Marvel: Contest of Champions ma już 10 lat. Gra trafia na nowe sklepy apikacji.

Marvel: Contest of Champions w nowych sklepach z aplikacjami

Marvel: Contest of Champions kończy 10 lat, i aby świętować, trafia do innych, bardziej „alternatywnych” sklepów z aplikacjami. Deweloper Kabam łączy siły z dystrybutorem Flexion Games, aby umieścić mobilną grę o walce na Amazon App Store, ONEstore Korea i innych sklepach 29 kwietnia. W późniejszym terminie w tym roku zostanie uruchomiona na Samsung Gaming Hub, OneStore Global i DT Games Hub.

Rozszerzenie zasięgu gry

Ruch ten przede wszystkim rozszerza zasięg gry. Od premiery, Contest był dostępny w wersji iOS i Android, ale nie był w pełni grywalny na całym świecie, co to porozumienie ma za zadanie naprawić.

Nowe grupy odbiorców dla Marvel: Contest of Champions

„Ta współpraca pomoże nam dotrzeć do nowych grup odbiorców…na jeszcze więcej sklepów z aplikacjami” – powiedział CEO Kabam, SeungWon Lee. „Eksperencja, doświadczenie i technologia Flexion sprawiają, że są oni idealnym partnerem dla nas.”

Korzyści dla obu firm

Mająca siedzibę w Londynie, Flexion już zajmuje się dystrybucją Monopoly Go! i World of Tanks Blitz MMO. CEO Jens Lauritzson nazwał tę nową umowę korzystną dla obu firm. Kabam zyskuje możliwość poszerzenia zasięgu swojej gry, powiedział, jednocześnie dając „wygraną dla Kabam i sklepów z aplikacjami, do których [Flexion] będzie łączyć w celu zaangażowania odbiorców”.

Mówiąc o „alternatywnych sklepach” i ich „potencjale wzrostu”, Lauritzson powiedział, że nie ma lepszego czasu na poszerzenie zasięgu dla nowych grup odbiorców.

Źródło : www.gamedeveloper.com