Wyjątkowa firma gier mobilnych Sandsoft
W 2020 roku Sandsoft została założona i od tego czasu rozwija się szybko jako producent, wydawca i inwestor globalnych gier, zespołowi twórców gier z ogromnym doświadczeniem. Tworzą go pasjonaci, którzy pracowali nad jednymi z najbardziej udanych serii gier, takich jak FIFA, Candy Crush, Need for Speed, Angry Birds i World of Tanks.
Współpraca z wydawcą vs. autopublikacja
Jeśli chcesz skupić się na tworzeniu gier i zapomnieć o reszcie, to praca z wydawcą to dla Ciebie najlepsza opcja. Ważne jest jednak rozważenie dostępnych zasobów i ekspertyzy przy podejmowaniu tej decyzji. Małe studia mogą mieć ograniczoną wiedzę i fundusze do rozwoju gry oraz brak dużego działu marketingu. Wybór wydawcy może wesprzeć te funkcje, pozwalając zespołowi wewnętrznemu skupić się na rozwoju gry.
Kluczowe czynniki wyboru partnera wydawniczego
Warto szukać partnera wydawniczego o podobnej kulturze i podejściu do pracy. Doświadczenie zespołu partnera wydawniczego, szczególnie w gatunku gry, jest istotnym czynnikiem. Wybór doświadczonego wydawcy może efektywnie prowadzić planowanie działań, projektowanie produktu oraz strategię LiveOps.
Szkolenie retencji
W przypadku Sandsoft wszystko zaczyna się od dobrej retencji. Nawet przy przyzwoitym stowarzyszaniu, słaba retencja może powodować problemy. Ostatecznym celem jest zapewnienie, że wartość życiowa gracza będzie wyższa niż koszt pozyskania klienta (CPI).
Źródło : mobidictum.com