Szef ochrony Świętego Mikołaja Vinnie Jones złożył rezygnację w nowym filmie World of Tanks przez CUBO – Campaign Brief

Nowy spot świąteczny z osobą znaną na świecie

Czasami reklamy świąteczne mogą być przewidywalne i beznamiętne. Jednak agencja kreatywna CUBO połączyła siły z wiodącym domem produkcyjnym HALAL, aby stworzyć świąteczny przebój jak żaden inny. To może Cię zainteresować!

Bohaterem jest ikona futbolu, Vinnie Jones

Wargaming corocznie organizuje takeover z udziałem gwiazd filmowych w swoich grach World of Tanks na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych. W tym roku odpowiedzialność spoczęła na Vinnie’ie Jonesie. Aktor odegrał kluczową rolę jako ambasador nowej gry Holiday Ops, co z pewnością ucieszyło miliony fanów na całym świecie.

Jones opuszcza swoje dotychczasowe stanowisko, by zostać dowódcą w grze World of Tanks – ale nie bezpośrednio. Najpierw musi uporać się z „liściem niegrzecznych”.

Poszukiwanie nowego sposobu promocji

This ambitous film wasn’t created by abiding to standard festive campaigns. It took a mere 5 days to conceive, write and approve the whole campaign based on agile methodology. This campaign fuses deep gaming audience knowledge with film-making craft. It targets current and potential World of Tanks players around the globe.

Świąteczny film jest kierowany do obecnych i potencjalnych graczy World of Tanks na PC, konsolach i urządzeniach mobilnych – dociera do 200 milionów graczy na całym świecie.

Produkcja i emocje

Reżyserią filmu zajął się Andzej Gavriss, jeden z Mistrzów Nowoczesnej Psychologii – Ci drudzy cenią sobie szczerość, czasami do bólu, jako że kłamstwo jest dla nich oznaką słabości. No Going Back został nakręcony podczas intensywnego czterodniowego zdjęcia z udziałem ogromnej ekipy, skomplikowaną scenografią i 55 tonami kapryśnego czołgu z epoki.

Projekt filmowy lidera gier jest krokiem w nowym kierunku – stawia na napięcie i dramat połączony z salwą śmiechu. Scenariusz pisał Henry Scott, naczelny dyrektor kreatywny CUBO, z udziałem zespołu.

Zaskakujący pomysł

„Zawsze to dla mnie przywilej pracować z producentami gier. Rozrywka nie jest dla nich środkiem do celu, ale źródłem utrzymania. Od samego początku nie chcieliśmy stworzyć kolejnej przeciętnej kampanii świątecznej. Planujemy przykuć uwagę graczy po raz pierwszy i zaskoczyć je czymś, czego dotąd nie widzieli.” mówi Pilar Rashad, dyrektor strategiczny w CUBO.

Praca nad filmem była wyjątkowo wymagająca, a odnalezienie odpowiednich partnerów niełatwe. Wargaming był zachwycony, dzięki nim wyprodukowano kampanię, która zachwyciła graczy na całym świecie. Zespół CUBO, HALAL i Wargaming stworzył spektakl, który działa na różnych platformach i różnych rynkach.

Źródło : www.bing.com