Nowa funkcja rozgrywki w losowych wydarzeniach w grze World of Tanks

Nowa funkcja w grze World of Tanks: Wydarzenia losowe

Fani gry World of Tanks mają powód do radości! Firma Wargaming ogłosiła dodanie nowej funkcji do rozgrywki: wydarzenia losowe, które markują znaczący krok w ewolucji bitew na polach wojny.

Nowe wydarzenia losowe to seria dynamicznych aktywności, które występują z własnymi określonymi prawdopodobieństwami na wyznaczonych obszarach czterech map: Himmelsdorf, Ruinberg, Prokhorovka i Safe Haven. Czerwony dym oznacza strefę wydarzenia, a powiadomienie o tym pojawi się, gdy gracze zbliżą się lub przekroczą jej granicę. Gracze powinni zachować ostrożność w strefie wydarzenia, ponieważ ich pojazdy mogą zostać zniszczone przez duże, spadające wraki.

Nowe możliwości taktyczne

Każde wydarzenie znacząco zmieni teren na odpowiednich mapach i zaoferuje nowe taktyczne opcje dla graczy. Ta transformacja otwiera nowe ścieżki dla pojazdów, tworzy nowe schronienie i oferuje unikalne pozycje strzeleckie. Dzięki temu gracze nie tylko dostaną więcej dynamicznej rozgrywki, która pozwoli im być w ciągłym napięciu, ale także wzbogaci wizualne doznania, uczyniąc rozgrywkę jeszcze bardziej immersyjną.

Różnorodność wydarzeń

Na mapie Safe Haven, samolot rozbija się na dachu bunkra, prowadząc do zawalenia jego konstrukcji i tworząc dodatkowe schronienie między bunkrem a portem. Na mapie Himmelsdorf, atak lotniczy trafia w lokomotywę, gdy opuszcza zajezdnię. Rozrzucone wagony pociągu będą dobrym schronieniem. Ponadto, spadający sterowiec zmieni krajobraz na centralnym placu i „alei tankowej”, tworząc zejście z wzgórza do pozycji ciężkiego czołgu.

Na mapie Prokhorovka, samoloty rozbijają się w alei, spalając część krzaków i tworząc nowe schronienie. Natomiast na mapie Ruinberg atakowany jest z powietrza, co powoduje pojawienie się dodatkowego przejścia przez bloki centralne miasta, formując nowy kierunek ataku.

Sprawdź zwiastun poniżej:

Źródło : www.kakuchopurei.com