku na początku szaleństwa NFT. Ale z „większymi, lepszymi” studiami, które wchodzą teraz na rynek, dobre gry prawdopodobnie zyskają na popularności, powiedział.

Sługa powiedział:

„Po zaimplementowaniu części web3 [to games] Myślę, że to przyszłość, a to tylko kwestia czasu, zanim eksploduje tak, jak free-to-play [model] przyłapany na.”

Spojrzenie na War Park

War Park to wydana po raz pierwszy na PC szybka wieloosobowa gra czołgowa – coś w rodzaju World of Tanks na sterydach. Gra, która będzie dostępna we wczesnym dostępie w przyszłym roku, obejmuje trzy podstawowe aspekty: bazę, mapę świata i walkę.

W bazie gracze mogą prowadzić badania, rozwijać budynki, budować czołgi, zwiększać atrybuty czołgów i produkować ulepszenia. Na mapie świata gracze mogą tworzyć sojusze zwane frakcjami, łącząc bazy, a frakcje te mogą brać udział w wydarzeniach światowych z całą bazą graczy War Park.

Aspekt walki obejmuje różne tryby gry, w tym zdobycie flagi, króla wzgórza, dominację i deathmatch, żeby wymienić tylko kilka.

Gracze zaczynają od zbudowania swojej bazy, czołgów i sprzętu, a następnie mogą walczyć z innymi graczami samotnie lub w grupach, aby przejąć kontrolę nad światowymi zasobami. Gracze mogą nie tylko wybierać spośród różnych klas czołgów, ale także dostosowywać je do swojego stylu gry, powiedział Reed.

Każdy czołg ma pięcioosobową załogę, którą można zrekrutować lub odblokować — działonowego, ładowniczego, radiooperatora, kierowcę i dowódcę.

Rozgrywka jest realistyczna dzięki zniszczalnym elementom otoczenia — budynki mogą wysadzić w powietrze, a drzewa mogą zostać zniszczone. Jednocześnie jednak rozgrywka w stylu Dota jest również przesadzona.

Gra wykorzystuje silniki Unity i Photon Quantum, dzięki czemu jest kompatybilna z Esports – może obsługiwać natychmiastowe powtórki, tryby widza i wiele więcej, powiedział Reed.

Według Reeda każdy członek załogi i czołg ma jasną ścieżkę rozwoju, aby utrzymać zaangażowanie graczy. Ponadto te postacie i zasoby mają również specjalne zdolności, które można odblokowywać i ulepszać.

Jak zrównoważony jest War Park

W modelach free-to-play utrzymanie równowagi w grze jest często trudne. Reed wyjaśnił:

„Wielu z nas pochodzi z darmowej przestrzeni mobilnej. I to jest ogromny problem związany z projektowaniem free-to-play, ponieważ jeśli stworzysz konkurencyjne doświadczenie, a następnie sprawisz, że ktoś będzie mógł zapłacić za wygraną, zrujnujesz to doświadczenie”.

Dlatego gracze War Park nie mogą po prostu inwestować pieniędzy i stać się najlepszymi mistrzami. Zamiast tego gracze War Park mogą kupować i posiadać tylko rzeczy, które pomagają im w rozwoju ekonomicznym i gracza, powiedział Reed.

Gracze zdobywają punkty aktywności wypłacane na koniec każdego dnia — im wyższe punkty aktywności, tym wyższa wypłata. Ponadto niektóre czołgi, które są rzadsze i mają wyższe umiejętności, pomagają graczom zdobywać więcej punktów.

War Park ma również system oceny bitew, który zapewnia, że ​​wszyscy gracze są dobierani z graczami o tym samym poziomie doświadczenia, zapewniając, że gra pozostaje zrównoważona. Nawet mapy świata są zbalansowane, zawierają tylko 20 baz należących do graczy na tym samym poziomie.

Blockchain i własność gry

War Park nawiązał współpracę z Openloot, platformą do uruchamiania gier Web3 z rynkiem NFT na Ethereum. Openloot zmniejsza barierę wejścia, ograniczając żmudny proces ładowania kryptowalut do portfela, kupowania NFT z zewnętrznego rynku i przenoszenia ich do gry. Użytkownicy Openloot mogą zacząć grać i handlować NFT z tej samej platformy.

War Park ma trzy rodzaje NFT: podstawowe lub lądowe NFT, budowlane NFT i schematy NFT. Po pierwsze, użytkownicy mogą kupować podstawowe NFT, aby posiadać ziemię i rozbudowywać swoją bazę. Następnie gracze umieszczają w bazie NFT budynku, z których każdy służy innym celom, takim jak badania lub budowa czołgów.

Ponieważ czołgi i sprzęt mogą z czasem ulec degradacji lub zostać wysadzone, mają one fundamentalny plan dla NFT. Te schematy można wykorzystać do odtworzenia czołgów i wyposażenia, które reprezentują w dowolnym momencie.

Ważne jest, aby pamiętać, że gracze mogą zacząć korzystać z War Park za darmo, ponieważ zasoby i aktywa na początek są dostępne za darmo. Gracze mogą również zdobyć wystarczającą liczbę punktów w grze, aby kupić NFT, powiedział Reed, umożliwiając użytkownikom posiadanie części gry bez inwestowania pieniędzy. Dodał, że może to również pomóc graczom zapoznać się i zaciekawić kryptowalutami i NFT.

Reed powiedział:

„Jedną z naszych wielkich filozofii, kiedy projektowaliśmy tę grę, jest budowanie gry dla wszystkich. Uważamy, że korzystanie z free-to-play w Web3 powinno być dla każdego.

Tak więc tworzenie rampy do doświadczenia, które nie wymaga posiadania żadnych aktywów, walut ani niczego w tym rodzaju, ale jednocześnie stwarza możliwości głębokiego i znaczącego posiadania w grze [is important]”.

Dla krytyków kryptowalut, „którzy mogą być trochę powściągliwi w kwestii gier internetowych lub ogólnie gier kryptograficznych”, War Park może wykazać, że istnieją mniejsze możliwości posiadania aktywów i uczestniczenia w grze – dodał Reed.

Ułatwiając udział w grach NFT, War Park może również otworzyć drogę do adopcji Web3.



Źródło : https://cryptoslate.com/videos/web3-world-of-tanks-inspired-game-hit-factor-aims-for-esports-adoption-slatecast-29/