Najnowsza aktualizacja gry 'World Of Tanks’ wprowadzi funkcję losowych wydarzeń

World of Tanks: Gra akcji wieloosobowa

World of Tanks to gra akcji wieloosobowa, która poświęcona jest walce pancernych pojazdów. Gracz ma możliwość wzięcia udziału w epickich bitwach z czasów II wojny światowej razem z innymi graczami z całego świata. W swoim arsenale ma ponad 150 pojazdów panceranych, dokładnie odwzorowanych z historyczną dokładnością, pochodzących z Ameryki, Niemiec i Związku Radzieckiego.

Możesz wsiąść za stery legendarnego czołgu Tiger, wybrać szybkiego i zadziornego radzieckiego T-34 lub ćwiczyć celność strzału z amerykańskiego działa 155mm M40 Gun Motor Carriage. Dodatkowo, gracz może mieć nieograniczoną liczbę czołgów w „garażu”, a wszystkie maszyny mogą być ulepszane na dziesiątki sposobów: lepsze wieże, podwozia, działa, silniki, radia, różne rodzaje amunicji, a także możliwość awansu członków załogi czołgu.

Nowa funkcja w grze: Losowe Wydarzenia

World of Tanks ma zaszczyt przedstawić nową funkcję rozgrywki: Losowe Wydarzenia, które stanowią ważny kamień milowy w rozwoju map gry.

Losowe wydarzenia zostaną wprowadzone w nadchodzącej aktualizacji v1.23 i są to dynamiczne zdarzenia, zachodzące z określonym prawdopodobieństwem w konkretnych obszarach czterech map: Himmelsdorf, Ruinberg, Prokhorovka i Safe Haven. Czerwony dym oznacza strefę zdarzenia, a powiadomienie pojawi się, gdy gracze zbliżą się lub przekroczą granicę tej strefy. Kierowcy czołgów powinni zachować ostrożność w strefie zdarzenia, ponieważ ich pojazdy mogą zostać zniszczone przez spadające przedmioty.

Każde wydarzenie znacząco zmieni teren każdej mapy i dostarczy graczom nowych opcji taktycznych. Ta zmiana otwiera nowe ścieżki dla pojazdów, tworząc nowe schronienie i zapewniając unikalne pozycje do strzelania. Dzięki temu gracze nie tylko otrzymają więcej dynamicznej rozgrywki, ale także wizualnie wzbogacą doświadczenie gry i uczynią je jeszcze bardziej immersyjnym.

Wydarzenia zależne od mapy

Rodzaj wydarzeń zależy od mapy:

Na mapie Safe Harbor samolot rozbija się na dachu bunkra, powodując jego zawalenie i tworząc dodatkowe schronienie między bunkrem a przystanią.

Na mapie Himmelsdorf, lokomotywa zostaje trafiona przez nalot powietrzny, a rozrzucone wagony służą jako dobre schronienie. Dodatkowo, rozbijający się sterowiec zmienia krajobraz na placu centralnym i „Panzergasse”, tworząc zejście z wzgórza do pozycji czołgów ciężkich.

Na mapie Prokhorovka, samoloty rozbijają się w alei, spalając część krzewów i tworząc nowe schronienie.

Mapa Ruinberg jest atakowana z powietrza, co tworzy dodatkowe przejście przez centralne bloki miasta, tworząc nowy kierunek ataku.

Źródło : www.bing.com