Nowy blokbaster świąteczny stworzony przy użyciu niekonwencjonalnego procesu kreatywnego
CUBO, niezależna agencja kreatywna, połączyła siły z HALAL, wiodącym domem produkcyjnym, aby stworzyć niekonwencjonalny blokbaster świąteczny, wykorzystując proces kreatywny jak żaden inny. Co roku Wargaming organizuje sezonową promocję z gwiazdorem filmowym dla swoich gier World of Tanks na PC, urządzenia mobilne i konsole. W tym roku odpowiedzialność spoczęła na znanej brytyjskiej legendzie futbolu i gwiazdorze filmowym – Vinnie Jones. Jones ma kluczową rolę jako ambasador w nowej grze Holiday Ops, która ma zaskoczyć miliony fanów z całego świata.
Aby ujawnić główną rolę Jonesa, reżyser HALAL, Andzej Gavriss, nakręcił „No Going Back” – pięknie wykonany, przepięknie sfilmowany, pięciominutowy opus, w którym Jones emanuje cechami gwiazdy obok twardziel Santa i jego grupy nietypowych elfów.
Przełomowy film, stworzony w sposób niekonwencjonalny
Stworzony, aby promować wydarzenie Holiday Ops 2023 w grze World of Tanks, ambitny film stanowi przeciwieństwo nieszablonowych i przesłodzonych świątecznych kampanii. Całą kampanię wymyślono, napisano i zatwierdzono w „kreatywnym sprinterze” trwającym zaledwie pięć dni, a pomysł, bohaterowie, scenariusz, storyboard, animacja oraz ujęcia zostały stworzone w ciągu jednego tygodnia. Efektem jest misternie wykonany film na poziomie klasykę kina gangsterskiego.
Kampania skierowana jest do obecnych i potencjalnych graczy World of Tanks na komputerach, urządzeniach mobilnych i konsolach – co stanowi 200 milionową globalną niszę graczy.
Praca ekipy i reżysera
Film wyreżyserował Andzej Gavriss, wschodząca gwiazda z Łotwy, który cieszył się sławą po nakręceniu filmu „We Will Become Better”, nagradzanego na Festiwalu Filmowym w Cannes. „No Going Back” był filmowany podczas intensywnej, czterodniowej sesji zdjęciowej – z ogromną ekipą, złożoną scenografią i 55-tonowym czołgiem. Każdą z tych części filmu koordynował Job Sanders – szef produkcji HALAL.
Podsumowanie
Stworzenie tak ambitnego filmu w zaledwie pięć dni jest wyjątkowe i świadczy o niezwykłej intensywności pracy kreatywnej. Ten film, kombinujący święta Bożego Narodzenia z motywem czołgów, nie tylko dostarcza rozrywki publiczności, ale jest świadectwem ryzyka podejmowanego przez zleceniodawców. Ta praca to nie tylko praca nad czasem, ale skupienie na stworzeniu wyjątkowego pomysłu – bez rozwadniania go.
Źródło : www.bing.com