Szef ochrony świętego Mikołaja Vinnie Jones złożył rezygnację w nowym filmie „World of Tanks” przez CUBO – Campaign Brief.

Bożonarodzeniowe niespodzianki z innych krain

Premiera z Vinnie Jonesem

Agencja kreatywna CUBO połączyła siły z wiodącą wytwórnią HALAL, aby stworzyć świąteczny przełomowy film jak żaden inny – zrealizowany za pomocą procesu kreatywnego jak żaden inny. Co roku Wargaming organizuje sezonową obecność gwiazdy filmowej w swojej grze World of Tanks na platformie PC, mobilnej i konsolowej. W tym roku zadanie przejął renomowany brytyjski piłkarz i gwiazda filmowa Vinnie Jones. Jones będzie miał kluczową rolę jako ambasador nowej gry Holiday Ops, która zachwyci miliony oczekujących fanów na całym świecie.

W celu ujawnienia głównej roli Jonesa, reżyser HALAL, Andzej Gavriss, nakręcił film „No Going Back” – pięknie stworzony, zachwycająco sfilmowany, pięciominutowy dzieło, w którym Jones emanuje gwiazdorską jakością u boku twardziela Świętego Mikołaja i jego gangu zbuntowanych elfów.
Przez lata Jones pracował w tajemnicy jako egzekutor Mikołaja, zajmując się tymi, którzy byli niegrzeczni zamiast grzecznych. W tym roku jednak Jones nie pojawia się, aby rozdawać kary, ale aby złożyć rezygnację Świętemu Mikołajowi. Odstępuje ze stanowiska, aby szukać nowych możliwości: zostania dowódcą w grze World of Tanks … ale nie zanim on i jego drużyna nie skreślą jeszcze jednej „niegrzecznej listy”.

Filmowy wysiłek

Film stworzony w celu promocji wydarzenia Holiday Ops 2023 w World of Tanks to lekarstwo na nieszablonowe i przesłodzone kampanie świąteczne. Cała kampania została stworzona, napisana i zatwierdzona w ciągu zaledwie pięciu dni za pomocą zwinnej metodyki NOWOJORSKIEJ agencji kreatywnej CUBO. Pomysł, bohaterowie, scenariusz, storyboard, reżyser, animatorka i nagranie wielu scen zostały osiągnięte w ciągu jednego tygodnia. Co więcej, wynikiem było starannie wykonane dzieło filmowe na poziomie klasyka filmów gangsterskich. Poprzez połączenie głębokiej wiedzy o widowni graczy z techniką filmową i estetyką, CUBO, HALAL i wydawca gry Wargaming stworzyli świąteczny spektakl, który działa na wielu rynkach, platformach i różnych widowniach.

Wielowarstwowy film niezawstydzająco odwołuje się do napięcia i dramatu, a jednocześnie oferuje okazję do śmiechu. Łączy wspaniały casting, reżyserię artystyczną, wartości produkcyjne i zdjęcia – wszystko to sterowane scenariuszem na miarę Hollywoodu napisanym przez dyrektora kreatywnego CUBO Henry’ego Scotta we współpracy z copywriterem i dramaturgiem Ryanem Delehanty, z udziałem całego zespołu, w tym obsady – która była zachęcana do improwizacji dodatkowych żartów i kwestii.

Wyzwanie Produkcji

Kampania została zrealizowana przez Andzeja Gavrisa, wschodzącą gwiazdę z Łotwy, która obecnie mieszka w Berlinie, a w 2022 roku zdobyła sławę reżyserując „We Will Become Better” także poprzez HALAL. „No Going Back” został nakręcony podczas intensywnego czterodniowego zdjęciowego, z ogromną grupą ludzi, złożonym projektem produkcyjnym i uwzględniając 55 ton kapryśnego zabytkowego czołgu. Cały wysiłek został starannie zrealizowany przy pomocy kierownika produkcji HALAL Joba Sandersa.

Zdaniem Henry’ego Scotta, dyrektora kreatywnego CUBO: „Zawsze jest to przywilej pracować z wydawnictwami gier. Dla nich rozrywka nie jest celem samym w sobie, ale płaci rachunki. Od samego początku nie chcieliśmy zrobić zwykłej kampanii świątecznej – chcieliśmy wprowadzić na ekran wielkie postacie i dać graczom coś, czego jeszcze nie widzieli. „

Sugestia Pilar Rashad, dyrektor strategii w CUBO: „Ten film łamie wiele konwencji globalnej reklamy. Dla publiczności jest to absolutnie nagradzające widowisko, ale dla zespołu zamawiającego pracę jest niezwykle ryzykowne. Projekty tego rozmiaru mogą spędzać lata na rozwoju. Trójplatformowa franczyza. Wiele rynków. Dziesiątki różnych audytoriów. Wyjście po zaledwie jednym tygodniu z pełnym zaufaniem do wyprodukowania czegoś zupełnie innego niż dotychczas jest niezwykłe. Piękno naszej pracy polega na tym, że nie odbiera ona czasu – ale daje nam możliwość skoncentrowania się na zrobieniu świetnego pomysłu jeszcze lepszym – bez rozmywania go”.

Źródło : www.bing.com