Niesamowity projekt Gaming World of Tanks in China

World of Tanks: Realizm na najwyższym poziomie

Dla niektórych graczy gra wideo musi charakteryzować się poziomem wrażeń lub realizmu. To dlatego niektórzy ludzie skłaniają się ku symulatorom lub dlaczego inni czasami ujawniają tajne informacje (ciągle i wciąż) walcząc o to, na ile dokładna do rzeczywistości jest gra. A ta dbałość o dokładność to właśnie to, co sprawia, że ten system grania w „World of Tanks” jest tak imponujący.

Niesamowity setup do gry

Wideo, opublikowane przez użytkownika @Shaihuluddedune, ukazuje system gier trzyosobowy. Konstrukcja do gier jest tak szczegółowa, że zawiera działający działo czołgu. Cóż, w pewnym sensie. Istnieje armatnia syfonowana CO2 zamontowana na biurku, do której jedna osoba podaje butelki dwulitrowe jako „amunicję”, a armacja wypluwa je po każdym wystrzale. Jest to równie skomplikowane, co imponujące. Ktoś wyraźnie miał pomysł i zrealizował go. Nie jest jasne, czy którykolwiek z graczy w wideo jest w rzeczywistości pancernikiem, czy jest po prostu miłośnikiem pancerza.

Setup do gry „World of Tanks”, z jakiego korzysta zespół w Chinach, jest bardziej przestronny niż faktyczny czołg, ale ma kilka komponentów, które mają na celu naśladowanie obsługi elementu opancerzenia. Kierowca steruje w grze czołgiem za pomocą kierownicy połączonej z systemem gier. Osoba zajmująca stanowisko obserwatora celuje wadiatorskim za pomocą zestawu do rzeczywistości wirtualnej Oculus i obraca działo wokół korbą. Kiedy przychodzi czas, aby strzelić, dosłownie uderza w duży czerwony przycisk i monitor, na który patrzą, prezentuje trafienie.

Najważniejszy element setupu

Ale bądźmy szczerzy, najważniejszym elementem tego setupu jest działające działo CO2. Ładowacz wkłada świeżą butelkę z napojem, „strzela” i wyrzuca „wystrzelony” pocisk. Ładowacz wyrzuca go, chwyta kolejny na nową serię wystrzałową. Dla przypomnienia, większość używanych butelek wydaje się być pustymi butelkami Mountain Dew.

Subskrybuj Task & Purpose Today. Otrzymuj najnowsze wiadomości wojskowe i kulturalne codziennie w swojej skrzynce e-mail.

Wideo nie pokazuje „jak” działa setup. Połączenie zestawu Oculus z kamerą strzelca w grze ma sens. „World of Tanks” — o ile Task & Purpose jest świadome — nie został skonstruowany z czujnikami przeznaczonymi do wykrywania amunicji naładowanej do podłączonej do CO2 syfonowanej armaty. Istnieje duża sieć przewodów podłączonych do armaty. Jakiekolwiek modyfikacje ci gracze zrobili w oprogramowaniu, aby moc używać setupu w grze, były jasne skuteczne.

Nie było tak imponujących ujęć załogi czołgu ładującej i strzelającej do swojego głównego działa od czasu „Fury”. Niestety strzelec nie wydaje się krzyczeć żadnej wersji „w drodze” przed każdym strzałem.

Źródło : www.bing.com